Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A világhírű Stranger Things sorozat hivatalos társasjátéka.
Az Elmenyúzó a hatalmába kerített emberekből gyűjt sereget a Föld elfoglalására, és néhányan már most is az irányítása alatt álltok...Ebben a titkos szerepes játékban két csapat küzd egymással: a megszálltak és az épelméjüek.
- Épelméjűként álljatok ellen az Elmenyúzó támadásának, hogy győzzetek.
- Megszálltként érjétek el, hogy minden épelméjű megszállttá vagy kiütötté váljon a játék végéig.
Járjatok nyitott szemmel és vegyétek fel a harcot az Elmenyúzóval és csatlósaival szemben.
Uralkodó vagy te is, mint a szüleid előtted – egy kellemes, folyókkal és örökzöldekkel teli kisebb királyság ura. Szüleiddel ellentétben azonban neked reményeid… álmaid vannak! Nagyobb és kellemesebb királyságot szeretnél, több folyóval és még több erdővel. Egy uradalmat akarsz! Minden irányban grófságok, szabadbirtokok és hűbérbirtokok fekszenek – mindegyik apró,
az anarchia határán mozgó földdarab, amelyeket jelentéktelen uracskák irányítanak. A zászlód alatt egyesítve őket, el fogod hozni a civilizációt ezeknek a szerencsétleneknek.
De várj! Biztos van valami a levegőben; több más uralkodónak is pontosan ugyanez az ötlete támadt. Versenyezned kell velük, hogy minél többet szerezz a még el nem foglalt földekből, majd a végsőkig védelmezni azokat. Ennek érdekében csatlósokat bérelsz fel, épületeket építesz, megszépíted a kastélyodat, és megtöltöd a kincstárad. A szüleid nem lennének büszkék erre, ám édesanyád szülei nagyon örülnének neki.
Ez egy pakliépítő kártyajáték. A pakli képviseli az uradalmadat. Tartalmazza a nyersanyagaidat, a győzelmi pontjaidat, és azokat a dolgokat, amiket megtehetsz. A pakli kezdetben egy szomorú kis birtok- és rézgyűjtemény, de reméled, hogy a játék végére megtelik arannyal, tartományokkal, valamint a kastélyod és királyságod lakóival és épületeivel.
Ez a Dominion második kiadása. Az első kiadáshoz képest hat kártya lett lecserélve, és egy új került hozzáadásra. Az alapkártyák most már grafikával rendelkeznek, a szemét pedig külön tárolót kapott.
A XVI. században a vállalkozó kedvű Sztroganov kereskedőcsalád kivívta a cár érdeklődését és támogatását. A gazdagságuk és befolyásuk kihasználása érdekében a cár földeket és előjogokat adományozott a Sztroganovoknak, melyek segítségével azok tovább erősíthették vállalkozásaikat. Az évszázad végére a cár a család segítségével kívánta a birodalomhoz csatolni Szibériát, vagyis az Urál hegységen túl fekvő végtelen területeket, melynek meghódítása korábban hatalmas nehézségekbe ütközött. A Sztroganovok e területeken vadásztak és kereskedtek állatbőrökkel, így felbérelték a kozákokat a munka elvégzésére. Ezzel megnyílt az út kelet felé.
A Sztroganov társasjátékban a Sztroganov család tagjaiként a kozák vadászaitokkal igyekeztek megismerni a kelet felé található Szibériát. A tavasztól őszig tartó kedvező időjárás során a kozákok fel-fedeznek, értékes prémeket szereznek és kisebb előőrsöket alakítanak ki. Ahogy a vidéket járják, történeteket gyűjtenek, melyeket majd a tűz körül énekelhetnek, amikor hazatérnek a téli pihenőre. A megszerzett oroszországi befolyás azonban csak a cár kegyeitől függ. Teljesítsétek óhajait Szibériá-ban, hogy megtarthassátok hatalmatokat és dicsőséget hozhassatok a Sztroganov háznak!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A játékban mind egy-egy nemesi család fejeként tetszelegtek a reneszánsz kori Firenzében. Hírnevetek, megbecsülésetek növelésén fáradoztok, hogy ti gyűjtsétek a legtöbb győzelmi pontot. Ehhez családtagjaitokat kikülditek a város különféle részeire, hogy ott cselekedjenek a nevetekben. Van, ahol erőforrásokat gyűjtenek, másutt fejlesztéskártyákat (amelyek új területeket, finanszírozható építkezéseket, befolyásolható személyeket stb. jelképeznek), megint másutt kártyákat aktiválhatnak. A családtagok képességei eltérőek: minden forduló elején három kockával dobva határozzátok meg család tagjaitok értékeit, és utóbb jól meg kell fontolnotok, hová külditek ki a magasabb értékkel bírókat...
Több út vezet a győzelemhez, de bármelyiket is követitek, arra is vigyáznotok kell, milyen a kapcsolatotok az Egyházzal.
A játék három korszakból áll és mindegyik korszakot két forduló alkotja. Minden korszak végén bizonyságot adtok hitetekről, és aki nem imádkozott eleget, penitenciára kényszerül. A hatodik forduló után számoljátok ki végső pontjaitokat és a legtöbb győzelmi ponttal bíró család nyeri a játékot.
Alkossatok csapatokat és sokszorozzátok meg a zsetonokat!
A kezdőtőkét megkapjátok, és már csak az kell, hogy jól tippeljetek!
Mérjétek fel taktikusan az ellenfél előadóját; vajon hány fogalmat tud a csapatának 90 másodperc alatt mutogatással, rajzolással és körülírással olyan ügyesen előadni, hogy mindet kitalálják?
