Imperial Tide: The Great War 1914-1918 - EN

Imperial Tide: The Great War 1914-1918 - EN-1129
Az Imperial Tide: The Great War 1914-1918 egy kétszemélyes stratégiai pályajáték, amelyben a szövetségesek vagy a Central Powers felett irányítasz a The Great War (World War I.) időszakban. Minden kör egy évből áll, amely alatt több kártya kijátszása történik. Ezek mozgást, harcokat, sáncokat és egyéb akciókat adnak a játékosoknak. Minden év végén a játékosoknak kr
...
új
angol
RRP: 32 290 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

29 590 Ft
A vásárlás után járó pontok: 888 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az Imperial Tide: The Great War 1914-1918 egy kétszemélyes stratégiai pályajáték, amelyben a szövetségesek vagy a Central Powers felett irányítasz a The Great War (World War I.) időszakban. Minden kör egy évből áll, amely alatt több kártya kijátszása történik. Ezek mozgást, harcokat, sáncokat és egyéb akciókat adnak a játékosoknak. Minden év végén a játékosoknak kritikus döntéseket kell hozniuk arról, hogy mely kártyákat vásárolják újra, hogy megpróbálják megnyerni a háborút, vagy úgy, hogy a másik oldalt hátrányos helyzetbe hozzák 1918-ra. Az Imperial Tide Gregory M. Smith népszerű, akciódús Pacific Tide játékrendszerén alapul, számos harci és stratégiai döntéssel, amelyek kihívást jelentenek a játékosoknak egyetlen esti játék során.

A játék lényege az egyedi kártya-újravásárlási rendszer, amelyben a játékosok az éves termelésük (tengeralattjárók, blokádok és Zeppelin bombázások figyelembevételével) alapján eldöntik, hogy mely kártyákra van szükségük a következő évben. A kártyák nemcsak erősítést biztosítanak, hanem mozgást, harcot és árkok építését is lehetővé teszik. Az, hogy mely kártyákat vásárolják újra, kétségtelenül az egyik legfontosabb döntés, amelyet a játékosnak meg kell hoznia a következő évi műveletekre való felkészülés során.

A játékban minden főbb résztvevő rendelkezik gyalogos egységekkel, a tüzérségi „egységek” pedig valójában a támadásokhoz használandó lőszerkészleteket jelentik. A haditengerészeti műveletek főként elvont jellegűek, bár a tengeri mozgás Salonika and Gallipoli-ba megengedett.

A kártyajátékra való fókuszálás mellett a játék kis helyigényű (egyetlen normál pálya), és úgy tervezték, hogy egyetlen este alatt végigjátszható legyen – a tapasztalt játékosoknak a teljes háború végigvívása becslések szerint 3 órát vesz igénybe.

A Imperial Tide egyik új mechanikája a „Attrition Combat” harcrendszer lebonyolításának lehetősége a szokásos harc helyett. A Attrition Combat használatával nem próbálsz meg területet elfoglalni – csupán megpróbálsz veszteségeket okozni az ellenségnek és kifárasztani. Ez a fajta harcrendszer automatikusan mindkét fél veszteségeit okozza.

Egy másik új kulcsfontosságú mechanika a játékrendszerben a Resource Points használata. Minden nemzetiséghez meghatározott mennyiség tartozik, és lehetőség van minden évben egy extra pont vásárlására. Bár elsősorban a gyalogság erejének pótlására szolgálnak, rendkívül rugalmasak abban az értelemben, hogy korlátozott mennyiségben felhasználhatók mozgásra és harci műveletekre. Egyfajta „műveleti tartaléknak” tekinthetők, és a játékosoknak körültekintően kell használniuk őket.

Ez a játék könnyen érthető azok számára, akik ismerik a Pacific Tide-t, és Gregory M. Smith tervezte. A játékrendszer nagyon jól alkalmas a World War 1 véres és számos csatájának megörökítésére. Míg a Imperial Tide-t 2 játékos számára tervezték, a Solitaire Bot beépítése további lehetőséget biztosít a pasziánsz játékhoz. Ez a „bot” cselekvési prioritásokat hoz létre a nem emberi játékos számára, és az az előnye, hogy elég egyszerűen megvalósítható anélkül, hogy aránytalanul sok időt kellene eltölteni nem játékosként.

