Panic lab

Panic lab
Panic lab
Panic lab
Panic lab
 

Az amőbák elszabadultak a laboratóriumban, és most szétszéledtek mindenfelé. Gyorsan el kell kapnod őket! A speciális dobókockák megmondják, hogy melyik laboratóriumból tűnt el az amőba és milyen amőbát is kell pontosan keresnünk. Akinek ez először sikerül, azé a pont. De vigyázz, az amőbák menekülnek, szellőzőkben bujkálnak, mutálódnak. Csak úgy nyerhetsz, ha gyors az észjárásod és fürge vagy.


8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 10 játékos számára
~ 10 – 15 perc
5ySHDea4NSM
4 190 Ft
A vásárlás után járó pontok: 210 Ft
Győri készlet
3 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
 
Dominique Ehrhard 2012-ben megjelent játéka 2-10 fő részére egy vidám és szórakoztató amőba vadászatra invitálja a kicsiket ebben a játékban.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
25 illusztrált lapka, 4 dobókocka, 30 jelölő, 1 szabályfüzet
 
 
 
A játék menete:
 
A lapkákat meg kell keverni, majd a szabályfüzetben található ábra alapján kell őket elrendezni egy kört alkotva.
 
A soron lévő játékos dob a négy kockával. Ezek fogják meghatározni, hogy milyen amőbát kell megtalálni és hogy honnan szökött meg.
 
Ha megtalálták a labort, akkor kezdetét veszi a kör. Minden játékos egyszerre keresi a szökevényt, így gyorsan és helyesen kell gondolkozni, hogy hova is menekült az amőba.
 
Ha az útja során a szökevény áthalad egy szellőzőjáraton, akkor át kell ugorni az összes lapkát, amíg a következő szellőzőig el nem érkezik a kör. Ha egy mutációs szobán halad át az amőba, akkor megváltozik egy tulajdonsága. Például pöttyösből átváltozik csíkossá. Ettől kezdve már egy csíkos amőbát kell keresni.
 
Viszont, ha a negyedik mutációs szobán is áthaladna anélkül, hogy megtalálnák a játékosok, akkor elillan. Ekkor a negyedik mutációs szobára kell rámutatni minél gyorsabban. Ellenkező esetben, aki először mutat rá a helyes amőbára, az kap egy győzelmi pont jelzőt.
 
Persze csak miután a többiek ellenőrizték, hogy helyesen következtette ki a dolgokat. Mert ha tévedett, vissza kell raknia egy jelzőjét, ha volt neki.
 
Ezek után a következő játékos dob, és új kör kezdődik.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A játékot az nyeri, akinek először sikerül öt győzelmi pont jelzőt összegyűjtenie.
 
 
 
Végezetül:
 
A Panic Lab egy aranyos és sok figyelmet igénylő, szórakoztató kis társasjáték. Kiválóan alkalmas a kicsik és nagyok szórakoztatására is. Ajánljuk minden család és baráti társaság számára.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
Memória, Mintafelismerés, Kockadobás
Fejlesztési területek
stratégiai gondolkodás, szociális képességek fejlesztése, koncentrációs képességek fejlesztése
Téma/Tematika
mese
Kiadó
Gigamic
Kiadás éve
2 012
Szerző(k)
Dominique Ehrhard, Maxim Cyr
Cikkszám
KTM100000523
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.