A Renature - Újjáéledő természet c. társasjátékban a nevéhez híven a játékosok azon munkálkodnak, hogy az elsivatagosodott Földet minél több növényzettel borítsák be. Mindezt kompetitív de nem konfrontatív módon, két nagy játék mester alkotásában tehetik meg.
Ha rajtad állna, miként nézne ki az újjáéledő Föld felszíne? Milyen növényzet a leghasznosabb (és legtöbb pontot adó)?
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Lopások, gyilkosságok, rejtélyes eltűnések: Sherlock Holmes és Watson különös kihívásokkal találkozik vonatútjuk során. De talán a legnyugtalanítóbb az egészben a mindeddig példa nélküli együttműködés a híres nyomozó és ősellensége, Moriarty közt!
Bújj Sherlock Holmes, Dr. Watson vagy Moriarty bőrébe! Hallgass ki gyanúsítottakat, kövess nyomokat és találd meg a megoldások kulcsát!
Hozd meg a megfelelő döntéseket, mert a nyomozó TE vagy!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Az Armonia társasjátékban a játékosok a természet szellemeit alakítják, akiknek célja, hogy a Felhők templomának építését befejezhessék a harmónia hangjaival.
A játékosok kockák segítségével próbálnak majd meg speciális számokat kidobni annak érdekében, hogy a játékos táblán minél feljebb juthassanak.
Az Armonia társasjátékban egy közös térképen fognak a játékosok lépkedni minél feljebb. Ahhoz, hogy léphessenek, a kockáikkal úgy kell dobjanak, hogy azokkal a játéktábla mellett elhelyezett lapokon lévő tetris szerű alakzatokat kialakíthassák. A játékos a körében 7 dobkockával dob, az eredményeket felpakolja a négyzethálós segéd táblára (növekvő sorrendben, az azonos kockákat egy oszlopba gyűjtve), majd eldönti, mikkel akar újradobni. A segédtáblán hagyott darabokból képződik az az alakzat, amelyek a Felhők templomának részeit fogják képezni, tehát, amelyek megépítésével győzhet a játékos!
Az Armonia társasjáték egyszerű lépéseket tartalmaz, de kombinációs lehetőségének köszönhetően izgalmas játékot tartogat 1-4 fő számára, akár egy óra hosszáig, 8 éves kortól!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Ebben a szép, kettő-négy fős játékban a játékosok értékes kincseket fognak gyűjteni, hogy azokkal végül megnyerjék a játékot.
A játék célját, azaz, hogy milyen kincsekből kell szetteket gyűjtenünk, az aktuális játék elején célkártyák fogják meghatározni. Mindegyik játékos a saját tábláján próbálja úgy összegyűjteni a kincseket ábrázoló lapokat, hogy azzal minél több célkártya elvárását tudják teljesíteni. A közös célkártyákon felül azonban minden játékosnak van két titkos célja is, amely megmondja, hogy mely lapokért kaphat extra pontokat még.
A játékosok minden körben úgy választanak akciót a lehetőségek közül, hogy azzal előreprogramozzák a következő körüket. Rizikó és taktika jellemzi a játékmenetet, amitől izgalmassá válik minden kör!
Az A nagyi régi kredence társasjáték remekül működik 2 fős játékként is, a komponensei között pedig olyan újító elemet találunk (a játékosok személyes táblája), amely segítségével egyszerűbb és kényelmesebb lesz a társasjátékozás!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Bűnkeverők egy pofon egyszerű társasjáték, amely arra épít, hogy a legszebb öröm a káröröm: tehát úgy nyerj, hogy a többiekkel kiszúrj!
A lényeg az volna, hogy megszabadulj 3 főbűntől a 7 közül, amelyeket a következőképpen tehetsz: azonos számok eldobásával, sorozat eldobásával vagy egyforma bűn eldobásával. A pláne ezután jön csak: mindig a legutolsó lap kidobásának (tehát azonos bűnnél nincs választásod, de sorozat esetén az utolsóként lerakott, legnagyobb szám kártya) bűne fog érvényesülni, ami természetesen a többiekkel kiszúrás.
A kiszúrások között szerepel a lap húzatás a többiekkel, vagy a saját lapod cseréje a másik játékossal és így tovább.
Ha egy filler játékot keresel két komolyabb parti közé vagy nincs több időtök, mint negyed óra-húsz perc a játékra, na és persze a Ti társaságotokban „a játék az csak játék”, úgy ajánljuk nektek a Bűnkeverők kártyajátékot!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Háború vagy béke kiegészítő egy kampány játék, amely nem rombolja saját magát és akár újra is játszható.
A kiegészítővel akár félkooperatívan is játszhatjuk a játékot, és pontosan ebből kifolyólag kis árnyaltsággal, de többször is lejátszhatóvá válik a küldetés – esetleg annyi változással, hogy bizonyos információknak már a játék legelején a tudatában vagyunk.
A Háború vagy béke kiegészítővel is van lehetőség az alapjátékot automa módban kipróbálni, de ajánljuk inkább nagyobb társasággal, mivel így jobban kijön a játék sava-borsa.
Az Egy szép új világ társasjáték mindhárom, eddig megjelent tagját összemosva is játszhatóak!
Titkot rejt a föld mélye!
A tilalmas tudás utáni kutatás ez alkalommal a föld alá vezet! Barangoljátok be aMi-gók szemétdombját, ássátok ki magatokat adunwitchi árokból! Nézzetek szembe bátranK'n-yan kék fényével! Vagy akár mindezekkel egyszerre…
A Munchkin Cthulhu eddig is tébolyító játék volt, és még jobban megzavarja az elméteket. A Járatlan járatok16 kapulapja és 20 kalandlapja megismerésre váró új dimenziókat nyit előttetek… Márpedig mindannyian tudjuk, ez mennyire remek egy ötlet lehet, nem igaz? Mi baj lehet?
Ez a munchkin Cthulhu kiegészítője, nem önálló játék!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Mandala társasjáték egy remek két fős társasjáték, amely a kiadó, Patchwork társasjátéka után talán szintén ugyanolyan közkedvelté válik majd, mint híres elődje!
A Mandala társasjáték egy letisztult, dekoratív, stratégiai társasjáték: a játékosok egy vásznat terítenek ki középre, amely a játéktáblát fogja mutatni. A játéktáblán a két mandala a hegyet, a középső üres csík a folyót jelképezi. A játékosok színeket értékelnek ki, amelyekkel győzelmi pontokat szereznek.
A játékosok három akció közül választhatnak: lecserélnek lapokat a kezükben, építik a mandala hegyek egyikét (majd húznak) és bővítik a mandala hegy egyik oldalát (majd húznak).
A játékosok közül az vehet majd el lapot a saját térfelére a mandala építésből elsőként, amelyik többet tett bele a közösbe. A játékosok a saját térfelükön gyűjtögetik a színes lapokat a szerint, hogy a játék elején kapott lapok közül mely színeket preferálják majd.
A hatodik színt begyűjtő játékos megnyerheti a játékot.
A Mandala társasjátékot ajánljuk pároknak, idősebb játékosoknak és erős konfliktus játékot nem kedvelőknek, mert bár a Mandalában csak két játékos van, azonban nem direkt konfrontatív.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A fejtörő akkor kezdődik, amikor eltávolítottuk az összes színes elemet és megpróbáljuk visszahelyezni őket a csonka kockába.
A kocka számtalan módon összeállítható, de azt az egyet kell megtalálnunk, amit az aktuális kihívás megkövetel. Ehhez segítségünkre lesz egy 48 kihívást tartalmazó füzet. Az egyedül játszható Plug & Play Puzzler fejleszti a térlátást, a koncentrációt és a problémamegoldó készséget.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Kerekerdő közepén a vándoroknak egy célja van: megszerezni a smaragd gyűrűt az Erdő Szellemétől.
