Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az An Attrition of Souls egy könnyű, gyors tempójú, stratégiai léptékű háborús játék, amely a Great War bolygót fedi le, magas fokú újrajátszhatóságot szem előtt tartva – nincs két egyforma játék. Ez a luxus játék, felszerelt térképpel és nagy játékjelzőkkel, egyedi mezőelhelyezési rendszerrel rendelkezik, amely a First World War bolygót szimulálja. Minden körben véletlenszerűen húzol mezőket egy erszényből az ipari pontjaid alapján, és a legjobb tudásod szerint használod fel őket. A játékstratégia kulcsfontosságú a könyörtelen harcrendszer miatt, amely a konfliktus szörnyű pusztulását ragadja meg; a kockák nem kínálnak vértelen győzelmet vagy kegyelmet egyik fél számára sem.
A minden oldalról ellenségektől körülvéve, a Central Powers-nak agresszívan kell csapást mérnie a háború kezdetén. A Central Powers játékosnak döntenie kell, hogy erőinek oroszlánrészét átveti-e a belga határon, vagy egy történelmietlen utat választ kelet felé, hogy szétzúzza az orosz medvét. A lendület megtartása kulcsfontosságú, mivel a háborút ellenséges földön kell megvívni, ha bármilyen esélyed akarsz lenni a győzelemre.
A német hadsereg kezdetben fegyverzettel és kiképzéssel alulmaradva az antant játékosnak ki kell választania, hol tartja a vonalat, és hol ad át területeket. A Russian Empire hatalmas hátországa némi mélységi védelmet nyújt, de Oroszország, amely ki van téve a németek, osztrákok és törökök támadásainak, hirtelen összeomlás veszélyével néz szembe. A konfliktus során új szövetségesek csatlakoznak az ügyedhez, de ha túl korán üzennek hadat, mielőtt teljesen felkészültek lennének, akkor csupán további land válhatnak, amelyeket az ellenfeled felfalhat.
A Lelkek Elmúlása című játékban a háború hossza is nagy változatosságot kínál. Egyes játékok döntő győzelemmel zárulnak 1915-ben, míg mások brutális patthelyzetbe torkollnak, amely 1918 végéig tart. Nincs két egyforma játék. Ehhez jön még egy sor opcionális szabály, amelyek további történelmi mélységet adnak a játéknak, valamint kiegyensúlyozzák a játékot a különböző képzettségi szintű játékosok számára.
A minden oldalról ellenségektől körülvéve, a Central Powers-nak agresszívan kell csapást mérnie a háború kezdetén. A Central Powers játékosnak döntenie kell, hogy erőinek oroszlánrészét átveti-e a belga határon, vagy egy történelmietlen utat választ kelet felé, hogy szétzúzza az orosz medvét. A lendület megtartása kulcsfontosságú, mivel a háborút ellenséges földön kell megvívni, ha bármilyen esélyed akarsz lenni a győzelemre.
A német hadsereg kezdetben fegyverzettel és kiképzéssel alulmaradva az antant játékosnak ki kell választania, hol tartja a vonalat, és hol ad át területeket. A Russian Empire hatalmas hátországa némi mélységi védelmet nyújt, de Oroszország, amely ki van téve a németek, osztrákok és törökök támadásainak, hirtelen összeomlás veszélyével néz szembe. A konfliktus során új szövetségesek csatlakoznak az ügyedhez, de ha túl korán üzennek hadat, mielőtt teljesen felkészültek lennének, akkor csupán további land válhatnak, amelyeket az ellenfeled felfalhat.
A Lelkek Elmúlása című játékban a háború hossza is nagy változatosságot kínál. Egyes játékok döntő győzelemmel zárulnak 1915-ben, míg mások brutális patthelyzetbe torkollnak, amely 1918 végéig tart. Nincs két egyforma játék. Ehhez jön még egy sor opcionális szabály, amelyek további történelmi mélységet adnak a játéknak, valamint kiegyensúlyozzák a játékot a különböző képzettségi szintű játékosok számára.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
1117
Vonalkód
52388
Cikkszám
BFR52388
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
An Attrition of Souls is a light, fast-paced wargame at the strategic scale covering the Great War, designed with a high degree of replayability—no two games play alike. This deluxe game with mounted mapboard and large game counters features a unique tile-placement system to simulate the First World War. Each turn, you will randomly draw tiles from a pouch based on your industrial points and use them to the best of your ability. Game strategy is key due to the unforgiving combat system capturing the horrific attrition of this conflict; the dice offer no bloodless victories or reprieve for either side.
Surrounded by enemies on all sides, the Central Powers must strike aggressively at the outset of the war. The Central Powers player will be forced to decide whether to hurl the lion’s share of his forces across the Belgian border, or take an a-historical path eastward to crush the Russian bear. Keeping momentum is key as the war must be fought on enemy soil if you are to have any chance of victory.
Initially outgunned and outclassed by the German army, the Entente player must choose where to hold the line and where to cede territory. The vast hinterlands of the Russian Empire offer you some defense in depth, but Russia, susceptible to attack by the Germans, Austrians, and Turks, has the potential for sudden collapse. New allies will join your cause over the course of the conflict, but if they declare war too early, before they are fully prepared, they may turn into nothing more than additional land for your opponent to devour.
An Attrition of Souls also offers great variability regarding the length of the war. Some games will end with decisive victories in 1915 and other will draw out into brutal stalemates that last until the end of 1918. No two games play alike. Added to this is a plethora of optional rules that bring additional historical depth to the game as well as balancing the game for players of different skill levels.
Surrounded by enemies on all sides, the Central Powers must strike aggressively at the outset of the war. The Central Powers player will be forced to decide whether to hurl the lion’s share of his forces across the Belgian border, or take an a-historical path eastward to crush the Russian bear. Keeping momentum is key as the war must be fought on enemy soil if you are to have any chance of victory.
Initially outgunned and outclassed by the German army, the Entente player must choose where to hold the line and where to cede territory. The vast hinterlands of the Russian Empire offer you some defense in depth, but Russia, susceptible to attack by the Germans, Austrians, and Turks, has the potential for sudden collapse. New allies will join your cause over the course of the conflict, but if they declare war too early, before they are fully prepared, they may turn into nothing more than additional land for your opponent to devour.
An Attrition of Souls also offers great variability regarding the length of the war. Some games will end with decisive victories in 1915 and other will draw out into brutal stalemates that last until the end of 1918. No two games play alike. Added to this is a plethora of optional rules that bring additional historical depth to the game as well as balancing the game for players of different skill levels.