Amritsar, az Aranytemplom. Ez a lenyűgöző épület világszerte ismert a szikh közösség szent helyeként és a Föld egyik leghíresebb zarándokhelyeként.
Többször lebontották, de Maharaja Ranjit Singh márvánnyal, rézzel és 750 kiló tiszta arannyal újjáépítette, innen ered a neve. Amritsarban a játékosok a különböző korabeli személyiségeket fogják képviselni, akik segítettek a Szikh Birodalom maharadzsájának az Arany templom újjáépítésében.
Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala játékok rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során 1-3 akciót végezhetünk el attól függően, hogy mennyire szerveztük jól és hangoltuk össze a munkások és az elefántunk mozgását.
Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, személyes táblánk fejlesztéséből, az elefántunk mozgatásából és főként adományok felajánlásából a templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot szerezzünk.
A játék végén a legtöbb presztízsponttal rendelkező játékos nyer.
A játékosok munkásokat alakítanak a játékban, akik használati eszközöket, hordót, vasat, üveget és mindenféle más portékát készítenek.
Mindezekből olyan termelési láncokat kell kialakítaniuk a játék során, hogy azok után a lehető legtöbb győzelmi pontot kapják.
A játék a végéhez ér, ha bármelyik játékos megépíti a nyolcadik épületét (beleszámítva a kezdéskor kapott Szénégetőkunyhót is). Amikor ez megtörténik, az a kör még végigmegy, minden játékos befejezheti a saját körét. Ezután kerül sor a játékot lezáró utolsó, speciális körre. Ebben a körben minden játékos használhatja a termelési láncot minden épületnél, beleértve azokat az épületeit is, amelyeknél nincs munkása, valamint azokat is, amelyek a játék során nem termeltek semmilyen árut.
Ez a gyűjteményes Big Box kiadás tartalmazza a Királyi áru alapjátékot, amely elöszőr 2015-ben jelent meg, valamint a Felkelés Longsdale-ben (2016) és a Menekülés Canyon Brookból (2017) kiegészítőt is.
Amikor egy kimondhatatlanul nagy fenyegetés üti fel a fejét, azok lépnek elő hősként, akikre legkevésbé számítottál! A Too Many Bonesban egy korábban rejtőzködő faj tagjait alakítjátok, akik veszélyes kalandra indulnak. Sorsotok a kockákban van megírva, minden harcról, próbatételről és zsákmányról a dobókokcákkal döntesz. Igazi kockaépítő kalandjáték nem igaz?
Bátor felfedezőként akár magányosan, akár csapatban indulsz útra, készülj fel a megannyi küzdelemre!
Kis lépés egy patkánynak...
A Sajtra szállás izgalmas családi stratégiai társasjáték. A játékosok az érdekes lépésmechanizmus segítségével erőforrásokat gyűjtenek, hogy azokat okosan felhasználva elsőként építsenek rakétát, hogy eljussanak a Holdra...
Tudod, melyik az ország leghosszabb barlangrendszere? Na és azt, hogy mióta gyártják a túró Rudit? Hogy hány másodperc alatt ér vissza a tihanyi visszhang? És hogy hol vannak Magyarországon a játékmúzeumok?
Az Odinban a lehető leggyorsabban szeretnél megszabadulni a kártyáidtól azzal, hogy az összes vikingedet elküldöd a nagyvilágba. Ám vigyázz, ugyanis a kijátszott kártyáidat a többiek meg tudják ütni, feltéve, ha okosan előre gondolkodtak…
A gyorsaság és felismerés játéka nem csak gyerekeknek – állatokkal! A Dobble Animals pörgős, zsebre vágható kártyajáték 5-féle játékváltozattal. A kártyákon 8-8 különböző állat látható, és bármelyik két kártyán mindig van egy ugyanolyan belőlük. A játékosok feladata, hogy a többieknél gyorsabban megtalálják a közös képeket. A koncentrációt és a reflexeket fejlesztő társasjáték.
Ez a kis szőrös Kiwi ide-oda gurul az osztályterem padlóján óra közben – persze csak titokban! A gyerekek próbálják fejben követni az útját, hogy amint kicsöngetnek, megtalálják a padok alatt. A játékosok kártyákkal irányítják a Kiwit a táblán, ám a kör végéig a lépéseket csak fejben lépik le. Amikor vége a körnek, mindenki megtippelheti, hova érkezett a Kiwi, és aki a legtöbb körben jól tippelt, azé a dicsőség!
Üljetek körbe, helyezzétek magatokat kényelembe, mert most csak egymásra és magatokra kell figyelnetek! Az Abszolút szabad válaszok kártyapaklija több mint száz érdekes, vicces, elgondolkodtató kérdést rejt, amelyek segítenek eltöprengeni fontos témákon, azon, hogy mivé változnátok át, ha tehetnétek, mi jut eszetekbe arról, hogy susmus, vagy éppen ki tud közületek a legkevésbé füllenteni! A válaszok közt időnként pedig közös és egyéni küldetések, mókás csoportfeladatok bukkannak fel. A játéknak nincs győztese vagy vesztese, a lényeg, hogy érezzétek nagyszerűen magatokat, legyetek nyitottak és megértőek.
Ennek a játéknak a célja, hogy rávilágítson minket olyan dolgokra, amelyek nem kerülnek szóba a hétköznapokban. Segít, hogy tisztábban lássad önmagad és jobban megértsd a gyengeségeid és erősségeid.
A kártya játszható egyedül is, de akár társaságban is.
