Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Jacobite Rising az első önálló játékunk Commands & Colors Tricorne konzolra (a Tricorne megléte NEM szükséges), és 13 csataforgatókönyvet tartalmaz Richard Borg konzolról. A játék tartalmaz egy rögzített játéktáblát, tereplapokat, blokkokat, parancsnoki és harci kártyákat, matricákat és nagyméretű, öntött kockákat. Számos új és érdekes játékkoncepciót találsz, amelyek új élményeket és kihívásokat hoznak a Highland Clans világába a Jacobite Risings korában.
A Jacobite Rising tervezésénél fogva nem túl bonyolult. Egy csataforgatókönyvben két játékos irányítja a jakobita erőket vagy a kormányhadsereg egységeit. A játékban 13 csataforgatókönyv található. A forgatókönyv csatajegyzetei kimondják, hogy melyik játékos kezdi a kört, és a játékosok ezután felváltva lépnek körbe, amíg az egyik játékos el nem éri a forgatókönyv győzelmi feltételeiben feltüntetett Victory Banners számot.
A Jacobite Rising csatatér játéktábláján egy 13 hatszögletű és 11 hatszögletű négyzetrács található. A csatateret két szaggatott vonal osztja három részre, minden játékosnak egy Left Flank Section, egy Center Section és egy Right Flank Section-t adva. Ahol a szaggatott vonal átvág egy hatszögletű mezőn, a hatszög mind az oldalrész, mind a középső rész részének tekintendő. A tereplapok a tereptárgyak széles skáláját jelképezik, és a csatatérre helyezik őket, hogy újraalkossák a történelmi forgatókönyv beállítását.
Az aktív játékos minden körben kijátszik egy Parancs kártyát, hogy utasítsa az oldalán álló csapatokat mozgásra, harcra vagy valami különleges cselekvésre. A két játékos parancsnoksága alatt álló egységek keveréke a következő lehet: normál gyalogság, felföldi gyalogság, síkvidéki gyalogság, milícia gyalogság, csatalovasság, könnyűlovasság, kiképzett tüzérség, könnyű tüzérség és vezetők. Az egységeket egy hatszögletű 4 blokkból álló csoport jelképezi, és egyetlen blokk egy vezetőt jelképez. Az egységek és a vezetők csak akkor mozoghatnak és harcolhatnak, ha parancsot kapnak. Egy körben, amikor az egységek harcolnak, a harci kockák gyorsan és hatékonyan oldják meg a harcot, és amikor egy ellenséges egység vagy vezető blokkjának utolsó blokkja is megsemmisül, a játékos egy Victory Banner-t kap. A győzelemhez szükséges zászlók számát ismét a forgatókönyv győzelmi feltételei részletezik.
Egy Jacobite Rising Tricorne csatában az egységek morálja az egyik fő tematikus koncepció, ahogy az történelmileg is volt. Azzal a lehetőséggel, hogy egy teljes egység, amely csak minimális veszteségeket szenvedett el, amikor visszavonulásra kényszerül, megtörhet és elhagyhatja a csatatéren, ami minden bizonnyal a parancsnoki székük szélére sodorja a játékosokat egy egész csata alatt.
A Highland Clans and Government erők közötti harctéri doktrínák közötti különbségek további hangsúlyozása érdekében minden hadseregnek megvan a saját egyedi harci kártya paklija. Ezek a kártyák kijátszáskor az egységek kiképzésének, képességeinek vagy a csata során zajló megmagyarázhatatlan cselekedeteinek keverékét jelképezik.
A többi Commands & Colors játékhoz hasonlóan a játék léptéke is változó, ami lehetővé teszi a játékosok számára, hogy hatékonyan ábrázolják a nagyobb történelmi Jacobite Rising csatákat, mint például a Culloden and Falkirk-t, valamint a kisebb összecsapásokat. A játék 13 csataforgatókönyve egy stilizált csatatérképet mutat be, amely kiemeli a fontos tereptárgyakat, és kiemeli az erők történelmi telepítését a játékrendszerrel összhangban. A korszak taktikái, amelyeket a játékosoknak a győzelem érdekében végre kell hajtaniuk, mégis figyelemre méltóan illeszkednek a kor különböző hadseregeinek és a csatatér tereptárgyainak előnyeihez és korlátaihoz, amelyeken harcoltak.
