Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Harkovi csaták: Ősz előtt és után Blau.
A Kharkov Battles a Fall Blau alapszabályait használja a Second & Third Battles of Kharkov lefedésére.
A rendszer alapjai a következők:
A halmozás hatszögenként 3 egységből áll, és a hatszögön kívüli harc korlátozott. A nagy egységek (főleg német hadosztályok és szovjet hadtestek) Combat Ratings-val rendelkeznek, amelyek egy erőkorongot húznak a harchoz. Általában csak egy, erőkoronggal rendelkező egység harcolhat egy hatszögön kívül, az összes kisebb egységgel együtt. A Mozgási és Harci fázisok Mobile Assaults-vel vannak ellátva gépesített egységek számára bizonyos mozgási helyzetekben. A harcok CRT-je a védő terepét választja ki, és oszlopváltásokat használ extrákhoz, mint például légi támogatás, kombinált fegyverzet, erődítmények stb. A harci eredményekhez néhány kötelező lépésveszteség tartozik, de a többit a játékos választhatja ki, hogy lépésveszteséget vállal vagy visszavonul. A harc utáni előrenyomulás a Path of Retreat mentén történik a nem mech egységek számára, de a mech vagy cav egységek eltérhetnek. A Támogatási Pontokat arra használják, hogy a német utánpótlás elérje az egységeket a gépesített mozgáshoz és támadásokhoz a kör során. A Támogatás (tengelyhatalmak támadásaihoz) egyszerűen bizonyos számú hatszöget követ egy FSZ-ig, majd bizonyos számú hatszöget egy útig, amely a forráshoz vezet. Az utánpótlás csak egy általános nyomvonal egy forráshoz.
A lefedett csaták jellegéből adódóan ennek a játéknak rövidebb a játékideje és kisebb a helyigénye, így könnyebb bevezetést nyújt a Fall Blau által használt rendszerbe. Tartalmaz egy átdolgozott Terrain Effects Chart-t, amely enyhítheti a referenciafáradtságot mindkét játékban. Egy további térkép is tartozik hozzá, amely illeszkedik a Fall Blau térképekhez, lehetővé téve a játékosok számára, hogy a két játékot egyetlen „Grand Campaign”-ba kombinálják, amelyet 1943 márciusáig lehet játszani. Emellett extra zsetonok és erősítéstáblázatok is találhatók benne, amelyek lehetővé teszik ezt a lehetőséget. Négy forgatókönyv van a játékban: három független és egy, amelyhez Fall Blau szükséges.
Független forgatókönyvek:
Második Harkov (K)(Six Turns/Avg Time 90-120 perc) - szovjet támadás és German Operation Fridericus a Izyum Salient csökkentése érdekében 1942. május 12-28.
Harmadik Harkov (B)(Six Turns/Avg Time 90-120 perc) – Német előrenyomulás Harkov visszafoglalására 1943 márciusában.
Csillagforgatókönyv hadművelet (Sixteen Turns/Avg Time 8 óra) - Szovjet átkelőhelyek a Kharkov and the Dnepr átkelőkön 1943. február 2. és március 21. között.
Kék őszi forgatókönyvek:
Januári hadjárat (J) (14 kör/Avg Time 10 óra) - A és B térkép – A szovjet „Little Saturn” hadművelet elérte a csúcspontját, és Popov 5. Tank Army ezrede hamarosan saját támadásokat indít. A Wintergewitter hadművelet kudarcot vallott, a 4. páncéloshadsereg pedig harci visszavonulást hajt végre – 1942. december 26. és 1943. február 5. között.
Meghosszabbított Őszi Blau új korongok és erősítéstáblázatok használatával (74 kör/Avg Time 60-70 óra) - All Maps (KH kivételével) – 1942. június 28-án kezdődik és 1943. február 5-én ér véget.
A Kharkov Battles a Fall Blau alapszabályait használja a Second & Third Battles of Kharkov lefedésére.
A rendszer alapjai a következők:
A halmozás hatszögenként 3 egységből áll, és a hatszögön kívüli harc korlátozott. A nagy egységek (főleg német hadosztályok és szovjet hadtestek) Combat Ratings-val rendelkeznek, amelyek egy erőkorongot húznak a harchoz. Általában csak egy, erőkoronggal rendelkező egység harcolhat egy hatszögön kívül, az összes kisebb egységgel együtt. A Mozgási és Harci fázisok Mobile Assaults-vel vannak ellátva gépesített egységek számára bizonyos mozgási helyzetekben. A harcok CRT-je a védő terepét választja ki, és oszlopváltásokat használ extrákhoz, mint például légi támogatás, kombinált fegyverzet, erődítmények stb. A harci eredményekhez néhány kötelező lépésveszteség tartozik, de a többit a játékos választhatja ki, hogy lépésveszteséget vállal vagy visszavonul. A harc utáni előrenyomulás a Path of Retreat mentén történik a nem mech egységek számára, de a mech vagy cav egységek eltérhetnek. A Támogatási Pontokat arra használják, hogy a német utánpótlás elérje az egységeket a gépesített mozgáshoz és támadásokhoz a kör során. A Támogatás (tengelyhatalmak támadásaihoz) egyszerűen bizonyos számú hatszöget követ egy FSZ-ig, majd bizonyos számú hatszöget egy útig, amely a forráshoz vezet. Az utánpótlás csak egy általános nyomvonal egy forráshoz.
