XIX. századi mohó, kapitalista üzletemberek bőrébe bújva megszerezzük a számunkra legjobb és legértékesebb gyárakat, majd saját ipari birodalmuk irányításával a lehető legtöbb bevételt érjük el! A játékosok XIX. századi kapitalisták bőrébe bújhatnak, akik ipari vállalkozásokat építenek, és arra törekednek, hogy annyi pénzt gyűjtsenek össze, amennyit csak tudnak cégek vásárlásával, erőforrások kinyerésével, és a legjobb kombinációkban történő feldolgozásukkal.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Carcassonne nemcsak egy délfranciaországi város, de ez a név egyben a középkori eretnekek egyházellenes harcának szimbóluma is. Mindmáig egyedülálló a város belső területeit tagoló erődítményrendszer. Ebben a remekbe szabott játékban ezt az erődítményrendszert építhetik meg a játékosok, ami minden játéknál más és más formát fog ölteni.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A világhírű Stranger Things sorozat hivatalos társasjátéka.
Az Elmenyúzó a hatalmába kerített emberekből gyűjt sereget a Föld elfoglalására, és néhányan már most is az irányítása alatt álltok...Ebben a titkos szerepes játékban két csapat küzd egymással: a megszálltak és az épelméjüek.
- Épelméjűként álljatok ellen az Elmenyúzó támadásának, hogy győzzetek.
- Megszálltként érjétek el, hogy minden épelméjű megszállttá vagy kiütötté váljon a játék végéig.
Járjatok nyitott szemmel és vegyétek fel a harcot az Elmenyúzóval és csatlósaival szemben.
Ebben a társasjátékban a játékosok meg akarják úszni, hogy robbanó cica kártyát húzzanak a pakliból. Ezért ravasz trükköket vetnek be: lapokat csennek egymástól, megakadályozzák kártyák kijátszását, átrendezik a pakli legfelső lapjait... Pörgős és vicces extrém partijáték nagyobb társaságoknak is.
Önálló játék, nem kiegészítő.
A XVI. században a vállalkozó kedvű Sztroganov kereskedőcsalád kivívta a cár érdeklődését és támogatását. A gazdagságuk és befolyásuk kihasználása érdekében a cár földeket és előjogokat adományozott a Sztroganovoknak, melyek segítségével azok tovább erősíthették vállalkozásaikat. Az évszázad végére a cár a család segítségével kívánta a birodalomhoz csatolni Szibériát, vagyis az Urál hegységen túl fekvő végtelen területeket, melynek meghódítása korábban hatalmas nehézségekbe ütközött. A Sztroganovok e területeken vadásztak és kereskedtek állatbőrökkel, így felbérelték a kozákokat a munka elvégzésére. Ezzel megnyílt az út kelet felé.
A Sztroganov társasjátékban a Sztroganov család tagjaiként a kozák vadászaitokkal igyekeztek megismerni a kelet felé található Szibériát. A tavasztól őszig tartó kedvező időjárás során a kozákok fel-fedeznek, értékes prémeket szereznek és kisebb előőrsöket alakítanak ki. Ahogy a vidéket járják, történeteket gyűjtenek, melyeket majd a tűz körül énekelhetnek, amikor hazatérnek a téli pihenőre. A megszerzett oroszországi befolyás azonban csak a cár kegyeitől függ. Teljesítsétek óhajait Szibériá-ban, hogy megtarthassátok hatalmatokat és dicsőséget hozhassatok a Sztroganov háznak!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A játékban mind egy-egy nemesi család fejeként tetszelegtek a reneszánsz kori Firenzében. Hírnevetek, megbecsülésetek növelésén fáradoztok, hogy ti gyűjtsétek a legtöbb győzelmi pontot. Ehhez családtagjaitokat kikülditek a város különféle részeire, hogy ott cselekedjenek a nevetekben. Van, ahol erőforrásokat gyűjtenek, másutt fejlesztéskártyákat (amelyek új területeket, finanszírozható építkezéseket, befolyásolható személyeket stb. jelképeznek), megint másutt kártyákat aktiválhatnak. A családtagok képességei eltérőek: minden forduló elején három kockával dobva határozzátok meg család tagjaitok értékeit, és utóbb jól meg kell fontolnotok, hová külditek ki a magasabb értékkel bírókat...
Több út vezet a győzelemhez, de bármelyiket is követitek, arra is vigyáznotok kell, milyen a kapcsolatotok az Egyházzal.
A játék három korszakból áll és mindegyik korszakot két forduló alkotja. Minden korszak végén bizonyságot adtok hitetekről, és aki nem imádkozott eleget, penitenciára kényszerül. A hatodik forduló után számoljátok ki végső pontjaitokat és a legtöbb győzelmi ponttal bíró család nyeri a játékot.
I. Mánuel király Portugália legjobb kertészeit bízta meg azzal, hogy megépítsék a valaha volt legkülönlegesebb kertet a felesége, Aragóniai Mária királyné számára.
Az Azul: A királyné kertje játékban a játékosok azt a megbízatást kapják, hogy csodaszép növények, fák és díszítőelemek segítségével egy pompás kertet hozzanak létre a király bájos feleségének.
Az Azul sorozat védjegyévé vált innovatív mechanizmust használva a játékosoknak körültekintően kell kiválasztaniuk a kertjük díszítéséhez szükséges színes elemeket. Csak a legelképesztőbb kertépítő tündökölhet, és nyerheti el a királynő kegyét.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.