Készen álltok rá, hogy megvédjétek szülőföldeteket a betolakodóktól? Ami a malmotokra hajthatja a vizet, hogy rendkívüli erejű, ősi képességekkel rendelkeztek. Ennek ellenére komoly csapatmunkára és szeretett szigetetek iránti elhivatottságra lesz szükségetek annak érdekében, hogy meg tudjátok állítani a kegyetlen hódítókat.
A sötétből munkálkodva és tudatalattid peremén lakozva a MIND MGMT már születésed előtt is pszichés erővel megáldott ügynökök segítségével vetett véget a világválságoknak. Járványok? Világháborúk? Nékünk elhiheted, sokkal rosszabb is lehetett volna.
A Mind MGMT egy különleges, izgalmas társasjáték, ahol a játékosok egy-mindenki ellen típusú harcba vethetik bele magukat.
Békák kuruttyolnak, fűzfák hajlonganak a titokzatos folyó partján, ahol két csónak várja ringatózva, hogy megteljen utasokkal. Hosszú útra indulnak, melynek végállomása a túlvilág, ahol örök nyugalom vár mindenkire.
Legalábbis majdnem mindenkire. Te nem utas vagy, csupán a révész, aki a kiválasztotta szerencséseket vezeti biztonságban a túlpartra. Miután az utolsó utas is belépett a boldogságot ígérő paradicsomba, indulhatsz is vissza, hogy újabb embereket vihess a túlvilágra. Amíg érdemesnek nem találnak, Te magad még a lábujjadat sem teheted be.
Ebben az izgalmas társasjátékban a fejből való tudásod és gyors döntéshozatalod kerül próbára. Fogadjunk, hogy Te is tudsz fejből tíz magyar találmányt? Tíz magyar király talán már próbára tesz... vagy esetleg híres filmeket mondanál? A játék izgalmát az adja, hogy a homokóra már pereg, és mind a tíz választ időben kell megadnod, ha extra pontokkal szeretnéd gazdagítani a csapatod.
A csapatoknak gyorsan és koordináltan kell reagálniuk, mivel minden másodperc számít. A hangulat a csapatok izgatott kiáltásaival és ötleteivel lesz teljes, miközben mindenki a lehető legtöbb választ próbálja előhívni a homokóra lefolyása alatt. A játék nem csak a tudásodat, hanem a gyorsaságodat és csapatmunkádat is teszteli.
A játék két csapatban játszható, és ajánlott 8 éves kortól. A 5 másodperces időlimit a játék izgalmát fokozza, és a csapatoknak szinte önkívületben kell válaszolniuk. Vajon sikerül mind a tíz választ megadni az utolsó pillanatban? A feszültség és a szórakozás garantált ebben a dinamikus társasjátékban!
A Karak: Hősök és lidércek egy kiegészítő, amely 4 hőssel, 2 szörnnyel, 2 új tárggyal, 2 új teremtípussal és a Karak ura játékmóddal gazdagítja az alapjátékot. A Karak: Hősök és lidércek új elemeit csak keverjétek az alapjáték megfelelő elemei közé, és már indulhat is a játék!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Egy szellem vezeti a tolladat...
A Szellemtinta – Üzenetek a túlvilágról nagyszerű szóasszociációs partijáték nagyobb társaságoknak is. A két csapat feladata, hogy előbb találják ki a feladványt a másiknál. Ehhez csavaros kérdéseket tesznek fel a szellemüknek, amit ő betűről betűre válaszol meg, remélve, hogy csak a társai értik, mit is akar mondani...
A Similo egy kooperatív játék, ahol a játékosok különféle nyomok felhasználásával igyekeznek beazonosítani egy titokzatos karaktert.
5 körötök van, hogy beazonosítsátok a titokzatos karaktert. Ha valamiért eldobnátok, mindannyian veszítetek! A nyomravezető nem szólhat egy szót sem... vajon így is összehangolódtok?
A Similo egy kooperatív játék, ahol a játékosok különféle nyomok felhasználásával igyekeznek beazonosítani egy titokzatos karaktert.
5 körötök van, hogy beazonosítsátok a titokzatos karaktert. Ha valamiért eldobnátok, mindannyian veszítetek! A nyomravezető nem szólhat egy szót sem... vajon így is összehangolódtok?
Látlak! Rakd egymásra a kockákat a képnek megfelelően.
Az állatkerti állatok szeretnek bújócskázni, kukucskálni! Ki tudod kémlelni, hogy ezek a vidám állatok hol rejtőznek? Válassz egy feladványt, és próbáld meg egymásra rakni a kockákat a kártyán látható módon.
A bújócskáZoo egy nagyszerű oktatójáték az óvodások számára. Fejleszti a térbeli tájékozódást, valamint a kicsik gyakorolják a nyelvi készségeket, megismerik a
színeket, az állatokat és a fogalmakat, mint például fent, lent, belül és kívül.
A bújócskáZoo kiváló minőségű, tartós kartonból készült, és könnyen tárolható.
Vidd magaddal bárhová is mész!
Te vagy a legélesebb szerszám a dobozban? Csavaros logika éleseszű játékosoknak: Csavard be a kockába teljesen a 13 csavart úgy, hogy ne blokkolják egymást. Egy kocka alakú kirakójáték, nagyszerű kikapcsolódás kicsiknek és nagyoknak, 80 feladvánnyal.