Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az Archipelago játékban a játékosok Renaissance European hatalmakként versenyeznek egy csendes-óceáni vagy karibi szigetcsoport felfedezésében. Területeket fedeznek fel, erőforrásokat gyűjtenek be, ezeket az erőforrásokat belső (saját és a helyiek számára) és külföldi (Európában történő eladásra) piacokon használják fel, piacokat, kikötőket, városokat és templomokat építenek, és tárgyalnak egymással (és esetleg elárulják egymást) – mindezt titkos céljaik elérése érdekében. Azt is meg kell találniuk, hogy mi a többi játékos titkos célja, hogy hasznot húzhassanak belőle.
De a játékosoknak óvatosnak kell lenniük a bennszülöttekkel is; ha túl boldogtalanná teszik őket, vagy ha túl sokan közülük lakatlanok, fellázadhatnak és kikiálthatják a függetlenséget. Akkor mindenki veszít!
A szerző szerint egy „német” gazdasági munkaerő-elhelyezési játékot próbált megalkotni, de két olyan dolog nélkül, amit nem szeret: a felszínes téma és az interakció hiánya. Valójában ez a játék egy nagyon is jelenlévő témát, sok tárgyalást és potenciális hátbaszúrást tartalmaz.
De a játékosoknak óvatosnak kell lenniük a bennszülöttekkel is; ha túl boldogtalanná teszik őket, vagy ha túl sokan közülük lakatlanok, fellázadhatnak és kikiálthatják a függetlenséget. Akkor mindenki veszít!
A szerző szerint egy „német” gazdasági munkaerő-elhelyezési játékot próbált megalkotni, de két olyan dolog nélkül, amit nem szeret: a felszínes téma és az interakció hiánya. Valójában ez a játék egy nagyon is jelenlévő témát, sok tárgyalást és potenciális hátbaszúrást tartalmaz.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
ASMARCH01US
Vonalkód
3760184940109
Cikkszám
BFR38761
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
In Archipelago, players are Renaissance European powers competing in the exploration of a Pacific or Caribbean archipelago. They will explore territories, harvest resources, use those resources in markets both internal (for their use and that of the natives) and foreign (to sell it in Europe), build markets, harbors, cities and temples, and negotiate among themselves (and maybe betray each other) – all this to complete their secret objectives. They will also need to guess the secret objective of the other players to be able to benefit from them.
But players also need to be careful of the natives; if they make them too unhappy or if too many of them are unoccupied, they could revolt and declare independence. Then everyone will lose!
According to the author, what he's tried to create is a "German" economic worker-placement game, but without the two things he dislikes in them: the superficial theme and the lack of interaction. Indeed this game includes a very present theme and a lot of negotiation and potential backstabbing.
But players also need to be careful of the natives; if they make them too unhappy or if too many of them are unoccupied, they could revolt and declare independence. Then everyone will lose!
According to the author, what he's tried to create is a "German" economic worker-placement game, but without the two things he dislikes in them: the superficial theme and the lack of interaction. Indeed this game includes a very present theme and a lot of negotiation and potential backstabbing.