A Roundforest egy családi társasjáték, melyben a játékosok egymással versengenek.
A játékosok felfedezik a mesebeli erdőt, amelyben a piros korongok segítségével találkozhatnak mesebeli karakterekkel, amelyek egyike maga az Erdő Szelleme lesz.
Az Erdő Szellemének három aranyalmát kell eljuttassunk, így azok összegyűjtése az elsődleges feladata minden játékosnak. A játékosok tehát bábujukkal vándorolnak az erdőben, amely egy folyton változó terület lesz, mivel akciója után a mezője mozog.
A játékosok tárgyakat és pénzt gyűjthetnek, melyeket végső soron vagy karakterekkel való találkozás által, vagy a kúthoz jutva becserélhetnek aranyalmára.
A Roundforest társasjáték egy folyton változó és szeszélyes erdőt, varázslatos teremtményekkel való találkozást ígér kicsiknek és nagyoknak, amely remekül hozza a mesék világából szőtt kalandos és varázslatos élményeket. Bátran ajánljuk 8 éves kortól 2-4 fő részére!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Alkossatok csapatokat és sokszorozzátok meg a zsetonokat!
A kezdőtőkét megkapjátok, és már csak az kell, hogy jól tippeljetek!
Mérjétek fel taktikusan az ellenfél előadóját; vajon hány fogalmat tud a csapatának 90 másodperc alatt mutogatással, rajzolással és körülírással olyan ügyesen előadni, hogy mindet kitalálják?
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A főgonoszok új fenyegetést jelentenek világszerte, akik viszályt szítanak, hatalomra törnek és igyekeznek eltiporni a hétköznapi embereket. Vajon milyen remény maradhat egy olyan világban, ahol nyugodtan szövögethetik ármányos terveiket? Ám ahol megjelennek a gonoszok, ott feltűnnek a hősök is! Bejárják a kontinenseket, elkötelezetten védelmezik az ártatlanokat és elhárítják a fenyegetéseket, hogy végül magukkal a főgonoszokkal is leszámolhassanak egyszer és mindenkorra.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A 2019-es Ország Játékának, a Castle of Mind-nak a gyerekeknek készített verziója!
Segíts az oroszlánnak feljutni a szirtre, hogy elfoglalja méltó helyét! Az út során társaid lesznek a gyíkok, a delfinek és a szarvasok, ugyanis a szirt felé vezető út erdőkön, végtelen sztyeppéken és tengereken vezet keresztül.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Tündérmese fogadó egy két személyes társasjáték, amelyben a játékosok négyes együttállásokat szeretnének kialakítani a tartóban a saját javukra. Természetesen a mágikus lényeg lapkái csak egy oldalon érnek sokat, így a két játékos célja merőben egymásnak ellentmondó. Valamint, a közös tárolóba a legjobb helyekért bónuszok (pontok, új kör, pénz) a legrosszabbakért (az X-el jelölt területek után) mező törlések járnak.
A játékosok egy kiosztóról vásárolhatnak meg elemeket, amelyek sorrendjétől függően kerülnek egyre több aranypénzbe. A karakterekhez külön pontozó kártyák tartoznak, amelyek meghatározzák, hogy a helyük a táblán mikor fog előnyt jelenteni, amelyre a játékosok hajthatnak a körükben.
A Tündérmese fogadó, ahogy a címe is ígéri, erősen épít a témájára, így megtaláljuk benne a Nagy gonosz farkast, Piroskát, Pinokkiót, a Csúf mostoha királynőt, a Királylányt és így tovább. Ezen karakterek kártyái mind különbözőféleképpen adnak számunkra majd pénzt/akciót.
A Tündérmese fogadó egy gyors két fős játék, amely egy könnyed és vicces játék élményt nyújt a játékosoknak. Könnyen tanulható és igazán megkapó kivitelezéssel könnyen kedvenc játékká válik!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.