A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Termékek Menü
Minden 15 000 Ft feletti rendelést Ingyen házhozszállítunk!

Amit ajánlunk

Heti akció Hetente megújuló akciók és kedvezményes árak!
Hűségpontok Gyűjtsd össze és váltsd be pontjaidat az alacsonyabb árakért!
Gyors kiszállítás Házhozszállítás 2-3 napon belül, akár ingyen* is!
Extra garancia Nem tetszik a tőlünk rendelt játék? Mi garantáltan visszavásároljuk!
 
Alhambra - A tolvajok órája 3. kiegészítés Katt rá a felnagyításhoz

Alhambra - A tolvajok órája 3. kiegészítés

Ár:
4.190 Ft
Szerezhető hűségpontok: 210
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: PIATNIK_HU
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Az Alhambra társasjáték harmadik kiegészítője ismét új dolgokkal dobogtatja meg rajongói szívét. A tolvajok órája: A Tolvajok 12 kártya, amikkel a játékosok pénzkártyát lophatnak. A Pénzváltóval váltópénz kerül a játékba. A Repülő Kereskedőkkel lakókat lehet beköltöztetni az Alhambrába. A Falakkal a játékosok lezárhatják a meglévő falon lévő lyukakat.

 

Csak az Alhambra alapjátékkal együtt játszható új játékelemek.

Állapot
új
Menny.:db

Leírás

 
Dirk Henn és Wolfgang Panning 2005-ben immáron a harmadik kiegészítővel lepte meg az Alhambra rajongókat.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
30 karton korong, 54 fa játék alkatrész, 20 játékkártya, 1 vászonzsák, 1 játékszabály
 
 
 
A játék menete:
 
A tolvajok órája kiegészítő elődeihez híven ismételten négy egyedül is csatolható modult tartalmaz.
 
Az első modul a városfalak: A falakat tartalmazó kártyákat be kell keverni a pénz pakliba, majd amikor előkerülnek onnét, dönthetünk úgy, hogy egy ilyen lapot veszünk fel a körünkben. Ekkor a lapon szereplő módon fel kell helyeznünk az alhambránk egyik lapkájára az előkészített fekete fa alkatrészek közül a falat. A Fa elemeket fel lehet helyezni a már fallal rendelkező lapkákra is. Hogy ez miért jó? Mert így a meglévő falunkat, ami esetlegesen két külön részből áll, össze tudjuk kötni, így növelve annak hosszúságát, és a kiértékeléskor kapott pontok számát.
 
A második modul a tolvajok: A kártyalapokat véletlenszerűen osztjuk ki a játékosoknak a játék elején. A lapok egy tolvajt és egy pénz színt tartalmaznak. Működésük hasonló, mint az első kiegészítő vezírjei. Akkor használhatja egy játékos, amikor nem az ő köre van. Ha kijön a pénz pakliból egy lap, amit nagyon szeretnél megszerezni, felhasználhatod a megfelelő színnel ellátott tolvaj lapodat, és elveheted azt a pénz lapot.
 
A harmadik modul a váltó: A harminc karton korongot, amik a pénzlapok négy színében vannak, helyezzük a vászon húzózsákba. Majd amikor egy épületet megvennél, de több pénzt fizetsz ki érte, mint amennyibe kerül, a pontos érték feletti részt el kell osztani kettővel és annyi érmét vehetsz el randomban a húzózsákból. Ezeket aztán a játék folyamán felhasználhatod a vásárlásaid során. Mindegyik korong egy, egyes értékű lapnak felel meg.
 
A negyedik modul az utcai árusok: Amikor elkezded építeni az alhambrádat, fogj egy piac korongot és rakd a vízesésed mellé, majd vegyél el három különböző színű meeplet és helyezd el őket rajta. A játék során, ha arra a helyre építesz be egy épületet, ahol a piacod van, és az épület színe megegyezik az egyik meeple-el, rakd rá a bábut. A piacot ekkor elhelyezheted az alhambrád egy másik helyén és egy újabb meeplet tehetsz a piacodra, és így tovább. A játék végén, a szabálykönyv alapján nézd meg, hogy hány és milyen színű bábud van az épület lapkáidon, és ennek értelmében kapsz extra pontokat.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A kiértékelés és a pontozás az alapjátékkal megegyezően történik. A használt modulok függvényében ez módosulhat, lásd az utcai árusok modult.
 
Végezetül:
 
A tolvajok órája kiegészítőt azoknak ajánljuk, akik rendelkeznek már az alapjátékkal és szeretnék bővíteni alhambrájuk lehetőségeit. A kiegészítő rengeteg új dolgot ad a játékhoz és még változatosabbá teszi azt. A meeple-ek használata egészen egyedi ebben a játékban és remek hangulatot ad városkádnak. A tolvaj lapok használata vidám perceket tud okozni az agresszívabb stílusú játékosok számára. A pénzváltás pedig talán a legremekebb kis kiegészítés, amit Alhambra megélt.

SAS és KOS a társasjáték webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

SAS és KOS, a társasjátékos
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Paraméterek

Ajánlott korosztály 7-8 éves kortól
Játékosok száma 2-6 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege közepes
Játékosok száma (max) 6 fő
Ajánlott életkor (min) 8 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 8 év felett
Játékidő (maximum) 60 perc
Játékidő (minimum) 45 perc
Téma város építős
Játék jellege kiegészítő
Játék eszköze paneles játéktér
Játék mechanizmusa erőforrás menedzsment
Játék mechanizmusa kártyás
Szerző Dirk Henn
Szerzőtárs Wolfgang Panning
Kiadó Queen Games
Kiadás éve 2005
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Nem
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Taktikai gondolkodás
Fejlesztési területek Stratégiai gondolkodás
Fejlesztési területek Helyzetfelirmerés
További képek

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő