A sárkány, amely évek óta zsarnokoskodott a Karak-kastély vidékén, végre elesett. Karak titokzatos ura sem jelent már fenyegetést. A hősök, akiket a személyes, gyakran nagyon is különböző motivációik miatt csupán a sors köt össze, most végre megkönnyebbülten lélegezhetnek fel.
Amritsar, az Aranytemplom. Ez a lenyűgöző épület világszerte ismert a szikh közösség szent helyeként és a Föld egyik leghíresebb zarándokhelyeként.
Többször lebontották, de Maharaja Ranjit Singh márvánnyal, rézzel és 750 kiló tiszta arannyal újjáépítette, innen ered a neve. Amritsarban a játékosok a különböző korabeli személyiségeket fogják képviselni, akik segítettek a Szikh Birodalom maharadzsájának az Arany templom újjáépítésében.
Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala játékok rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során 1-3 akciót végezhetünk el attól függően, hogy mennyire szerveztük jól és hangoltuk össze a munkások és az elefántunk mozgását.
Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, személyes táblánk fejlesztéséből, az elefántunk mozgatásából és főként adományok felajánlásából a templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot szerezzünk.
A játék végén a legtöbb presztízsponttal rendelkező játékos nyer.
A játékosok munkásokat alakítanak a játékban, akik használati eszközöket, hordót, vasat, üveget és mindenféle más portékát készítenek.
Mindezekből olyan termelési láncokat kell kialakítaniuk a játék során, hogy azok után a lehető legtöbb győzelmi pontot kapják.
A játék a végéhez ér, ha bármelyik játékos megépíti a nyolcadik épületét (beleszámítva a kezdéskor kapott Szénégetőkunyhót is). Amikor ez megtörténik, az a kör még végigmegy, minden játékos befejezheti a saját körét. Ezután kerül sor a játékot lezáró utolsó, speciális körre. Ebben a körben minden játékos használhatja a termelési láncot minden épületnél, beleértve azokat az épületeit is, amelyeknél nincs munkása, valamint azokat is, amelyek a játék során nem termeltek semmilyen árut.
Ez a gyűjteményes Big Box kiadás tartalmazza a Királyi áru alapjátékot, amely elöszőr 2015-ben jelent meg, valamint a Felkelés Longsdale-ben (2016) és a Menekülés Canyon Brookból (2017) kiegészítőt is.
Kis lépés egy patkánynak...
A Sajtra szállás izgalmas családi stratégiai társasjáték. A játékosok az érdekes lépésmechanizmus segítségével erőforrásokat gyűjtenek, hogy azokat okosan felhasználva elsőként építsenek rakétát, hogy eljussanak a Holdra...
Tudod, melyik az ország leghosszabb barlangrendszere? Na és azt, hogy mióta gyártják a túró Rudit? Hogy hány másodperc alatt ér vissza a tihanyi visszhang? És hogy hol vannak Magyarországon a játékmúzeumok?
Az Odinban a lehető leggyorsabban szeretnél megszabadulni a kártyáidtól azzal, hogy az összes vikingedet elküldöd a nagyvilágba. Ám vigyázz, ugyanis a kijátszott kártyáidat a többiek meg tudják ütni, feltéve, ha okosan előre gondolkodtak…
Üljetek körbe, helyezzétek magatokat kényelembe, mert most csak egymásra és magatokra kell figyelnetek! Az Abszolút szabad válaszok kártyapaklija több mint száz érdekes, vicces, elgondolkodtató kérdést rejt, amelyek segítenek eltöprengeni fontos témákon, azon, hogy mivé változnátok át, ha tehetnétek, mi jut eszetekbe arról, hogy susmus, vagy éppen ki tud közületek a legkevésbé füllenteni! A válaszok közt időnként pedig közös és egyéni küldetések, mókás csoportfeladatok bukkannak fel. A játéknak nincs győztese vagy vesztese, a lényeg, hogy érezzétek nagyszerűen magatokat, legyetek nyitottak és megértőek.
A völgy mélyén varázslatos lények gyülekeznek...