Szórakoztató csapatépítő kártyajáték baráti összejövetelekre, céges eseményekre.
Ismerd meg jobban azokat, akikkel az időd nagy részét töltöd!
A játék kérdésekből, feladatokból és felvetésekből áll, a szabályok pedig egyszerűek: haladjatok sorban, húzzatok egy kártyát, és válaszoljátok meg a rajta szereplő kérdést vagy állítást, teljesítsétek a kreatív, de közben szórakoztató feladatokat.
Lehetőségetek lesz játékos formában elmondani a többiekről, a közös munkátokról , céljaitokról a véleményeteket, és meghallgathatjátok, ők milyennek látnak benneteket, hogyan élik meg a közösen eltöltött időtöket.
Semmi másra nincs szükségetek, csak néhány üres papírlapra és némi szabadidőre, aminek a végén úgy fogtok felállni, hogy jobban megértitek majd, mi motiválja a körülöttetek lévő embereket.
A Rajz és mese egy kreativitást fejlesztő játék gyerekeknek, ahol próbára tehetik a fantáziájukat és a tudásukat.A játék kategória-, és feladatkártyákból áll, mindegyiken egy-egy ismert szóval. Ezeket a szavakat kell lerajzolniuk vagy körülírniuk, aszerint, hogy melyik kategóriakártyát – “RAJZ” vagy “MESE” feliratút – húzták. A játék célja, hogy a gyerekek minél többet használják a képzelőerejüket, fejlődjön a rajz- és beszédkészségük, bővüljön a szókincsük.
Az Asszociáció játék lényege, hogy a kártyákon található szavakról minél gyorsabban mondjátok ki, hogy mi jut eszetekbe. Ez egy szuper beszélgetést kezdeményező kártyajáték, amelyben érdemes lesz megfigyelnetek, hogy milyen különböző válaszok és reakciók érkeznek a szavakra.
Mindegyik kártyán egy kifejezés szerepel.
A ki az, aki játékban kiderül mennyire ismered a játékos társaid és az is, hogy ők mennyire ismernek téged.
Húzz egy lapot és közösen döntsétek el, hogy az állítás kire illik a legjobban. Olyat is mondhattok, aki éppen nincs ott veletek.
A játék lényege, hogy egy kellemes hangulatú beszélgetésben legyen részetek, ahol közös emlékeket idéztek fel, vicces történeteket meséltek egymásnak.
Ezek a kérdések egy – az élethez alapvetően egészségesen forduló – gyereket egyszerűen és könnyen meg tudnak nyitni. Ehhez azonban fontos, hogy mi, szülők alaposan felkészüljünk ezekre a beszélgetésekre.
A kérdések érzékeny és fontos témákat érintenek és az arra kapott válaszolok alapján sokat megtudhatunk saját gyermekeink gondolatairól és rézéseiről. Minél őszintébbek a válaszok, annál jobban átlátjuk majd mi magunk is, hogy ők hogyan látják a világot.
A játékot 5 éves kortól ajánljuk, de egyes kérdéseket inkább 8 éves kortól, ezek természetesen meg vannak jelölve.
Egy szuper és őszinte beszélgetést kívánunk minden szülőnek és gyermekének!
A körvonal 2 egy olyan kérdésekből és felvetésekből álló kártyajáték, ami segít jobban megismerni egymást és önmagunkat is. Ez egy olyan játék ahol nincs jó és rossz válasz, a lényeg, hogy felszabadultan tudjunk beszélgetni. A játékhoz legalább két játékos szükséges és egy idő után már azt vesszük észre, hogy a játék átalakult egy beszélgetéssé.
A játékot lehet úgy játszani, hogy egy adott játékos húz egy kártyát majd felolvassa a rajta szereplő kérdést és saját maga megválaszolja és ez így megy körbe a többi játékosnál is. A másik opció, hogy a kérdést az összes játékos megválaszolja.
A Körvonal 2 ugyan azt nyújtja, mint korábbi változata, csak új kérdésekkel.
A Körvonal 2 mindenkinek egy felejthetetlen élményt, tartalmas beszélgetéseket és kikapcsolódást nyújt!
A körvonal egy olyan kérdésekből és felvetésekből álló kártyajáték, ami segít jobban megismerni egymást és önmagunkat is. Ez egy olyan játék ahol nincs jó és rossz válasz, a lényeg, hogy felszabadultan tudjunk beszélgetni. A játékhoz legalább két játékos szükséges és egy idő után már azt vesszük észre, hogy a játék átalakult egy beszélgetéssé.
A játékot lehet úgy játszani, hogy egy adott játékos húz egy kártyát majd felolvassa a rajta szereplő kérdést és saját maga megválaszolja és ez így megy körbe a többi játékosnál is. A másik opció, hogy a kérdést az összes játékos megválaszolja.
A Körvonal mindenkinek egy felejthetetlen élményt, tartalmas beszélgetéseket és kikapcsolódást nyújt!
A Devir újra magasra tette a lécet!
A fehér várkastély egy különleges, gyönyörű látványvilággal rendelkező társasjáték, amelyben minden az erőforráskezelésen, munkáserő- és kockalehelyezésen múlik. A győzelemhez egy győztes stratégiára is szükség van ám. A játék hátterét ezúttal Japán adja, méghozzá a világörökség részét képező himedzsi várkastély. Itt léphetsz az edo-kori klánok egyik vezetőjének szerepébe, aki gondos tervezéssel, jókor és jó helyen megtett lépésekkel igyekszik családját a legrangosabb nemesek soraiba juttatni.