BG Dig Mars

BG Dig Mars
BG Dig Mars
BG Dig Mars
BG Dig Mars

A Dig Mars egy könnyed társasjáték, amelyben a játékosok célja, hogy ásványokat ássanak ki a vörös bolygó mélyéről. Az ásványok különböző nagyságú vagyonpontokat érnek, ezeket azonban az ásóeszközök fejlesztésére is lehet fordítani, amivel a továbbiakban hatékonyabbak lehetnek. De mégis mikor mit kell csinálni? Mindennek a kulcsa az időzítés. Csatlakoz te is a kutatók csapatához!

8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 30 – 45 perc
új
magyar
7 790 Ft
A vásárlás után járó pontok: 390 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:
 
Oliver Sihiveer 2013-ban megjelent játéka 2-4 fő részére a vörös bolygó felszínére repíti a játékosokat, hogy ott különféle kőzetek és ősi, idegen tárgyak után kutassanak.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
60 db terep lapka, 28 db fa token, 10 db terep token, játékszabály
 
 
 
A játék menete:
 
A játékosok a lapkákból egy négyszer négyes rácsot hoznak létre, mindegyik rácsponton három darab lapkával. A lapkákat a hátoldalukkal fölfele kell lehelyezni, amiken egy, kettő, három vagy négy nyíl látható.
 
A játék kezdetekor minden játékos felhelyezi a jelzőjét egy neki tetsző lapkakupacra.
 
Minden játékos előtt lesz három lapka, amik meghatározzák a technológiai fejlettségüket: mennyi mezőt képesek haladni a pályán, hogy hány fúrójuk lehet kint egyszerre, és hogy mennyi a szállítási kapacitásuk.
 
A körében egy játékosnak három akciópontja van. Ugyanazon akciót választhatja többször is és akármilyen sorrendben hajthatja végre az akciófajtákat.
 
Az egyik akció a mozgás, ekkor a játékos a lapkák között mozog. Amennyiben ott egy halom már elfogyott és ezáltal „szakadék” keletkezett, úgy simán átugorhatja.
 
A másik akció, amit végrehajthat, az ásás. Ekkor a szintjének megfelelő mélységre áshat le a lapkakupacon, amin áll.
 
A harmadik akciófajta a szállítás. Ekkor a szállítási fejlettségének megfelelően elvehet egy olyan lapkát a mezőről, amin rajta áll az egyik fúrója.
 
Némelyik kiásott lapkának speciális képessége lesz. Például az azt kiásó játékos megnézhet egy fejjel lefelé lévő lapkát a pályán.
 
A megszerzett lapkák győzelmi pontokat érnek, de ezekből lehet fejleszteni a fent említett három tulajdonságot is.
 
Valamint, több játékos fúrója ugyanazon a mezőn segítséget is nyújthat egy játékosnak, aki így képes mélyebbre ásni, vagy nagyobb leleteket elszállítani. Bár, ilyenkor osztoznia kell a győzelmi pontokon a többi játékossal.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Mindez addig zajlik, amíg egy játékos elér 20 pontot. Ekkor a játék véget ér és aki megszerezte a 20 pontot, megnyerte a játékot.
 
 
 
Végezetül:
 
A Dig Mars egy egyszerűnek mondható társasjáték, ami mégis elbűvölő módon vezeti be a társasjátékok világa iránt érdeklődő személyeket ebbe a hobbiba. Könnyen tanítható és tanulható, ezért ajánljuk mindazoknak, akik egy könnyed társasjáték élményre vágynak.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
panel lerakós, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
taktikai gondolkodás, helyzetfelismerés, kombinációs készség
Téma/Tematika
földönkívüli
Kiadó
Brain Games
Kiadás éve
2 013
Szerző(k)
Oliver Sihiveer, Reinis Pétersons
Cikkszám
KTM100000047
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.