Aki ismeri a mostani detektíves nyomozós játékokat, annak nem okozhat meglepetést, hogy 1) a Detektív: első felvonás kampány játék 2) applikáció vezérelt, pontosabban több információt abban kapunk meg, abban őrizhetünk és maximálisan rá leszünk hagyatkozva!
A játék elején több kaland közül választhatunk, melyek idő igényét, felpakolását és kezdő lökését maga a játékszabály adja meg, majd ezzel a lendülettel át is térhetünk az applikációra (ehhez jó, ha van tabletünk, mert szükség lesz a nagy kijelzőre).
Minden kaland elején valamennyi információt kapunk, melyeket a programon belül kereshetünk meg (adatbázis vagy újlenyomatok), illetve pár kártyát is kaphatunk, melyen a nyomozást segítendő egy-egy morzsát csepegtet a játék számunkra.
A Detektív: első felvonás egy kooperatív társasjáték, mely könnyű set-up-pal működik és igazi izgalmakat ígér a játékos csapatnak: egyrészt az idő nyomása, másrészt az információk és logikus gondolkodás egyvelege fog kihívást jelenteni számunkra Nyomásra fel!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Sok éven át az Evolúció társasjáték az utánozhatatlan és közkedvelt darab volt családok és könnyed játékra vágyó gémerek között is, akik a ragadozó és növényevő fajokkal minél több pontot próbáltak írni a körökben.
Pár éve már direkt nem kapható az egyébként gyerekbetegségekkel is rendelkező darab, amelyet most, minden eddigi kis hibáját átgondolva s kijavítva, új témával jelentettek meg: az Óceán!
A játékosok a dinoszauruszok világa után most a mélységekbe ereszkednek le, hogy minél nagyobb és veszélyesebb hidegvérűekkel találkozhassanak.
Gyönyörű grafikával, összetett stratégiai játékkal varázsol el minket az Óceán társasjáték.
Tudjátok, a kis halat mindig megeszi … valami hatalmas szörnyűség, ami a mélyben lakozik.
Az Ábrándos bárányok egy kedves grafikájú társasjáték, amit gyerekekkel, családosan vagy akár filler játéknak a baráti köröddel is kipróbálhattok.
A játékosok kis álombárányokat alakítanak, akiknek fő küldetése, hogy minél több embert álomba ringassanak. 1 bárány, 2 bárány, 3 bárány…ZzzzzZzz
Ennyire egyszerű lenne… ha nem követnének minket a rémálmok és próbálnák felkelteni a szunnyadó bárányokat és embereket.
Két lapot kapsz a kezedbe, amelyek közül egyet kijátszva róhatod a köröket vagy extra képességeket zsebelhetsz be. Vigyázz arra, hogy ne érjenek utol a lidérc nyomások és jókor, jó helyen legyél! De legalábbis, ne ess ki…
Indulhat az alvás?
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Egy perc nem a világ, ugye? Vajon akkor is így vélekedsz, ha csak ennyi időd van megjegyezni egy kép minden részletét? A Memorace társasjáték szórakoztatóan fejleszti nemcsak a memóriát, hanem az általános tudást és műveltséget is. Ízléses illusztrációival lebilincselő élménnyé válik a tanulás. Neked mennyire jó az emlékezőtehetséged?
A Romlottság és megdicsőülés társasjáték kiegészítő immár 7 főre bővíti az alapjátékot. A kiegészítő egy külön kártyapaklit (Romlottság és megdicsőülés pakli), plusz pontozó tábla és zsetonokat ad az eddigi játékhoz.
A Romlottság paklival sokkal összetettebbé válik a játék, mondhatni intrikus és sok statikus lesz tőle a játékos döntése, ugyanis ezek a lapok valamit elvesznek – de mit adnak?
Az Egy szép új világ továbbra is egy ellentét játék: egyszerre keserédes, annyi döntést kell mérlegeljünk. Azok, akik szeretnek elmélyedni a döntéseik súlyában – nekik kevésbé ajánljuk, mivel a kiegészítővel annyira komplexé válik a játék, hogy egyszerűen agyégető partikra vállalkozunk!
Az Egy szép új világ társasjáték mindhárom, eddig megjelent tagját összemosva is játszhatóak!
A tavaly megjelent Nidavellir egyik napról a másikra vált közkedvelt a társasjátékozók körében, így nem is kell csodálkoznunk azon, hogy máris itt van magyarul a kiegészítője is!