Termékinformáció:

Komplexitás: 5/10
Pasziánsz alkalmasság: 8/10 (Solitaire Bot rendszer)
Időskála: 1 év körönként; minden kör több kártya kijátszásából áll.
Térkép léptéke: Stratégiai; Absztrakt
Egységméret: Stratégiai: Gyalogsági pontok tüzérségi készletekkel
Játékosok: Kettő (egy lehetőséggel)
Játékidő: három-négy óra

Alkatrészek:

Két darab 9/16 hüvelykes egységszámláló lap
Egy KISZERELT 22’ x 34”-es Európa térkép
Egy pasziánsz játékossegítő kártya 8,5″ x 11″
48 Game Cards (oldalanként 24)
3 Year Cards (kétoldalas)
Szabályfüzet
Két hatoldalú dobókocka
Doboz és fedél
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
1129
Vonalkód
1129
Cikkszám
BFR75221
Vélemények
Eredeti leírás
Imperial Tide: The Great War 1914-1918 is a 2-player strategic level game which places you in command of either the Allied or Central Powers during The Great War (World War I.) Each turn consists of a year, during which multiple cards plays occur. These give the players movement, combats, entrenchments, and other actions. At the end of each year, players must make critical decisions on which cards to re-buy in an attempt to win the war outright or to win by placing the other side in a disadvantageous position by 1918. Imperial Tide is based on the popular, action-packed Pacific Tide game system by Gregory M. Smith, with many combat and strategic decisions to challenge players in just a single evening’s game.

The core of the game is the unique card re-buy system, in which players take their annual production (adjusted for U-boats, blockades, and Zeppelin bombing) and decide which cards they need for the upcoming year. Cards not only provide for reinforcements, but allow for movement, combat, and entrenchment. Which cards to rebuy is without question one of the key decisions the player must make to prepare for next year’s operations.

The game has infantry units for all of the major participants, and artillery “units” actually represent stockpiles of ammunition to be used for offensives. Naval operations are mainly abstracted, although sea movement to Salonika and Gallipoli is allowed.

Besides the focus on card play, the game features a small footprint (one standard map) and also is designed to be played in just a single evening – estimated at 3 hours for experienced players to fight the entire war.

One new mechanic in Imperial Tide is the option to conduct “Attrition Combat” instead of regular combat. By using Attrition Combat, you are not attempting to take ground – you are merely attempting to inflict casualties on the enemy and wear him down. This type of combat automatically causes both sides to take losses.

Another new key mechanic in the game system is the use of Resource Points. Each nationality has a set amount, and there is an option to buy an extra point each year. Although mainly intended to replace infantry strength, they are extremely flexible in that they can be used in limited amounts for movement and combat operations. They can be thought of as a sort of “operational reserve” and should be used judiciously by players.

This game is highly accessible to those familiar with Pacific Tide and designed by Gregory M. Smith. The game system lends itself very well to capturing the bloody and numerous battles of World War 1. While Imperial Tide is designed as a 2-player gaming experience, an additional option for solitaire play is provided by the inclusion of a Solitaire Bot. This “bot” creates action priorities for the non-human player, and has the advantage of being simple enough to implement without spending an inordinate amount of time as the non-player.

Product Information:

Complexity: 5 out of 10
Solitaire Suitability: 8 out of 10 (Solitaire Bot system)
Time Scale: 1 year per Turn; each turn being composed of multiple card plays.
Map Scale: Strategic; Abstract
Unit Scale: Strategic: Infantry points with artillery stockpiles
Players: Two (with option for one)
Playing Time: three to four hours

Components:

Two Countersheets of 9/16″ unit-counters
One MOUNTED 22’ x 34” map of Europe
One Solitaire Aide Player Aid Card 8.5″ x 11″
48 Game Cards (24 per side)
3 Year Cards (double-sided)
Rules Booklet
Two 6-sided dice
Box and Lid
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.