Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Tsuro of the Seas alapjátékmenete hasonlít Tom McMurchie Tsuro játékához: Minden játékosnak van egy hajója, amellyel a lehető leghosszabb ideig szeretne vitorlázni – azaz a játéktáblán tartani. Aki a legtovább marad a táblán, az nyeri a játékot.
Minden körben a játékosok „sodor” lapkákat helyeznek a 7×7-es játéktáblára; minden lapka mindkét szélén két „sodor” kapcsolat található, és ahogy a lapkákat a táblára helyezik, egy összefüggő útvonalhálózatot hoznak létre. Ha egy sodort lapkát egy hajó elé helyeznek, akkor a hajó a sodort lapka végére hajózik. Ha a hajó lekerül a tábláról, a játékos kiesik a játékból.
A Tsuro of the Seas újdonságai a daikaiju lapok, amelyek tengeri szörnyeket és más mélytengeri lényeket jelképeznek. Figyelemre méltó, hogy a daikaijuk mozoghatnak: minden lapkán öt nyíl található, négy a fő égtájak szerinti mozgáshoz, egy pedig a forgatáshoz. Az aktív játékos körében két hatoldalú kockával dob; 6, 7 vagy 8 összeg esetén a daikaijuk mozogni fognak, míg bármely más összeg esetén a helyükön maradnak. Annak meghatározásához, hogy a daikaiju lapok melyik irányba mozognak, a játékos egy második dobást végez, ezúttal egyetlen kockával. A második dobásban az 1-5-ös számok esetén minden daikaijuk a hozzá tartozó nyílnak megfelelően mozog. Ha a második dobásban 6-ost érünk el, egy új daikaiju lapka kerül a táblára.
Ha egy daikaiju lapka eltalál egy sodráslapkát, egy hajót vagy egy másik daikaiju lapkát, a tárgyat kiveszik a játékból. Egy másik módja a kiesésnek! Minél több daikaiju lapka van a játéktáblán, annál gyorsabban próbálnak a játékosok vizet lélegezni...
Alkatrészek
1 játéktábla
56 hullámcsempe
10 daikai csempe
8 Imperial Japanese Red Seal Ships
2 dobókocka (1 arany, 1 kék)
Szabályok
Minden körben a játékosok „sodor” lapkákat helyeznek a 7×7-es játéktáblára; minden lapka mindkét szélén két „sodor” kapcsolat található, és ahogy a lapkákat a táblára helyezik, egy összefüggő útvonalhálózatot hoznak létre. Ha egy sodort lapkát egy hajó elé helyeznek, akkor a hajó a sodort lapka végére hajózik. Ha a hajó lekerül a tábláról, a játékos kiesik a játékból.
A Tsuro of the Seas újdonságai a daikaiju lapok, amelyek tengeri szörnyeket és más mélytengeri lényeket jelképeznek. Figyelemre méltó, hogy a daikaijuk mozoghatnak: minden lapkán öt nyíl található, négy a fő égtájak szerinti mozgáshoz, egy pedig a forgatáshoz. Az aktív játékos körében két hatoldalú kockával dob; 6, 7 vagy 8 összeg esetén a daikaijuk mozogni fognak, míg bármely más összeg esetén a helyükön maradnak. Annak meghatározásához, hogy a daikaiju lapok melyik irányba mozognak, a játékos egy második dobást végez, ezúttal egyetlen kockával. A második dobásban az 1-5-ös számok esetén minden daikaijuk a hozzá tartozó nyílnak megfelelően mozog. Ha a második dobásban 6-ost érünk el, egy új daikaiju lapka kerül a táblára.
Ha egy daikaiju lapka eltalál egy sodráslapkát, egy hajót vagy egy másik daikaiju lapkát, a tárgyat kiveszik a játékból. Egy másik módja a kiesésnek! Minél több daikaiju lapka van a játéktáblán, annál gyorsabban próbálnak a játékosok vizet lélegezni...
Alkatrészek
1 játéktábla
56 hullámcsempe
10 daikai csempe
8 Imperial Japanese Red Seal Ships
2 dobókocka (1 arany, 1 kék)
Szabályok
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, nyelvfüggetlen, BlackFire
Gyártói cikkszám
CLP119CFN
Vonalkód
845866001194
Cikkszám
BFR6397
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
The basic game play of Tsuro of the Seas resembles that of Tom McMurchie's Tsuro: Players each have a ship that they want to sail — that is, keep on the game board — as long as possible. Whoever stays on the board the longest wins the game.
Each turn players add "wake" tiles to the 7×7 game board; each tile has two "wake connections" on each edge, and as the tiles are placed on the board, they create a connected network of paths. If a wake is placed in front of a ship, that ship then sails to the end of the wake. If the ship goes off the board, that player is out of the game.
What's new in Tsuro of the Seas are daikaiju tiles, representing sea monsters and other creatures of the deep. Notably, daikaiju can move: each tile has five arrows, four for moving in each of the cardinal directions and another one for rotation. On the active player's turn, he rolls two six-sided dice; on a sum of 6, 7, or 8, the daikaiju will move, while on any other sum they'll stay in place. To determine which direction the daikaiju tiles move, the player then makes a second roll, this time with a single die. On 1-5 in the second roll, each daikaiju moves according to its matching arrow. On a 6 in the second roll, a new daikaiju tile is added to the board.
If a daikaiju tile hits a wake tile, a ship, or another daikaiju tile, the object hit is removed from the game. Another way to be ousted! The more daikaiju tiles on the game board, the faster players will find themselves trying to breathe water...
Components
1 game board
56 wake tiles
10 daikaiju tiles
8 Imperial Japanese Red Seal Ships
2 dice (1 gold, 1 blue)
Rules
Each turn players add "wake" tiles to the 7×7 game board; each tile has two "wake connections" on each edge, and as the tiles are placed on the board, they create a connected network of paths. If a wake is placed in front of a ship, that ship then sails to the end of the wake. If the ship goes off the board, that player is out of the game.
What's new in Tsuro of the Seas are daikaiju tiles, representing sea monsters and other creatures of the deep. Notably, daikaiju can move: each tile has five arrows, four for moving in each of the cardinal directions and another one for rotation. On the active player's turn, he rolls two six-sided dice; on a sum of 6, 7, or 8, the daikaiju will move, while on any other sum they'll stay in place. To determine which direction the daikaiju tiles move, the player then makes a second roll, this time with a single die. On 1-5 in the second roll, each daikaiju moves according to its matching arrow. On a 6 in the second roll, a new daikaiju tile is added to the board.
If a daikaiju tile hits a wake tile, a ship, or another daikaiju tile, the object hit is removed from the game. Another way to be ousted! The more daikaiju tiles on the game board, the faster players will find themselves trying to breathe water...
Components
1 game board
56 wake tiles
10 daikaiju tiles
8 Imperial Japanese Red Seal Ships
2 dice (1 gold, 1 blue)
Rules