Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Quartermaster General: 1914 egy új, gyors tempójú játék a kritikusok által elismert Quartermaster General sorozatban, melyet Ian Brody tervezett, és amely a Central Powers-t a Entente Powers-mal csap össze. A népszerű Quartermaster General rendszeren alapuló, kártyavezérelt hadijáték a kor katonai, gazdasági és politikai intrikáit tükrözi.
A Quartermaster General: 1914-ben minden hatalomnak megvan a saját egyedi kártyapaklija, a saját erősségeivel és stratégiáival, ami nagyszerű újrajátszhatóságot biztosít, miközben kipróbálod a különböző képességeket. Minden kártyának két különböző felhasználási módja van: az egyik kijátszáskor, a másik pedig előkészítéskor. A játékosoknak lehetőségük van mind kijátszani, mind előkészíteni egy kártyát. Kártyákat költhetnek további csapatok toborzására, vagy kártyákkal csökkenthetik ellenfeleik számát.
Minden hatalom paklija az adott játékos erőforrásait jelképezi: a pakli túl gyors „ásása” a játék elején ahhoz vezethet, hogy a támogatás nélküli seregek elsodoródnak az utolsó körökben. Ez megéri, ha egy játékos 1915-ben elfoglalja Berlint vagy Párizst – de ha a gambit kudarcot vall, nehéz út állhat előtted. A játék 17 játékkör után ér véget, vagy korábban, ha az egyik fél kellően nagy előnnyel rendelkezik.
A Quartermaster General: 1914 kötelező darab a Quartermaster General sorozat minden rajongójának, és bárki számára, aki egy könnyen hozzáférhető, nagyszabású stratégiai játékot keres a „Great War” platformon.
A Quartermaster General: 1914-ben minden hatalomnak megvan a saját egyedi kártyapaklija, a saját erősségeivel és stratégiáival, ami nagyszerű újrajátszhatóságot biztosít, miközben kipróbálod a különböző képességeket. Minden kártyának két különböző felhasználási módja van: az egyik kijátszáskor, a másik pedig előkészítéskor. A játékosoknak lehetőségük van mind kijátszani, mind előkészíteni egy kártyát. Kártyákat költhetnek további csapatok toborzására, vagy kártyákkal csökkenthetik ellenfeleik számát.
Minden hatalom paklija az adott játékos erőforrásait jelképezi: a pakli túl gyors „ásása” a játék elején ahhoz vezethet, hogy a támogatás nélküli seregek elsodoródnak az utolsó körökben. Ez megéri, ha egy játékos 1915-ben elfoglalja Berlint vagy Párizst – de ha a gambit kudarcot vall, nehéz út állhat előtted. A játék 17 játékkör után ér véget, vagy korábban, ha az egyik fél kellően nagy előnnyel rendelkezik.
A Quartermaster General: 1914 kötelező darab a Quartermaster General sorozat minden rajongójának, és bárki számára, aki egy könnyen hozzáférhető, nagyszabású stratégiai játékot keres a „Great War” platformon.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
ARTG014
Vonalkód
8054181514636
Cikkszám
BFR66683
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Quartermaster General: 1914 is a new, fast-paced game in the critically acclaimed Quartermaster General series, designed by Ian Brody, that pits the Central Powers against the Entente Powers. Based on the popular Quartermaster General system, this card-driven wargame reflects the military, economic, and political intrigue of the time.
In Quartermaster General: 1914, each power has its own unique deck of cards, with its own strengths and strategies, providing strong replayability as you try your hand at playing the different powers. Each card has two different uses: one when played, and another when prepared. On their turn, players have the opportunity to both play and prepare a card. They can also spend cards to draft more troops or use cards to subject their opponents to attrition.
Each Power’s deck represents the resources of that player: “digging” too quickly through the deck in the early game might result in unsupported armies being swept away in the final rounds. This is worth it if a player can capture Berlin or Paris in 1915 - but if the gambit fails, you may have a tough road ahead. The game ends after 17 rounds of play, or earlier if one side has a commanding enough lead.
Quartermaster General: 1914 is a must-have for all fans of the Quartermaster General series, and for anybody looking for an accessible grand-strategy game on the “Great War.”
In Quartermaster General: 1914, each power has its own unique deck of cards, with its own strengths and strategies, providing strong replayability as you try your hand at playing the different powers. Each card has two different uses: one when played, and another when prepared. On their turn, players have the opportunity to both play and prepare a card. They can also spend cards to draft more troops or use cards to subject their opponents to attrition.
Each Power’s deck represents the resources of that player: “digging” too quickly through the deck in the early game might result in unsupported armies being swept away in the final rounds. This is worth it if a player can capture Berlin or Paris in 1915 - but if the gambit fails, you may have a tough road ahead. The game ends after 17 rounds of play, or earlier if one side has a commanding enough lead.
Quartermaster General: 1914 is a must-have for all fans of the Quartermaster General series, and for anybody looking for an accessible grand-strategy game on the “Great War.”