Lépj be az orosz-Japanese War történelmi csataterére, amely land és tengeren bontakozott ki a 20. század fordulóján a Port Arthur-ben, egy lebilincselő stratégiai játékban, amelyet 2 játékos számára terveztek, és 40-60 perces játékidőt kínál. A játékosok választhatnak, hogy átveszik a japán erők parancsnokságát, vagy az orosz erők, a versenyző szerepét öltik magukra. Vajon 6 kör alatt több zóna felett szerezhetsz irányítást, mint ellenfeled, és győztesen kerülhetsz ki ebből a történelmi konfliktusból?
A haditengerészeti fölény lényege a hajókezelés bonyolultságában rejlik. A játékban minden hajó három kulcsfontosságú tulajdonsággal rendelkezik, míg egy Sea Area-n belül az egyik oldalhoz tartozó hajók csoportját együttesen flottának nevezzük.
A játékmenet egy strukturált körsorozatban bontakozik ki, amely különböző fázisokat tartalmaz. A Flotta bevetéstől, a Operational Phase-tól és a Scoring Phase-től a Port Phase-ba való visszatérésig és a körjelző előrehaladásáig minden lépés kritikus fontosságú a sikerhez.
A győzelmi feltételek mélységet adnak a kihívásnak. Nagy győzelemről akkor beszélünk, ha a hatodik kör végére a japánok nem tudnak sereget alapítani Mukdenben. Alternatív megoldásként az a játékos győz, akinek az oldalán a Points of Control (POC) sávon a jelző található, a POC-ok pedig győzelmi pontokat jelképeznek, és ezek dinamikusan változnak, ahogy a játékosok megszerzik vagy elveszítik az irányítást a tengeri zónák felett.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Step into the historical battleground of the Russo-Japanese War that unfolded on land and sea at the turn of the 20th century with Port Arthur, an engaging strategy game designed for 2 players, offering a playing time of 40-60 minutes. Players have the option to take command of the Japanese forces, or assume the role of the Russians forces, the contender. Can you, in the span of 6 turns, assert control over more zones than your opponent and emerge victorious in this historic conflict?
The heart of naval supremacy lies in the intricacies of ship management. Each vessel in the game possesses three key attributes, while a group of ships belonging to one side within a Sea Area is collectively referred to as a Fleet.
The gameplay unfolds in a structured turn sequence featuring various phases. From Fleet sortie, Operational Phase, and Scoring Phase to the Return to Port Phase and the advancement of the turn marker, each step is critical to success.
Victory conditions add depth to the challenge. A major victory is claimed if, by the end of the sixth turn, the Japanese fail to establish an army in Mukden. Alternatively, the player whose side of the Points of Control (POC) track the marker resides on emerges as the victor, with POCs, representing victory points, that shift dynamically as players gain or lose control of sea zones.