A Jacobite Rising tervezésénél fogva nem túl bonyolult. Egy csataforgatókönyvben két játékos irányítja a jakobita erőket vagy a kormányhadsereg egységeit. A játékban 13 csataforgatókönyv található. A forgatókönyv csatajegyzetei kimondják, hogy melyik játékos kezdi a kört, és a játékosok ezután felváltva lépnek körbe, amíg az egyik játékos el nem éri a forgatókönyv győzelmi feltételeiben feltüntetett Victory Banners számot.
A Jacobite Rising csatatér játéktábláján egy 13 hatszögletű és 11 hatszögletű négyzetrács található. A csatateret két szaggatott vonal osztja három részre, minden játékosnak egy Left Flank Section, egy Center Section és egy Right Flank Section-t adva. Ahol a szaggatott vonal átvág egy hatszögletű mezőn, a hatszög mind az oldalrész, mind a középső rész részének tekintendő. A tereplapok a tereptárgyak széles skáláját jelképezik, és a csatatérre helyezik őket, hogy újraalkossák a történelmi forgatókönyv beállítását.
Az aktív játékos minden körben kijátszik egy Parancs kártyát, hogy utasítsa az oldalán álló csapatokat mozgásra, harcra vagy valami különleges cselekvésre. A két játékos parancsnoksága alatt álló egységek keveréke a következő lehet: normál gyalogság, felföldi gyalogság, síkvidéki gyalogság, milícia gyalogság, csatalovasság, könnyűlovasság, kiképzett tüzérség, könnyű tüzérség és vezetők. Az egységeket egy hatszögletű 4 blokkból álló csoport jelképezi, és egyetlen blokk egy vezetőt jelképez. Az egységek és a vezetők csak akkor mozoghatnak és harcolhatnak, ha parancsot kapnak. Egy körben, amikor az egységek harcolnak, a harci kockák gyorsan és hatékonyan oldják meg a harcot, és amikor egy ellenséges egység vagy vezető blokkjának utolsó blokkja is megsemmisül, a játékos egy Victory Banner-t kap. A győzelemhez szükséges zászlók számát ismét a forgatókönyv győzelmi feltételei részletezik.
Egy Jacobite Rising Tricorne csatában az egységek morálja az egyik fő tematikus koncepció, ahogy az történelmileg is volt. Azzal a lehetőséggel, hogy egy teljes egység, amely csak minimális veszteségeket szenvedett el, amikor visszavonulásra kényszerül, megtörhet és elhagyhatja a csatatéren, ami minden bizonnyal a parancsnoki székük szélére sodorja a játékosokat egy egész csata alatt.
A Highland Clans and Government erők közötti harctéri doktrínák közötti különbségek további hangsúlyozása érdekében minden hadseregnek megvan a saját egyedi harci kártya paklija. Ezek a kártyák kijátszáskor az egységek kiképzésének, képességeinek vagy a csata során zajló megmagyarázhatatlan cselekedeteinek keverékét jelképezik.
A többi Commands & Colors játékhoz hasonlóan a játék léptéke is változó, ami lehetővé teszi a játékosok számára, hogy hatékonyan ábrázolják a nagyobb történelmi Jacobite Rising csatákat, mint például a Culloden and Falkirk-t, valamint a kisebb összecsapásokat. A játék 13 csataforgatókönyve egy stilizált csatatérképet mutat be, amely kiemeli a fontos tereptárgyakat, és kiemeli az erők történelmi telepítését a játékrendszerrel összhangban. A korszak taktikái, amelyeket a játékosoknak a győzelem érdekében végre kell hajtaniuk, mégis figyelemre méltóan illeszkednek a kor különböző hadseregeinek és a csatatér tereptárgyainak előnyeihez és korlátaihoz, amelyeken harcoltak.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
CG1109
Vonalkód
49984
Cikkszám
BFR49984
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Jacobite Rising is our first standalone game for Commands & Colors Tricorne (ownership of Tricorne is NOT required) and features 13 battle scenarios by Richard Borg. Mounted game board, terrain tiles, blocks, command and combat cards, stickers and large, molded dice are all included. You will find many new and interesting play concepts which brings new experiences and challenges covering the world of the Highland Clans in the time of the Jacobite Risings.
By design, Jacobite Rising is not overly complex. In a battle scenario, two players will command either the Jacobite forces or the units of the Government army. There are 13 battle scenarios in the game. A scenario’s battle notes state which player takes the first turn and players will alternate taking turns thereafter until one player reaches the number of Victory Banners indicated in the scenario’s victory conditions.
