Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Brothers at War: 1862 egy gyors, taktikai háborús játék, amely a polgárháborús brigádparancsnokságot mutatja be. Az egységek ezredek, ütegek és századok. Ez egy négy játékból álló négyjátékos szett, amelyek mindegyike egy teljes méretű, 22×34 hüvelykes játéktérképet tartalmaz, és az 1862-es csatákat mutatja be: Antietam, South Mountain, Mill Springs és Bloody Valverde.
Jönnek a lázadók! Válságos év ez a nemzet számára, mivel a megszálló seregek bevonulnak Marylandbe, West Virginia and New Mexico.
A parancsnoki szabályok egyszerűek és elvontottak. Nincsenek harci eredménytáblázatok. A harcot és az összes próbát hatoldalú kockával oldják meg, ahol az 5-6-os eredmény a sikert, az 1-4-es pedig a kudarcot jelöli. A brigádok chipe-húzással aktiválódnak, az alkotó egységeik egyénileg mozognak és harcolnak. Az egymásra rakás hatszögenként két egységre korlátozódik. A hatalmas 1,5 hüvelykes hatszögek lehetővé teszik két 3/4 hüvelykes egység egymás mellé helyezését... semmilyen információ nem takaródik el!
Különbséget tesznek az alakzatos és alakzat nélküli gyalogság, a telepített és szegélyezett tüzérség, valamint a lovas és lovasság nélküli lovasság között. Az egységek egymás elleni harca nem játékelem. Ehelyett az egységek szomszédos hatszögletű területeken történő elhelyezése áthaladó tüzet válthat ki, amely az oldalba szegülést szimulálja, vagy tüzet az összenyomott vonalakon (mindkettő veszélyes helyzet a polgárháborús egységek számára).
A csatakártyák bizonytalanságot és izgalmat visznek a játékba. Az egyedi, térképen kívüli kijelzők nyomon követik minden brigád tartalékait és veszteségeit. Amint egy egység tartalékai elfogynak, kimerülnek és könnyen széteshetnek.
Négy csata azt vizsgálja, hogy a rendszer hogyan képes befogadni a különféle polgárháborús csatatereket: Antietam kukoricatáblájának húsdarálója, ahol a brigádok egymás után csapnak össze egy brutálisan lezárt területen; Fox's Gap hegyvidéki terepe, ahol egy uniós hadtest megpróbál áttörni néhány déli brigádon; Kentucky állam Mill Springs ázott mezői, ahol a régi stílusú muskétákkal felszerelt zöld lázadók ónos esőben és északi ellenségükkel is harcolnak; és egy lovassági texasi brigád, amely a távoli nyugati területeken található Valverde-nél szembeszáll az uniós regulárisokkal és a zöld New Mexican önkéntesekkel.
Jönnek a lázadók! Válságos év ez a nemzet számára, mivel a megszálló seregek bevonulnak Marylandbe, West Virginia and New Mexico.
A parancsnoki szabályok egyszerűek és elvontottak. Nincsenek harci eredménytáblázatok. A harcot és az összes próbát hatoldalú kockával oldják meg, ahol az 5-6-os eredmény a sikert, az 1-4-es pedig a kudarcot jelöli. A brigádok chipe-húzással aktiválódnak, az alkotó egységeik egyénileg mozognak és harcolnak. Az egymásra rakás hatszögenként két egységre korlátozódik. A hatalmas 1,5 hüvelykes hatszögek lehetővé teszik két 3/4 hüvelykes egység egymás mellé helyezését... semmilyen információ nem takaródik el!
Különbséget tesznek az alakzatos és alakzat nélküli gyalogság, a telepített és szegélyezett tüzérség, valamint a lovas és lovasság nélküli lovasság között. Az egységek egymás elleni harca nem játékelem. Ehelyett az egységek szomszédos hatszögletű területeken történő elhelyezése áthaladó tüzet válthat ki, amely az oldalba szegülést szimulálja, vagy tüzet az összenyomott vonalakon (mindkettő veszélyes helyzet a polgárháborús egységek számára).