A kiegészítőben a játékosok egy új zászlót kapunk, amellyel a Thingavellir klán jelenik meg a játékban. Az alap feladaton nem változtat a kiegészítő, azaz továbbra is embereket kell toboroznunk a kocsmából. Azonban most már zsoldosokat vagy ereklyéket is gyűjthetünk a táborból, továbbá érkeznek semleges hősök is, akikkel a játékosok extra dolgokat tudnak cselekedni!
Bár a Nidavellir alapjáték nem igényelt kiegészítőt, a nélkül is kedvére le tudott mellé ülni egy család vagy akár egy könnyed partira a gémerebb társaság - mégis a Thingavellir-el olyan extra játékszabályokat is ad az egyébként is remekül működő alapjátékhoz, amely simogatja a komplexitásra éhes lelkeket is!
A Rummikub Special Edition a Rummikub társasjátékok exkluzív jubileumi kiadása.
Ez a logikai társasjáték a számok világába kalauzol el benneteket. Ha az eddigi Rummikub társasjátékokat kedveltétek, akkor ez is hamar a kedvenc társasjátékaitok közé fog előlépni!
A Pandemic: Hot Zone – North America egy könnyen tanulható társasjáték, 2 - 4 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 30 perc. A társast, a könnyebb tanulhatósága miatt, akár már 8 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít az akció pontok, a kollekció gyűjtés, a pakli tervezés és a pontról pontra mozgás mechanizmusokra.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Most magaddal viheted bárhova kedvenc Találd ki társasjátékod kártyajáték változatát! A Találd ki? kártyajáték célja, hogy eldöntendő kérdésekkel találjunk ki egy-egy személyt, ami a másiknál lehet. Esetleg, hogy fiú vagy lány, szőke, barna vagy kopasz, szemüveges vagy nem.
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
Az Activity család legújabb tagja kifejezetten a bulikhoz tervezve! A kérdés adott: a te rajzod egy művészi alkotás vagy irkafirka lesz? A fejedre erősített rajztáblán kell megvalósítanod az alkotásaidat, így mindenki láthatja mit csinálsz, csak te nem. 30 másodperce van arra, hogy felismerhető rajzot készítsen. Két próbálkozásod van, ha elsőre sikerül a többieknek megfejtenie a feladványt, akkor dupla pontot kapsz!
A Parlamentary társasjáték talán a következő időszak legkeresettebb játéka lesz! A játékosok mindegyike egy pártot alakít, akik népszerűségükkel próbálják megnyerni a választásokat.
A játék legelején mindenki pártot alakít, attól függően, mekkorát dobott (4-8 között), annyi tagja lesz a párjának. A legelsőnek felhúzott személy a kártyapakliból a vezető majd a szóvívő lesznek, a további tagok mindegyike szakpolitikus. A játék elején véletlenszerűen (dobókockával) kapnak a játékosok népszerűséget (és név rövidítést), amely eldönti, mely párt lesz a kormánypárt. A kormánypárt minisztérium lapokkal ruházza fel szakpolitikusait, valamint elnöki kártyával a vezetőjét.
A játékosok különféle akciókat hajthatnak végre a játékban: törvényjavaslatot nyújthatnak be, lejárató kampányt indíthatnak az ellenzékiek felé, de bekövetkezhet reform vagy kormányválság is, költségvetési vita alakul ki, esetleg beköszönt az uborkaszezon.
A Parlamentary társasjáték vicces grafikával és fricskát mutatva korszakunk politikai eseményeinek próbál örömöt hozni az ürömben: visszatérő eleme a kockadobás, amely a szerencsefaktort hozza az egyébként is egyszer lent-egyszer fent érzéshez.
Görbe tükör mai társadalmunkra, amelyet megfelelő humorérzékkel bárki nyugodtan kipróbálhat!
Knizia mester legújabb családi, egyszerű szabályokkal kooperáló szerencse-póróbáló mechanizmusú játéka.
A játékosok egy-egy zsetont kapnak színüknek megfelelően, melyet a pontozó táblára helyeznek.
A játékos a körében vagy kiértékel, vagy amennyiben nincs zseton előtte, húz egyet a lefordított zsetonok kupacából.