The Jacobite Rising battlefield game board has a hex grid of 13 hexes wide by 11 hexes deep. The battlefield is divided into three sections by two dotted lines, giving each player a Left Flank Section, a Center Section and a Right Flank Section. Where the dotted line cuts through a hex, the hex is considered to be part of both the flank section and the center section. Terrain Tiles represent a range of terrain features and are placed on the battlefield to recreate the historical scenario setting.
A Command card is played each turn by the active player to order troops on a player’s side to move, battle, or do something special. The mix of units both players may have under their commands include; regular infantry, highland infantry, lowland infantry, militia infantry, battle cavalry, light cavalry, trained artillery, light artillery and leaders. Units are represented by a group of 4 blocks in a hex and a single block represents a leader. Units and leaders may only move and battle when given an order. During a turn when units are battling, the battle dice will resolve combat quickly and efficiently and when the last block of an opposition unit or leader block is eliminated, a player will gain one Victory Banner. Again the number of banners needed to win is detailed in a scenario’s victory conditions.
In a Jacobite Rising Tricorne battle, unit morale is one of the main thematic concepts, as it was historically. With the possibility that an entire unit that has only taken minimal losses, when forced to retreat, may actually break and rout from the battlefield, which will definitely keep players on the edge of their command chairs during an entire battle.
To further emphasize the differences in battlefield doctrine between the Highland Clans and Government forces, each army has its own unique deck of Combat cards. These cards when played, represent a mix of unit training, abilities or unexplainable actions that take place during the course of a battle.
As with other Commands & Colors games, the scale of the game fluctuates, which allows players to effectively portray some of the larger historical Jacobite Rising battles like Culloden and Falkirk, as well as smaller size skirmish actions. The 13 battle scenarios in the game present a stylized battlefield map that emphasize the important terrain features and highlight the historical deployment of forces in scale with the game system. Still the tactics of the period, that players will need to execute to gain victory, conform remarkably well to the advantages and limitations inherent to the various armies of the day and the battlefield terrain features on which they fought.
By design, Jacobite Rising is not overly complex. In a battle scenario, two players will command either the Jacobite forces or the units of the Government army. There are 13 battle scenarios in the game. A scenario’s battle notes state which player takes the first turn and players will alternate taking turns thereafter until one player reaches the number of Victory Banners indicated in the scenario’s victory conditions.
The Jacobite Rising battlefield game board has a hex grid of 13 hexes wide by 11 hexes deep. The battlefield is divided into three sections by two dotted lines, giving each player a Left Flank Section, a Center Section and a Right Flank Section. Where the dotted line cuts through a hex, the hex is considered to be part of both the flank section and the center section. Terrain Tiles represent a range of terrain features and are placed on the battlefield to recreate the historical scenario setting.
A Command card is played each turn by the active player to order troops on a player’s side to move, battle, or do something special. The mix of units both players may have under their commands include; regular infantry, highland infantry, lowland infantry, militia infantry, battle cavalry, light cavalry, trained artillery, light artillery and leaders. Units are represented by a group of 4 blocks in a hex and a single block represents a leader. Units and leaders may only move and battle when given an order. During a turn when units are battling, the battle dice will resolve combat quickly and efficiently and when the last block of an opposition unit or leader block is eliminated, a player will gain one Victory Banner. Again the number of banners needed to win is detailed in a scenario’s victory conditions.
In a Jacobite Rising Tricorne battle, unit morale is one of the main thematic concepts, as it was historically. With the possibility that an entire unit that has only taken minimal losses, when forced to retreat, may actually break and rout from the battlefield, which will definitely keep players on the edge of their command chairs during an entire battle.
To further emphasize the differences in battlefield doctrine between the Highland Clans and Government forces, each army has its own unique deck of Combat cards. These cards when played, represent a mix of unit training, abilities or unexplainable actions that take place during the course of a battle.
As with other Commands & Colors games, the scale of the game fluctuates, which allows players to effectively portray some of the larger historical Jacobite Rising battles like Culloden and Falkirk, as well as smaller size skirmish actions. The 13 battle scenarios in the game present a stylized battlefield map that emphasize the important terrain features and highlight the historical deployment of forces in scale with the game system. Still the tactics of the period, that players will need to execute to gain victory, conform remarkably well to the advantages and limitations inherent to the various armies of the day and the battlefield terrain features on which they fought.