Túl az Óperencián

Túl az Óperencián
Túl az Óperencián
Túl az Óperencián
Túl az Óperencián
Túl az Óperencián
Túl az Óperencián

Indulj vándorútra a mesebeli erdőn keresztül. Jó tett helyébe jót várj! Meglásd, ha segítesz a bajbajutott mesehősökön, ők is segítenek majd neked. Szerezd meg a várkastély kulcsait és gyűjts össze elegendő kardot, hogy kiszabadíthasd a királylányt!







Az izgalmas, fordulatos családi társasjáték a magyar népmesék világába repíti a kicsiket és nagyokat.

5 – 99 éves kortól ajánlott
1 – 4 játékos számára
~ 15 – 25 perc
KpZseftlrWc
7 490 Ft
A vásárlás után járó pontok: 375 Ft
Győri készlet
1 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:
 
Gróber Gabriella és Kőműves András játéka, 1-4 fő számára a magyar népmesék világába kalauzolja el a gyerkőcöket, amit már 5 éves kortól is játszhatnak a kicsik.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
1 játéktábla, 4 bábu, 1 speciális dobókocka, 18 kardkártya, 28 eszközkártya, 16 kulcskorong
 
A játék menete:
 
Minden játékos választ egy bábut és felrakja azt a várkapu elé a startmezőre. Mindenki kap egy kardot, amiket a többi játékelemmel az első játék előtt óvatosan ki kell pattintani a helyéről. Majd a kardokat, a kulcsokat és az egyéb eszközkártyákkal együtt olyan helyre kell rakni, ahonnét minden játékos könnyen eléri.
 
A játékot a legfiatalabb kezdi, aki dob a dobókockával és az óramutató járásával ellenkező irányban lelépi a kidobott számú mezőt.
 
Ha egy játékos olyan mezőre lép, ahol kard van, akkor kap egy kardot. Ezt érdemes gyűjtögetni, hiszen, csak ezzel lehet legyőzni a sárkányt. Ugyanis ha valaki sárkányt dob ki, akkor eldöntheti, hogy egyet felhasználva legyőzi a bestiát, vagy visszalép a startmezőre.
 
Amennyiben hétmérföldes csizmát dob, akkor egy tetszőleges mezőre léphet. Kivéve, ha már a váron belül van, ugyanis akkor egy helyben marad.
 
Egy olyan mezőre érkezve, ahol egy mesehős segítségre szorul, akkor a megfelelő eszközlapka felhasználásával szerezhet egy kulcsot. Az ilyen mezők kulccsal vannak jelölve, és mindig szerepel a tárgy a mező mellett, amivel azt meg lehet szerezni.
 
A tárgyakat úgy lehet megszerezni, ha a megfelelő mezőre lép a játékos.
 
Amennyiben megvan a három kulcs, be lehet menni a várba és tovább haladni a torony felé. Viszont ha sárkányt gurít vagy ilyen mezőre lép valaki, fel kell használnia egy kardot. Amennyiben már nincsen több kardja, vissza kell mennie a kezdőmezőre.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A játékot az nyeri, aki először jutott el a torony ajtajáig, ahol a királylány raboskodik.
 
Végezetül:
 
A túl az Óperencián egy igazán elbűvölő kis játék a kicsik számára, amit akár az egész család együtt játszhat a lurkókkal. Sok vidámságot, színes kalandokat és önfeledt szórakozást ígér ez a varázslatos társasjáték. Ajánljuk minden kisgyermekes családnak.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Kollekciógyűjtés, Fogdésvidd, Forgassésmozgass
Fejlesztési területek
vizuális érzék fejlesztése, stratégiai gondolkodás, logikai készségek fejlesztése
Téma/Tematika
sárkányos
Kiadó
Keller & Mayer
Kiadás éve
2 015
Cikkszám
KTM100002201
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.