A Sárkányok völgye szép grafikájú, könnyen tanulható, szettgyűjtős családi kártyajáték. A játékosok a Sárkányok völgyébe belépve különböző lényeket szelídítenek meg, hogy azok képességeit felhasználva a völgyet uraló sárkányok nyomába eredhessenek.
Fedezd fel a "Party & Co.™ FAMILY" társasjátékot, a családi összejövetelek új csillagát a Jumbo-tól! Ez a játék azoknak a családoknak készült, akik értékelik az együtt töltött időt és keresik a közös nevetést és izgalmat. A Party & Co. FAMILY rengeteg változatos feladattal vár minden korosztály számára: legyen szó rajzolásról, utánzásról, izgalmas kérdésekre adott válaszokról vagy váratlan kihívások teljesítéséről. Az egyszerű és érthető játékszabályoknak köszönhetően a játék gyorsan elsajátítható, így a szórakozás azonnal kezdetét veheti. A doboz tartalmaz egy kétoldalas játéktáblát, 300 különböző kérdéses kártyát, mosható filctollat, két homokórát, és még számos más izgalmas kiegészítőt, amelyekkel a játék még szórakoztatóbbá válik. A társas 3-tól 15 főig, 8 éves kortól ajánlott, így igazán széles korosztály számára nyújt maradandó élményt. A játékhoz nincs szükség elemekre, így bárhol, bármikor elővehetitek. Hívjátok meg a rokonokat, barátokat és töltsétek együtt az időt ezzel a kiváló társasjátékkal!
A Végtelen csápítása...
A Kozmopolip különleges kivitelű, könnyen tanulható családi társasjáték. A játékosok misztikus nyersanyagokat szereznek, hogy kártyákat aktiválhassanak, amelyek segítségével újabb nyersanyagokhoz juthatnak, és így tovább... míg egyikük meg nem idézi Kozmopolipot!
Szabadulj meg a kártyáidtól minél gyorsabban. Hajtsd végre a kártyákon található utasítást egy másik játékossal - egyszerű, nem igaz?
Pacsizz, cserélj helyet egy másik játékossal vagy játsszátok el, hogy ficánkoló lazacok vagytok!
Legyen a tiéd a strand legütősebb csapata!
A Szupercsapat! – Strandkupa pörgős pakliépítős társasjáték nagyobb társaságoknak is – az Év játéka díjas Szupercsapat! áttematizált változata. A játékosok egy bajnokság résztvevői, és egyedileg összeállított csapatukkal vívnak meg párbajokat.
Kombinálható a Szupercsapat! játékkal.
Legyen a tiéd a park legütősebb csapata!
A Szupercsapat! Év játéka díjas, pörgős pakliépítős társasjáték nagyobb társaságoknak is. A játékosok egy bajnokság résztvevői, és egyedileg összeállított csapatukkal vívnak meg párbajokat.
Kombinálható a Szupercsapat!–Strandkupa játékkal.
A Karak: Hősök és lidércek egy kiegészítő, amely 4 hőssel, 2 szörnnyel, 2 új tárggyal, 2 új teremtípussal és a Karak ura játékmóddal gazdagítja az alapjátékot. A Karak: Hősök és lidércek új elemeit csak keverjétek az alapjáték megfelelő elemei közé, és már indulhat is a játék!
Üdvözlünk Crime Cityben, abban a városban, ahol minden sarok bűntényt rejteget. A halálos titkok, az alattomos rablások és a hidegvérű gyilkosságok mindennaposak errefelé! A MicroMacro: Crime City sorozat negyedik darabja ez itt, egy önálló játék és bár néhány történet folytatódik az előző részekből, ennek a 16 új ügynek a megoldásához nem szükséges ismernetek az előző játékokat.
A MicroMacro nyomozós kalandjait nemcsak a felnőtteknek, hanem a kisebb gyerkőcök is élvezhetik!
Az Év játéka díjas Cascadia kiegészítője.
A Cascadia vadvilága: Új tájakon kiegészítőben az új pontozólapkák és egyedi kihívások mellett különleges látnivalókat is megcsodálhatunk, most már akár 6 fővel is.