A csatakártyák bizonytalanságot és izgalmat visznek a játékba. Az egyedi, térképen kívüli kijelzők nyomon követik minden brigád tartalékait és veszteségeit. Amint egy egység tartalékai elfogynak, kimerülnek és könnyen széteshetnek.
Négy csata azt vizsgálja, hogy a rendszer hogyan képes befogadni a különféle polgárháborús csatatereket: Antietam kukoricatáblájának húsdarálója, ahol a brigádok egymás után csapnak össze egy brutálisan lezárt területen; Fox's Gap hegyvidéki terepe, ahol egy uniós hadtest megpróbál áttörni néhány déli brigádon; Kentucky állam Mill Springs ázott mezői, ahol a régi stílusú muskétákkal felszerelt zöld lázadók ónos esőben és északi ellenségükkel is harcolnak; és egy lovassági texasi brigád, amely a távoli nyugati területeken található Valverde-nél szembeszáll az uniós regulárisokkal és a zöld New Mexican önkéntesekkel.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
1145
Vonalkód
88527
Cikkszám
BFR88527
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Brothers at War: 1862 is a quick-playing, tactical wargame exploring civil war brigade command. Units are regiments, batteries and companies of skirmishers. This is a quadrigame or set of four games, each featuring a full-size, 22×34″ game map and covering battles from 1862: Antietam, South Mountain, Mill Springs, and Bloody Valverde.
Here Come the Rebels! It is a crisis year for the nation, as Invading armies march into Maryland, West Virginia and New Mexico.
Command rules are simple and abstracted. There are no combat results tables. Combat and all checks are resolved using six-sided dice, in which results of 5-6 mark success, and 1-4 failure. Brigades activate via chit pull, with their constituent units moving and fighting individually. Stacking is limited to two units per hex. Massive 1.5” hexes allow two 3/4” units to fit side by side… no information is obscured!
Distinctions are made between formed and unformed infantry, deployed and limbered artillery, mounted and dismounted cavalry. Unit facing is not an element of play. Instead, unit deployment in adjacent hexes can trigger pass-through fire, which simulates flanking fire, or fire on compressed lines (both dangerous situations for civil war units).
Battle Cards introduce an element of uncertainty and excitement to play. Unique off-map displays track every brigade’s reserves and casualties. Once a unit’s reserves are used up, it becomes exhausted and liable to break.
Four battles explore how the system can accommodate a variety of civil war battlefields: The meat-grinder of Antietam’s cornfield, in which brigades collide one after another in a brutally confined area, the mountainous terrain of Fox’s Gap, where a Union corps attempts to break through a handful of southern brigades; the sodden fields of Mill Springs, Kentucky, in which green rebels with old-style muskets battle freezing rain as well as their northern enemy; and an all-cavalry Texan brigade confronting union regulars and green New Mexican volunteers at Valverde in the distant western territories.
Here Come the Rebels! It is a crisis year for the nation, as Invading armies march into Maryland, West Virginia and New Mexico.
Command rules are simple and abstracted. There are no combat results tables. Combat and all checks are resolved using six-sided dice, in which results of 5-6 mark success, and 1-4 failure. Brigades activate via chit pull, with their constituent units moving and fighting individually. Stacking is limited to two units per hex. Massive 1.5” hexes allow two 3/4” units to fit side by side… no information is obscured!
Distinctions are made between formed and unformed infantry, deployed and limbered artillery, mounted and dismounted cavalry. Unit facing is not an element of play. Instead, unit deployment in adjacent hexes can trigger pass-through fire, which simulates flanking fire, or fire on compressed lines (both dangerous situations for civil war units).
Battle Cards introduce an element of uncertainty and excitement to play. Unique off-map displays track every brigade’s reserves and casualties. Once a unit’s reserves are used up, it becomes exhausted and liable to break.
Four battles explore how the system can accommodate a variety of civil war battlefields: The meat-grinder of Antietam’s cornfield, in which brigades collide one after another in a brutally confined area, the mountainous terrain of Fox’s Gap, where a Union corps attempts to break through a handful of southern brigades; the sodden fields of Mill Springs, Kentucky, in which green rebels with old-style muskets battle freezing rain as well as their northern enemy; and an all-cavalry Texan brigade confronting union regulars and green New Mexican volunteers at Valverde in the distant western territories.