Enemy Action: Kharkov - EN

Enemy Action: Kharkov - EN-1121
Az Enemy Action: Kharkov a második játék a John Butterfield elismert Enemy Action kártyaalapú játéksorozatában, amely kulcsfontosságú csatákat szimulál a World War II-ben, két játékos vagy egy játékos által játszható, a konfliktus bármelyik oldalát irányítva.

Az Enemy Action: Kharkov a Third Battle of Kharkov-t, a kulcsfontosságú Eastern Front-csatát ábráz
...
új
angol
RRP: 62 490 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

57 190 Ft
A vásárlás után járó pontok: 1 716 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az Enemy Action: Kharkov a második játék a John Butterfield elismert Enemy Action kártyaalapú játéksorozatában, amely kulcsfontosságú csatákat szimulál a World War II-ben, két játékos vagy egy játékos által játszható, a konfliktus bármelyik oldalát irányítva.

Az Enemy Action: Kharkov a Third Battle of Kharkov-t, a kulcsfontosságú Eastern Front-csatát ábrázolja, amelyben a German Army véget vetett a Sztálingrádnál megkezdett szovjet győzelmek sorozatának. 1943 késő telén a Soviet Operations, melynek kódneve Star and Gallop, kiűzte a németeket Harkov városából, és teljes áttöréssel fenyegette őket, de végül a Von Manstein Back Hand Blow-aként ismert német ellentámadás vert vissza őket.

A Enemy Action sorozat minden kötete a következőket tartalmazza:

• Kétjátékos verseny alacsony komplexitással és mindkét fél számára állandó döntési pontokkal;
• Mindkét fél pasziánsz játéka, olyan rendszerekkel, amelyek az ellenséges parancsnokság és taktika minden aspektusát szabályozzák;
• Kártyavezérelt impulzusrendszer, többcélú kártyákkal, amelyeket felállások aktiválására, parancsnoki események végrehajtására vagy taktikai előnyök megszerzésére lehet kijátszani a harcban.
• Kocka- és térkép nélküli harcrendszer – a játékosok harci zsetonokat húznak, amelyekkel minden harcról narratívát építhetnek fel.
Az egyjátékos játékok a háború ködét adják hozzá az élményhez. Sok ellenséges egység helye ismeretlen az egyjátékos játékokban, amíg az erők nem mozdulnak el az összecsapás érdekében. Az ellenséges egységek a frontvonal mögött gyakran eltűnnek, hogy máshol jelenjenek meg, a realisztikus mozgási korlátokon belül.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
1121
Cikkszám
BFR86284
Vélemények
Eredeti leírás
Enemy Action: Kharkov is the second game in John Butterfield’s acclaimed Enemy Action series of card-driven games simulating pivotal battles in World War II, playable by two players or one player controlling either side in the conflict.

Enemy Action: Kharkov portrays the Third Battle of Kharkov, the key Eastern Front battle in which the German Army ended a string of Soviet victories begun at Stalingrad. In the late winter of 1943, Soviet Operations code-named Star and Gallop drove the Germans from the city of Kharkov and threatened a complete breakthrough, only to be driven back by the German counteroffensive known as Von Manstein’s Back Hand Blow.

Each volume in the Enemy Action series features:

• Two-player competition with low complexity and constant decision points for both sides;
• Solitaire play of either side with systems governing all aspects of enemy command and tactics;
• Card-driven impulse system, with multi-purpose cards played to activate formations, implement command events, or gain tactical advantages in combat.
• Diceless and chartless combat system – players draw combat chits that build a narrative of each combat.
The solo games add fog of war to the experience. Many enemy unit locations in the solo games are unknown until your forces move to contact. Enemy units behind the front line often disappear to reappear elsewhere, within realistic movement limitations.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.