Memoir 44

Memoir 44
A Memoir 44 egy 2. Világháborús témájú társasjáték. A résztvevők a szövetséges vagy a tengelyhatalmakat képviselve játszhatják újra a 2. világháború nevesebb csatáit 16 küldetésben bizonyítva rátermettségüket. A játékot kártyák vezérlik, amik egyszerűvé és élvezetessé teszik a játékmenetet még azok számára is, akik nem gyakorlottak az asztali figurás, stratégia játékok terén.
8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 8 játékos számára
~ 30 – 60 perc
új
14 590 Ft
A vásárlás után járó pontok: 730 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:



Richard Borg 2004ben megjelent játéka 2 fő részére remek szórakozást nyújt mindenkinek, akik kedvelik a történelmi csatajátékokat. A Days of Wonder ismét kitett magáért és egy lenyűgöző társasjátékot kínál a játékosok számára.

 

Mit kapunk a dobozban?



1 dupla oldalú tárkép, 72 karton jelzőtoken és terepviszony lapka, 168 műanyag figura, 6 kártyatartó (3-3 mindegyik oldal számára), 70 kártyalap, 8db harci kocka, 1 szabálykönyv

 

A játék menete:



A játékosok kiválasztják, hogy melyik oldalon akarnak harcolni (német, amerikai), majd ugyancsak kiválasztják a szabálykönyvben található 16 küldetés egyikét.



A szabálykönyvben látható módon kell felállítani a térképen a kezdő pozíciót. Minden gyalogos, löveg és tank egységet. Egy egység a típusnak megfelelő számú figurából fog állni. Például a gyalogosoknál négy figura alkot egy egységet.



A küldetések célja változó lesz, mint például aki először likvidál négy ellenséges egységet, az nyer.



Majd az aktuális ütközetnek megfelelően meg kell határozni a kezdőjátékost, és hogy ki hány parancs lappal játszik.



Majd a játékosok felváltva körökre osztva lépnek és harcolnak az egységeikkel. Ezt a kártyák segítségével teszik meg. A térkép három részre van osztva, és ennek megfelelő helyeken lehet parancsot adni a lapok segítségével az egységeknek.



A tereptárgyak, mint az erdők vagy városok plusz védelmet nyújtanak az ott tartózkodó egységeknek.



Amikor harcra kerül a sor, a játékosok az egységek távolságától és számától függően kockákkal dobnak. Attól függően, hogy mi a dobás eredménye az ellenséges egységből le kell venni figurákat, vagy éppen vissza kell vonulniuk a megtámadottaknak.

 

Hogyan lehet nyerni?



Az aktuális csata addig zajlik, amíg az egyik fél nem teljesíti a győzelmi feltételt. Ekkor megnyerte az ütközetet, és ellenfele bizonyíthat a következő csatatéren.

 

Végezetül:



A Memoir 44 egy mesterien kivitelezett csatajáték a 2. világháború idejében. A játékmenet könnyen érthető és a szabályösszegző lapok mindig a segítségünkre lesz, ha kérdéses dolog merül fel. Nem kell a szabálykönyvet lapozgatva kutatni. Ajánljuk mindazoknak, akik érdeklődnek a téma iránt és egy igazán igényes, remekül kivitelezett társasjátékra vágynak ennek kapcsán.



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
angol
Játékszabály jellege
összetett
Játék mechanizmusa
területfoglalós, panel lerakós
Téma/Tematika
háború
Kiadó
DoW
Kiadás éve
2 006
Cikkszám
KTM100002039
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.