Alice, és vele együtt Csodaország elevenedik meg ebben a kedves családi játékban. A Tea Time egy logikai játék, mely képzelőerőnk segítségével egy mesebeli csodálatos világba varázsol minket. Az asztalra helyezett karakterkártyákat meghatározott szabályok szerint lehet csak magunkhoz venni, amik különböző mennyiségű pontokat érnek. A cél az ügyes válogatás, hogy kinek is adunk helyet az asztal mellett.
Színekkel teli világunk néhány titkait tárja fel ez a játék: a színek közti összefüggéseket, az árnyalatok harmóniáit. Nyolcféle társasjáték változat és 42 fokozatosan nehezedő egyszemélyes feladvány segít felfedezni a szépség és a logika összefüggéseit. A cél minél szebb, szimmetrikusabb alakzatokat kialakítani. A doboz kicsiknek és nagyoknak külön szabály és feladatfüzetet tartalmaz, valamint egy ismeretterjesztő füzetet a színekről.
A Swish Junior egy igazán különleges kártyajáték. A játékosok célja, hogy párokat, úgynevezett Swish-et alakítsanak ki. Ehhez az áttetsző kártyát egymásra kell pakolni, úgy hogy az egyes pontok a nekik megfelelő színű gyűrűbe kerüljenek. A kártyák egymásra tétele után egyetlen pont vagy gyűrű sem állhat önmagában. Aki a legtöbb párt állítja össze a játék során, az nyer!
Mi az, ami szebb az aranynál, értékesebb a gyémántnál és a kincsvadászok legfőbb célja? A Sárkánytojás. A játékosok éles logikával és ügyesen taktikázva próbálnak túljárni egymás eszén, hogy minél több és értékesebb sárkánytojást gyűjtsenek össze. Ám a havas csúcsok közt nem csak hatalmas gazdagság vár rájuk, hanem félelmetes sárkányok is. Egyedül is a megpróbálhatnak szembeszállni a szárnyas fenevadakkal, de előfordul, hogy rivális kalandozók is nehezítik dolgukat.
A játékosok rúnajelekkel vésett, festett, egyedi varázskavicsokat dobnak az asztal közepére, és igyekeznek villámgyorsan minél több összeillő párt begyűjteni közülük. Ami még fontosabb, hogy az ellenfelünk különleges kövének párját megtaláljuk! Mert ha ez sikerül, az ő ugyanilyen színű, már begyűjtött köveit is megkaparinthatjuk. Az nyer, aki végül a legtöbb rúnakavicsot birtokolja.
Egy vidám és furfangos megoldásokkal teli társasjáték kis programozóknak. A Kickstarter történetének legjobban támogatott társasjátéka könnyed, játékos formában tanítja meg a gyerekeknek a számítógépes programozás alapjait, és közben mindenki remekül szórakozik a szülők által kiadott vicces robot teknős hangokon. A cél, eljutni a pálya közepén lévő csillogó gyémántig.
Segítsünk a turistának átkelni a farönkökkel a vadállatokkal telizsúfolt folyón. Szerencsére az átkelőhelynél a vízben mindenféle farönkök állnak, és találunk néhány régi pallót is a környéken. A turistának el kell érnie a pallókat, és összekötnie velük a farönköket, persze el kell kerülnie a vízben egyetlen rossz lépésre váró, éhes állkapcsokat.
Puerto Rico idilli szigete elbűvölte az ide érkező európaiakat. A játékosok telepeseket alakítanak, akik kemény munkával művelik meg a termékeny vidéket. Különböző értékes termékeket állíthatnak elő, melyekkel az Óvilágba szállítva hírnevet szervezhetnek maguknak és családjuknak. Ám nagy a verseny, jól kell gazdálkodnunk a pénzünkkel és munkásainkkal. Valamint az se mindegy, hogy mikor hajózzuk be az értékes árukat.Puerto Rico idilli szigete elbűvölte az ide érkező európaiakat. A játékosok telepeseket alakítanak, akik kemény munkával művelik meg a termékeny vidéket. Különböző értékes termékeket állíthatnak elő, melyekkel az Óvilágba szállítva hírnevet szervezhetnek maguknak és családjuknak. Ám nagy a verseny, jól kell gazdálkodnunk a pénzünkkel és munkásainkkal. Valamint az se mindegy, hogy mikor hajózzuk be az értékes árukat.
Itt az idő! Tempus professzor kártyái megmutatják mi a legértékesebb számunkra. Lehet, hogy siettetnünk kell az idő múlását. Máskor meg éppen, hogy le kell lassítanunk a mutatókat, hogy segítsünk Tempus Professzornak. Az a játékos, aki a játék végére a legtöbb homokórát gyűjtötte össze, nyeri meg a játékot. Mentsük meg időt!