Andor legendái

Andor legendái
Andor legendái
Andor legendái
Andor legendái
Andor legendái
Andor legendái
Andor legendái
Andor legendái

Andor legendái egy kellemes kooperatív kalandjáték, melyben a Hősöket megszemélyesítő játékosok összefognak, hogy a 6 legendás kalandot végig játszva győzedelmeskedjenek a gonosz felett, megvédve Andor birodalmát. Legyél te is részese a bátor csapatnak, akik nekivágnak a kihívásokkal és veszélyekkel teli útnak! Andor népe számít rád!

10 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 60 – 90 perc
új
10 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 550 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

Michael Menzel 2007-ben megjelent játéka 2-4 játékos számára, amit ő maga is illusztrált és festett, egy tipikus fantasy világába vezeti el a játékosokat különböző scenario-kon keresztül.
 
Mit kapunk a dobozban?

1 kétoldalas játéktábla, 41 figura műanyag talppal, 4 hőstábla, 1 felszerelés-/harctábla, 142 kartonelem, 72 nagy játékkártya, 66 kis játékkártya, 20 dobókocka, 9 fakorong, 5 fakocka, 1 mesélőfigura, 1 torony, 15 tároló-zsák, 1 szabályáttekintés - bevezető a játékba, 1 szószedet, alkatrészlista
 
A játék menete:

Az Andor Legendái különböző scenario-kon keresztül mesél el történeteket a résztvevő játékosoknak, ahol egy valódi rejtély áll minden kaland mögött. 

A scenario-k az alap fantasy témákat tartalmazzák, vidd ide, hozd el onnét, győzd le ezt a lényt, védd meg a kastélyt. Viszont teszi mindezt olyan egyedi és jól kidolgozott módon, amit más hasonló játékban nem látni.

A játékosok egy csapatot alkotnak, vagyis egy co-op játékról van szó. A csapat tagjai a harcos, az íjász, a varázsló és a törpe. Minden karakter más-más képességekkel rendelkezik. A játék során pedig felszereléseket és más képességekre tehetnek szert.

A játéktér kétoldalú, mivel bizonyos kalandok egy bányában játszódnak.

A játéktér térképe mellett egy sáv jelzi, hogy hol tart a kaland és ahányszor a hősök legyőznek egy ellenfelet, előre mozdul a jelző, így téve veszélyesebbé a kalandot, tehát jól meg kell gondolni, mikor is mozdítják előre a játékosok a történet fonalát.

A játékosoknak 7 órányi idejük van, hogy cselekedjenek egy körben és minden akció bizonyos mennyiségű órát vesz igénybe. Aztán megint az ellenfelek cselekszenek és mozognak éppen a kastély felé vagy más cél irányába.

A térképen vannak köd-jelzők is, amire rálépve a kalandorok különféle előnyökhöz juthatnak.

A játék nehézsége abból fakad, hogy a csapatnak közösen eldöntve kell meghatározni a lépéseiket, annak érdekében, hogy sikerrel vegyék a scenario akadályait.
 
Hogyan lehet nyerni?

Az Andor Legendáiban különböző kalandokról lévén szó, mindig az adott kalandhoz igazodó győzelmi feltételek teljesítésével nyerhetik meg a játékosok az adott scenario-t.
 
Végezetül:

Az Andor Legendáit ajánljuk mindenkinek, akik egy fantasy zsánerben megvalósult egyedi játékmenettel bíró csapatjátékra vágynak. A kalandok nagyon eltérőek, így bőven tartogat a játék kihívásokat a vállalkozó kedvű kalandorok számára. Mindehhez lenyűgöző megvalósítás társul és egy igazán magával ragadó játékmenet.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
gamer
Játék mechanizmusa
erőforrás menedzsment, ügyességi
Fejlesztési területek
stratégiai gondolkodás, helyzetfelismerés, koncentrációs képességek fejlesztése
Téma/Tematika
harci
Kiadó
Piatnik
Kiadás éve
2 012
Szerző(k)
Michael Menzel
Cikkszám
KTM100000742
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.