A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Termékek Menü
Minden 15 000 Ft feletti rendelést Ingyen házhozszállítunk!

Amit ajánlunk

Heti akció Hetente megújuló akciók és kedvezményes árak!
Hűségpontok Gyűjtsd össze és váltsd be pontjaidat az alacsonyabb árakért!
Gyors kiszállítás Házhozszállítás 2-3 napon belül, akár ingyen* is!
Extra garancia Nem tetszik a tőlünk rendelt játék? Mi garantáltan visszavásároljuk!
 
Alhambra - A vezír kiváltsága 1. kiegészítés Katt rá a felnagyításhoz

Alhambra - A vezír kiváltsága 1. kiegészítés

Ár:
2.730 Ft
Szerezhető hűségpontok: 137
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: PIATNIK_HU
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Sok érdekes és új dolog vár téged ebben a dobozban. A Vezír kiváltsága: Azonnali akció. Felvonulási épületek: Háromszor akkora lehet épületeid értéke. Pénzváltó: Két pénznemben is fizethetsz. Bónusz kártyák: Pontozásnál nagy meglepetés érhet. Mindezt tartalmazza az Alhambra első kiegészítője. Csak az Alhambra alapjátékkal együtt játszható új játékelemek.

Állapot
új
Menny.:db

Leírás

A Dirk Henn, Wolfgang Panning páros által 2004-ben készített kiegészítő az Alhambra alapjáték első folytatása, ami számos újdonságot ad hozzá a játékhoz.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
24 építési lap, 10 bónusz kártya, 6 vezír korong, 6 pénzváltó kártya, 1 játékszabály
 
 
 
A játék menete:
 
A kiegészítő doboz négy modult tartalmaz. Mindegyik modult lehet egymagában is használni a játékhoz, de akár az összeset is egyszerre.
 
Az egyes modul a vezír kiváltsága: Minden játékos kap egy vezír korongot, amit akkor használhat fel, amikor nem a saját kör folyik. Ahhoz, hogy aktiválódjon, szimplán át kell fordítani. Ilyenkor az éppen a húzózsákból kikerülő épület lapkát meg lehet vásárolni, de csakis úgy, hogy ha pontos összeget tudnak érte fizetni a megfelelő színű pénz lapokból. A vezírt úgy lehet újra aktívvá tenni, ha a saját körben az akciót arra használják fel, hogy visszafordítsák a korongot.
 
A második modul a pénzváltó: A hat pénzváltó kártyát egy meghatározott sorrendben be kell keverni a pénz pakliba. Amikor kikerülnek az asztalra, lehetőség van elvenni az egyiket ahelyett, hogy a normál pénz lapok közül választanánk.
 
A későbbi köreid egyikében felhasználhatod ezt a lapot arra, hogy a lapon szereplő két szín között megváltoztasd az egyik színét. Például, a narancs-zöld váltó lapot használhatod arra, hogy a narancs pénzeidet átváltod zöldé, vagyis olyan, mintha zöld lenne a színe a pénzlapnak. Igen hasznos dolog, amikor nincs a kezedben a megfelelő színű pénzből a vásárlásra szánt összeg.
 
A harmadik modul a bónusz kártyák: A játékosok számának megfelelően bizonyos számú bónusz kártya lesz kiosztva a játékosoknak, aminek tartalmát titokban kell tartaniuk. Ezek a kártyák egy bizonyos épület rajzát tartalmazzák, és ha a játék során meg tudja venni egy játékos azt az épületet, ami a kártyáján szerepel, akkor a pontozási fázisban lehetősége van megmutatni. Ha ezt megteszi, a kártyán szereplő épület plusz egy olyan színű épületnek számít, mint amire vonatkozik a kártya.
 
A negyedik modul a munkások házai: Minden színből csinálunk egy stacket és kirakjuk a játéktérre. Ezek a lapkák nem tartalmaznak számot. A játék során maximum 3 ilyen épületet építhetünk be a szabályoknak megfelelően az alhambránkba, és mindig a stack tetején lévőt kell elvennünk. Ezeket az épületeket érdemes az azonos színű épületeid mellé tenni, ugyanis minden azonos színű épületért, ami mellette van egy épületnek számít ez a lapka. Vagyis ha egy lila munkás ház mellett egy darab lila épületünk van, akkor a munkás ház egy extra épületnek számít. Viszont ha három lila épület veszi körbe, akkor már három épületnek számolandó.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A pontszámolások az alapjátéknak megfelelően zajlanak. Viszont a munkások házai nagyon meg tudják keverni a sorrendeket a pontokért való versengésben. Erre mindig figyeljünk oda, ha használjuk az adott modult.
 
Végezetül:
 
A Vezír kiváltsága egy remek kiegészítés az alapjátékhoz. Azt, hogy mi döntjük el, hogy melyik modult(okat) használjuk a négy közül, nagyon pozitív dolognak tartom. Ajánljuk mindazoknak, akik rendelkeznek az alapjátékkal, és szeretnék új dolgokkal megfűszerezni Alhambrájuk épülését.

SAS és KOS a társasjáték webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Paraméterek

Ajánlott korosztály 7-8 éves kortól
Játékosok száma 2-6 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege közepes
Játékosok száma (max) 6 fő
Ajánlott életkor (min) 8 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 8 év felett
Játékidő (maximum) 60 perc
Játékidő (minimum) 45 perc
Téma város építős
Játék jellege kiegészítő
Játék eszköze paneles játéktér
Játék mechanizmusa erőforrás menedzsment
Játék mechanizmusa kártyás
Szerző Dirk Henn
Szerzőtárs Wolfgang Panning
Kiadó Queen Games
Kiadás éve 2006
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Nem
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Taktikai gondolkodás
Fejlesztési területek Stratégiai gondolkodás
Fejlesztési területek Helyzetfelirmerés
További képek

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő