A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendben
Termékek Menü
0
Minden 15 000 Ft feletti rendelést Ingyen házhozszállítunk!

Amit ajánlunk

Heti akció Hetente megújuló akciók és kedvezményes árak!
Hűségpontok Gyűjtsd össze és váltsd be pontjaidat az alacsonyabb árakért!
Gyors kiszállítás Házhozszállítás 2-3 napon belül, akár ingyen* is!
Extra garancia Nem tetszik a tőlünk rendelt játék? Mi garantáltan visszavásároljuk!
 
Alhambra - A város kapui 2. kiegészítés Katt rá a felnagyításhoz

Alhambra - A város kapui 2. kiegészítés

Ár:
3.990 Ft
Szerezhető hűségpontok: 200
Elérhetőség: Előrendelhető
Gyártó: PIATNIK_HU
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Újabb érdekes dolgok várnak minket Alhambra falai között. A Városkapuk: Lehetővé teszik, hogy tiltott helyre illessz épületlapot. A Gyémántok: Új pénznem a játékban. Karakterkártyák: Különleges tulajdonságokat adnak. Tábormezők: Extra pontot hoznak. Mindezt tartalmazza az Alhambra alapjáték második kiegészítője. Csak az Alhambra alapjátékkal együtt játszható új játékelemek.

Állapot
új
Leírás

Dirk Henn és Wolfgang Panning 2004-ben megjelent második kiegészítője az Alhambra társasjátékhoz. Újabb érdekességekkel bővíti a történelmi várost megelevenítő alapjátékot.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
8 tábormező karton, 6 fa városkapu, 27 játékkártya, 1 játékszabály
 
A játék menete:
 
Ez a kiegészítő is, akár csak az első, négy új, különböző modult ad hozzá az alapjátékhoz.
 
Az első modul a város kapui: A városkapu kártyákat keverjük be a pakliba, amit ha valaki felvesz, a későbbiekben a segítségével lehelyezhet egyet a fából készült városkapuk közül. Ezt oly módon teheti meg, ha egy olyan helyre akarja lehelyezni a lapkáját a játékos, ami nem lenne legális, mert a városfalak miatt nem lenne elérhető a terület a központi lapkáról. Ilyenkor a városkapu kártyát felhasználva a két fal találkozására rakhatja a városkaput és így legálissá válik a lapka lehelyezése.
 
Ám ne feledd, a városkapu megszakítja a falad folyamatosságát, így csökkentve annak az értékét a pontszámláláskor.
 
A második modul a gyémántok: Ezeket a lapokat a pénzlapok közé kell bekeverni, és lényegében wild cardnak tekinthetőek. Vagyis akármelyik helyen lévő épületet meg tudod venni a segítségükkel. Azonban az épületek vásárlásakor nem lehet ezeket a kártyákat más pénz lapokkal kombinálni.
 
A harmadik modul a karakterek: Ezekből a lapokból egy bizonyos mennyiségűt be kell keverni a pénz pakliba, és amikor az egyikük előkerül onnét, a játék azonnal megáll. Ilyenkor egy aukciós fázis veszi kezdetét, ahol a játékosok a kezükben lévő pénzlapokkal licitálnak a lapra. Azonban egy játékos csak egy féle/színű pénzlapot használhat a licitre. A nyertes elveszíti a pénz lapjait és megkapja ezt a kártyát. Ezek közül a karakterek közül, mindegyik rendelkezik valamilyen speciális képességgel, ami hatással lesz a játékra. Tehát érdemes őket magunk mellett tudni.
 
A negyedik modul a táborok: A tábor lapkákat a húzózsákba kell rakni a többi épülettel együtt. Amikor kikerülnek onnét, a zászlón lévő számnak megfelelő összeget kell kifizetni érte a megvételéhez, akár csak a normál épületekért. Majd amikor megvetted, hozzá kell adnod az alhambrádhoz. Ezt úgy kell megtenned, hogy a tábor lapkádon lévő fal részeknek csatlakozni kell az alhambrád egyik falához, arról az oldalról, ahol a lapka fala van (egyébként egy nyíl is jelöli a csatlakozási oldalakat). A tábor lapkák akkor kapnak jelentőséget, amikor a kiértékelés folyik. Minden kiértékelésnél, a nyilakat figyelembe véve, annyi pontot kapsz, ahány épület található a nyilak által mutatott irányban az alhambrádon belül.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A kiértékelés az alapjátékban foglaltak szerint zajlik. Ám itt attól függően, hogy melyik modult raktuk a játékhoz hozzá, figyelmet kell fordítanunk a táborokra és a városkapukra, valamint az esetleges karakterkártyákra.
 
Végezetül:
 
A város kapui kiegészítőt ajánljuk mindazoknak, akik rendelkeznek az Alhambra alapjátékkal és új, érdekes dolgokkal szeretnék bővíteni a társasjátékuk készletét. A karakterek, a táborok, a városkapuk mind-mind érdekesebbé és változatosabbá teszik ezt az amúgy is remek játékot.

SAS és KOS a társasjáték webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Paraméterek
Ajánlott korosztály 7-8 éves kortól
Játékosok száma 2-6 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege közepes
Játékosok száma (max) 6 fő
Ajánlott életkor (min) 8 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 8 év felett
Játékidő (maximum) 60 perc
Játékidő (minimum) 45 perc
Téma város építős
Játék jellege kiegészítő
Játék eszköze paneles játéktér
Játék mechanizmusa erőforrás menedzsment
Játék mechanizmusa kártyás
Szerző Dirk Henn
Szerzőtárs Wolfgang Panning
Kiadó Queen Games
Kiadás éve 2005
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Nem
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Taktikai gondolkodás
Fejlesztési területek Stratégiai gondolkodás
Fejlesztési területek Helyzetfelirmerés
További képek
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő