Amerika a XIX. században: Farmerként újra és újra Texasból Kansas Citybe tereled marháidat, ahonnan vonat szállítja őket tovább. Ehhez nem csak a csordádat kell jó állapotban tartanod, hanem az út menti különböző épületeket is hatékonyan ki kell használnod. A siker érdekében megfelelő embereket kell felfogadnod: csordádat felügyelő cowboyokat, saját épületeidet felépítő mesterembereket és a fontos vasútvonalat irányító mérnököket. Ha okosan irányítod csordádat, élsz a lehetőségekkel és megbirkózol a marhaútvonal buktatóival, akkor biztos lehetsz benne, hogy győztesként kerülsz ki a játékból.
A NAGY WESTERN UTAZÁS egy kivételes „gémer” játék, tele izgalmas és változatos stratégiai döntésekkel, hogy akárhányszor újrajátszhasd!
Térj vissza Arnakra! Ismerjétek meg a 6 egyedi expedícióvezetőt, akiknek különleges képességeit felhasználhatjátok a játék során, hogy új lehetőségek révén magatokhoz ragadjátok a győzelmet. Az expedícióvezetők mellett pedig új eszközök, képességek, kártyák és 2 újabb kutatássáv is vár rátok a dobozban.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Használd a térbeli látásod és logikád, hogy megépítsd a feladványban szereplő kockákat! A Cube Puzzler GO tartója kettős funkciót is betölt: Nem csak a játékot tudod elpakolni benne, de a feladványok megoldása közben is segít, hogy bármilyen irányból láthasd az épülő kockádat. Nyisd ki a dobozt, és a tároló máris egy feladványos táblává alakul! A készség fejlesztőhöz tartozik egy feladványos füzet 80 igazi 3D-s feladvánnyal és megoldással.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Framework egy absztrakt lapkalerakó játék Uwe Rosembergtől, amiben előrelátásra és jó (B) tervre van szükség a cél eléréséhez!
60 "egyszerű" és 60 "összetett" lapkából áll, játékosonként 22-22 jelzővel.
Egy körben a kezdő játékos húz eggyel több lapkát, mint ahány játékos van. Minden játékos választ egy lapkát. A kezdő játékosnak kötelező az utolsó lapkát elvenni.
Amikor elveszel egy lapkát, helyezd azt legalább egy másik lapka mellé a tablódra, majd nézd meg, hogy végrehajtottál-e valamilyen feladatot. A feladat akkor teljesül, ha legalább annyi, és olyan színű keret van vízszintesen és/vagy függőlegesen, amennyit a feladat megkíván.
Az a játékos, aki elsőként teszi le az összes jelzőjét a tablóján lévő keretlapkákra, azaz teljesíti a feladatokat, megnyeri a játékot.
A Framework tartalmaz egy szólójátékot is, amelyben megpróbálod az összes jelzőt egy olyan lapkaterületen elhelyezni, amely a lehető legközelebb van egy 5x5-ös rácshoz
Képes leszel elfoglalni az egykori uralkodó üres trónját? Egyedül csak rajtad áll, hogy melyik utat választod a győzelemhez.
Háború és viszály dúl szerte a királyságban. Két hercegség maradt már csak versenyben a trónért. Gyorsabban és ügyesebben kell fejlesztened magad, mint az ellenfeled! Ki kell választanod a stratégiád a hatalom megszerzése érdekében. De vajon képes leszel-e elkerülni a felállított csapdákat?
Légy az egyik leghírhedtebb kalandozócsapat, az Oroszlánfalka tagja, és élj át felejthetetlen kalandokat ebben az isten háta mögötti városban. Amikor egy sötét erőkkel paktáló titkos társaság egyesével rabolja el a város szegényeit, rátok hárul a feladat, hogy utánajárjatok a dolognak… már ha eleget fizetnek érte.
A Homályrév: Az Oroszlánfalka egy kooperatív társasjáték taktikus harci elemekkel, aminek egy egyedi, folyamatosan változó világ ad otthont. Harcedzett kalandozókat játszotok és vállvetve kell küzdenetek egy kihívásokkal teli küldetéssorozaton át, ami döntéseitek nyomán formálódik.
A küldetések során egy letisztult harcrendszer segítségével, kockák nélkül nézhettek szembe a játék által irányított ellenfelek hordáival, akik ellen egy jól kiválasztott és időzített képesség bevetése elengedhetetlen a sikerhez.
A Citadellában középkori uralkodóként fel kell építened a városodat, mielőtt ellenfeleid megelőznének. Új kerületekkel bővítheted azt, de bölcsen gazdálkodj: egyes kerületek értékesebbek másoknál, de több aranyba is kerül a felépítésük. A város irányítása azonban nem csak a pénzről szól. A nagyurak, hölgyek és mindenféle elöljárók egytől egyig fontos szerephez jutnak.
A király dilemmája™ egy interaktív narratív játékélményt kínáló társasjáték, melyben a számtalan elágazó történetvonal sokféle végkifejlethez vezethet. A játék mechanikájának alapját az eseménypakli folyton változó tartalma biztosítja.
A játékosok nemesi házakat irányítanak az Ankist Királyságban. Minden körben húztok egy kártyát a dilemma pakliból, majd megismeritek a lassan kibontakozó történet egy újabb elemét. A kártyák mindegyike egy problémával szembesíti a Tanács tagjait, melyet meg kell oldaniuk a király nevében. Mivel a király belső körének tagjai vagytok, így a döntésetek meghatározza majd, milyen irányt vesz a történet menete és mi lesz a királyság sorsa. Minden esemény csak egyszer következhet be: ekkor megvitathatjátok az érveiteket és alkudozhattok más játékosokkal, ám végül döntést kell hoznotok, mely meghatározza az esemény kimenetelét, valamint így léphettek tovább a történet egy új szálán, mely újabb eseményeket nyit meg.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Kocka Párbaj egy izgalmas logikai játék két játékos számára. A játékosok tetrisz elemeket helyeznek az alapba. Az a játékos nyer, akinek a színe a legtöbb helyen borítja a kocka felszínét.
A Szilaj titkos küldetés kártyajátékban együtt száguldhattok Szilajjal, Bumeránggal, Csini Lindával, Lucky-val és barátaival. Ebben a pörgős játékban a cél, hogy minél jobb, értékesebb kombinációkat hozzatok létre a kártyákból.
Míg a kezdőjátékban megtanulhatjátok a játék alapjait, addig a haladó módban rafinált kártyák teszik majd izgalmasabbá a játékot, és titkos küldetéseket is teljesíthettek.
Aki a legértékesebb kártyasort gyűjti össze, az nyeri a játékot.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.