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
I. Mánuel király Portugália legjobb kertészeit bízta meg azzal, hogy megépítsék a valaha volt legkülönlegesebb kertet a felesége, Aragóniai Mária királyné számára.
Az Azul: A királyné kertje játékban a játékosok azt a megbízatást kapják, hogy csodaszép növények, fák és díszítőelemek segítségével egy pompás kertet hozzanak létre a király bájos feleségének.
Az Azul sorozat védjegyévé vált innovatív mechanizmust használva a játékosoknak körültekintően kell kiválasztaniuk a kertjük díszítéséhez szükséges színes elemeket. Csak a legelképesztőbb kertépítő tündökölhet, és nyerheti el a királynő kegyét.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Amerika a XIX. században: Farmerként újra és újra Texasból Kansas Citybe tereled marháidat, ahonnan vonat szállítja őket tovább. Ehhez nem csak a csordádat kell jó állapotban tartanod, hanem az út menti különböző épületeket is hatékonyan ki kell használnod. A siker érdekében megfelelő embereket kell felfogadnod: csordádat felügyelő cowboyokat, saját épületeidet felépítő mesterembereket és a fontos vasútvonalat irányító mérnököket. Ha okosan irányítod csordádat, élsz a lehetőségekkel és megbirkózol a marhaútvonal buktatóival, akkor biztos lehetsz benne, hogy győztesként kerülsz ki a játékból.
A NAGY WESTERN UTAZÁS egy kivételes „gémer” játék, tele izgalmas és változatos stratégiai döntésekkel, hogy akárhányszor újrajátszhasd!
Térj vissza Arnakra! Ismerjétek meg a 6 egyedi expedícióvezetőt, akiknek különleges képességeit felhasználhatjátok a játék során, hogy új lehetőségek révén magatokhoz ragadjátok a győzelmet. Az expedícióvezetők mellett pedig új eszközök, képességek, kártyák és 2 újabb kutatássáv is vár rátok a dobozban.
Mintha csak most érkeztetek volna meg a Hobbit meséjéből...Nidaellir a törpök híres királysága, melyre Fafnir, a vérengző és veszedelmes sárkány lecsapni készül. Már jó ideje nem történt efféle eset Nidavellir-ben, így az egykor hősies törpék már jó ideje támasztják a kocsma pultot. A Te feladatod lenne, hogy olyan sereget verbuhálj, amely megállja a helyét a sárkánnyal szemben. Igen ám, de a szamarat is a répa hajtja, elő hát az érméiddel!
Mikkel? Igen, az érméiddel... Hát, sovány húsnak híg a leve, így lehet megelégszel pár részeg törppel is.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Framework egy absztrakt lapkalerakó játék Uwe Rosembergtől, amiben előrelátásra és jó (B) tervre van szükség a cél eléréséhez!
60 "egyszerű" és 60 "összetett" lapkából áll, játékosonként 22-22 jelzővel.
Egy körben a kezdő játékos húz eggyel több lapkát, mint ahány játékos van. Minden játékos választ egy lapkát. A kezdő játékosnak kötelező az utolsó lapkát elvenni.
Amikor elveszel egy lapkát, helyezd azt legalább egy másik lapka mellé a tablódra, majd nézd meg, hogy végrehajtottál-e valamilyen feladatot. A feladat akkor teljesül, ha legalább annyi, és olyan színű keret van vízszintesen és/vagy függőlegesen, amennyit a feladat megkíván.
Az a játékos, aki elsőként teszi le az összes jelzőjét a tablóján lévő keretlapkákra, azaz teljesíti a feladatokat, megnyeri a játékot.
A Framework tartalmaz egy szólójátékot is, amelyben megpróbálod az összes jelzőt egy olyan lapkaterületen elhelyezni, amely a lehető legközelebb van egy 5x5-ös rácshoz
Képes leszel elfoglalni az egykori uralkodó üres trónját? Egyedül csak rajtad áll, hogy melyik utat választod a győzelemhez.
Háború és viszály dúl szerte a királyságban. Két hercegség maradt már csak versenyben a trónért. Gyorsabban és ügyesebben kell fejlesztened magad, mint az ellenfeled! Ki kell választanod a stratégiád a hatalom megszerzése érdekében. De vajon képes leszel-e elkerülni a felállított csapdákat?
Légy az egyik leghírhedtebb kalandozócsapat, az Oroszlánfalka tagja, és élj át felejthetetlen kalandokat ebben az isten háta mögötti városban. Amikor egy sötét erőkkel paktáló titkos társaság egyesével rabolja el a város szegényeit, rátok hárul a feladat, hogy utánajárjatok a dolognak… már ha eleget fizetnek érte.
A Homályrév: Az Oroszlánfalka egy kooperatív társasjáték taktikus harci elemekkel, aminek egy egyedi, folyamatosan változó világ ad otthont. Harcedzett kalandozókat játszotok és vállvetve kell küzdenetek egy kihívásokkal teli küldetéssorozaton át, ami döntéseitek nyomán formálódik.
A küldetések során egy letisztult harcrendszer segítségével, kockák nélkül nézhettek szembe a játék által irányított ellenfelek hordáival, akik ellen egy jól kiválasztott és időzített képesség bevetése elengedhetetlen a sikerhez.
A Citadellában középkori uralkodóként fel kell építened a városodat, mielőtt ellenfeleid megelőznének. Új kerületekkel bővítheted azt, de bölcsen gazdálkodj: egyes kerületek értékesebbek másoknál, de több aranyba is kerül a felépítésük. A város irányítása azonban nem csak a pénzről szól. A nagyurak, hölgyek és mindenféle elöljárók egytől egyig fontos szerephez jutnak.