A játékos akkor áll meg, amikor csak szeretne, ha így tesz, akkor az addig felfordított zsetonok értéke szerinti mennyiséget lépheti le a pontozó táblán (a következő köre elején), azonban ha nem áll meg és ugyanolyan színt húz fel, mint amit már korábban: elbukta a kört. Amennyiben ez a második vagy harmadik zseton felfordítása után következne be, kristályt kap. Ha a kristályból 3 darabot gyűjtött a játékos, úgy kap 50 pontot.
A zsetonoknak egyébként pont értéke is van, a legkevesebből van a legtöbb a kupacban, de előfordulhat, hogy 3 zseton felfordításával akár 30 pontot is írunk!
Azon zsetonok, amelyeket a játékosok gyűjtenek a körükben, csak a következő kör elején kerülnek kiértékelésre, avégett, hogy a többi játékos egészen addig lopkodhat belőlük a körükben, ha azonos színű és számú (tehát teljesen egyforma) zsetonokat húznának ők is ki a kupacból!
Ez a kedvesen szurkálódó társasjáték nem véletlenül kapta kedves nevét: egyszerű, vicces, gyors! Minden, amit egy családi társasjátéknak tudnia kell – maximum fél óra időkeretben.
A Vörös katedrálisban a játékosok közösen építenek egy gyönyörű orosz katedrálist, melynek szerzői nem alkottak még a társasjátékos piacra.
A társasjáték remekül működik 2 és 4 fővel is, de főként 3-4 fővel indul el igazán a játék.
A játékosok egy közös pályán építik együtt az orosz katedrálist, amelybe az a játékos, aki a hatodik elemet teszi hozzá, kiváltja a játék végét, a társasjáték – bár közös területen zajlik az építkezés – nem kooperatív.
A játékos a körében három lehetőség közül választhat: zászlót tehet le (kijelölve az építkezési lapját), erőforrást fizethet be az építkezéshez vagy a játék terepen található céh lapok segítségével erőforrásokhoz jut.
A Vörös katedrális egy kompakt, jól átgondolt és gondolkodós társasjáték, amelyben a játékosok erős konfliktus helyzetekben találják magukat. Erős interakció jellemzi a játékot, amely kirívó az erőforrás menedzsment társasjátékok között!
Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.
A Jinx kártyajátékban a játékosok egy 4x4-es területet alakítanak ki a lapokból: a kártyákon 1-6-ig számok , színek és formák vannak.
Az aktív játékos a körében dobókockával dob, majd a kidobott számnak megfelelően (amennyiben van választási lehetősége, választ egyet) felvesz egy lapot. Amennyiben olyan lapot vesz fel, amelyből több nincs a területen, úgy nem kell attól tartania, hogy az elvész: ugyanis, azok a színek, amelyekből a felhúzások után maradt a táblán, azokat a játékosok ki kell, hogy dobják a gyűjteményükből.
Ha az egyik játékos második dobására sem tud olyat dobni, amely lenne a pályán, az kiváltja a forduló végét – megválik a legnagyobb értékű lapjától, el kell dobják a színben egyező lapokat (a középen maradt legnagyobb színek szerint) és mehet tovább a játék!
A harmadik kör végére aki a legtöbb lapot gyűjtötte, ő fogja megnyerni a játékot.
A Jinx egy egyszerű, könnyen tanítható, negyed órás kártyajáték, amelyet kirándulásokra könnyedén magunkkal vihetünk. Remekül működik benne a kockadobálás és valóban igaz rá a mondás, hogy az nevet, aki utoljára nevet!
A Fogd a szappant társasjáték egy erősen 18 éven felüliek számára megalkotott, alapvetően filler kártyajáték.
A játék lényege, hogy valakire rákényszerítsük a Szappan kártya kijátszását – persze mindezt a börtön környezetben, ahol igencsak nem mindegy mikor pottyan ki valakinek a kezéből és kell le-ha-jol-jon érte.
A Fogd a szappant-ban a játékosok szivatós lapokat játszanak ki egymásra, mint a lap csere, a lap húzás, vagy a mindenki odaadja neked egy lapját (ami természetesen Szappan lesz nagy valószínűséggel), persze mindezt obszcén és pajzán, erősen 18 pluszos lapokkkal illusztrálva.
A Fogd a szappant egy remek kártyajáték baráti társaságok részére, akik jót akarnak röhögni egymás szenvedésén és mint tudjuk: a legszebb öröm a káröröm!