A lefedett csaták jellegéből adódóan ennek a játéknak rövidebb a játékideje és kisebb a helyigénye, így könnyebb bevezetést nyújt a Fall Blau által használt rendszerbe. Tartalmaz egy átdolgozott Terrain Effects Chart-t, amely enyhítheti a referenciafáradtságot mindkét játékban. Egy további térkép is tartozik hozzá, amely illeszkedik a Fall Blau térképekhez, lehetővé téve a játékosok számára, hogy a két játékot egyetlen „Grand Campaign”-ba kombinálják, amelyet 1943 márciusáig lehet játszani. Emellett extra zsetonok és erősítéstáblázatok is találhatók benne, amelyek lehetővé teszik ezt a lehetőséget. Négy forgatókönyv van a játékban: három független és egy, amelyhez Fall Blau szükséges.
Független forgatókönyvek:
Második Harkov (K)(Six Turns/Avg Time 90-120 perc) - szovjet támadás és German Operation Fridericus a Izyum Salient csökkentése érdekében 1942. május 12-28.
Harmadik Harkov (B)(Six Turns/Avg Time 90-120 perc) – Német előrenyomulás Harkov visszafoglalására 1943 márciusában.
Csillagforgatókönyv hadművelet (Sixteen Turns/Avg Time 8 óra) - Szovjet átkelőhelyek a Kharkov and the Dnepr átkelőkön 1943. február 2. és március 21. között.
Kék őszi forgatókönyvek:
Januári hadjárat (J) (14 kör/Avg Time 10 óra) - A és B térkép – A szovjet „Little Saturn” hadművelet elérte a csúcspontját, és Popov 5. Tank Army ezrede hamarosan saját támadásokat indít. A Wintergewitter hadművelet kudarcot vallott, a 4. páncéloshadsereg pedig harci visszavonulást hajt végre – 1942. december 26. és 1943. február 5. között.
Meghosszabbított Őszi Blau új korongok és erősítéstáblázatok használatával (74 kör/Avg Time 60-70 óra) - All Maps (KH kivételével) – 1942. június 28-án kezdődik és 1943. február 5-én ér véget.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
1075
Vonalkód
1075
Cikkszám
BFR71488
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Kharkov Battles: Before & After Fall Blau.
Kharkov Battles uses the Fall Blau basic rules to cover the Second & Third Battles of Kharkov.
Basics of the system are:
Stacking is 3 units per hex and combat out of a hex is restricted. Large units (mainly German divisions and Soviet corps) have Combat Ratings which pull a strength chit for combat. Typically only one unit with a strength chit may combat out of a hex along with all smaller units. Movement and Combat phases with Mobile Assaults for mechanized units during certain situations of movement. CRT for combats keys off the defender’s terrain and uses column shifts for extras like air support, combined arms, fortifications, etc. Combat results have some mandatory step losses, but the rest a player’s choice on taking step loss or retreating. Advances after combat are along the Path of Retreat for non-mech units, but mech or cav units may deviate. Support Points are used to allow German supply to reach units for mechanized movement and attacks during turn. Support (for Axis attacks) is traced simply a number of hexes to a HQ and then a number of hexes to a road which leads to the source. Supply is just a general trace to a source.
Given the nature of the covered battles, this game has a shorter playtime and smaller space requirements making it an easier intro into the system used by Fall Blau. Included is a revised Terrain Effects Chart which should ease reference fatigue for either game. An additional map is included which is made to mate with the Fall Blau maps, allowing players to combine the two games into one “Grand Campaign” to be played into March 1943. Also included are extra counters and reinforcement charts to allow for this possibility. There are four scenarios within the game: three independent and one which requires Fall Blau to play.
Independent Scenarios:
Second Kharkov (K)(Six Turns/Avg Time 90-120 min)- Soviet attack and German Operation Fridericus to reduce the Izyum Salient from 12-28 May 1942.
Third Kharkov (L)(Six Turns/Avg Time 90-120 min)- German drive to retake Kharkov in March 1943.
Operation Star Scenario (Sixteen Turns/Avg Time 8 hrs)- Soviet drive for Kharkov and the Dnepr crossings from 2 February to 21 March 1943.
Fall Blau Scenarios:
January Campaign (J)(14 Turns/Avg Time 10 hrs)- Maps A & B – Soviet “Little Saturn” Operation has reached its high water mark and Popov’s 5th Tank Army is about to launch attacks of its own. Wintergewitter has failed and Fourth PanzerArmee is conducting a fighting withdrawal – 26 December 1942 to 5 February 1943.
Extended Fall Blau using new counters and reinforcement charts (74 Turns/Avg Time 60-70 hrs)- All Maps (except KH) – Starting at 28 June 1942 and ending on 5 February 1943.
Kharkov Battles uses the Fall Blau basic rules to cover the Second & Third Battles of Kharkov.
Basics of the system are:
Stacking is 3 units per hex and combat out of a hex is restricted. Large units (mainly German divisions and Soviet corps) have Combat Ratings which pull a strength chit for combat. Typically only one unit with a strength chit may combat out of a hex along with all smaller units. Movement and Combat phases with Mobile Assaults for mechanized units during certain situations of movement. CRT for combats keys off the defender’s terrain and uses column shifts for extras like air support, combined arms, fortifications, etc. Combat results have some mandatory step losses, but the rest a player’s choice on taking step loss or retreating. Advances after combat are along the Path of Retreat for non-mech units, but mech or cav units may deviate. Support Points are used to allow German supply to reach units for mechanized movement and attacks during turn. Support (for Axis attacks) is traced simply a number of hexes to a HQ and then a number of hexes to a road which leads to the source. Supply is just a general trace to a source.
Given the nature of the covered battles, this game has a shorter playtime and smaller space requirements making it an easier intro into the system used by Fall Blau. Included is a revised Terrain Effects Chart which should ease reference fatigue for either game. An additional map is included which is made to mate with the Fall Blau maps, allowing players to combine the two games into one “Grand Campaign” to be played into March 1943. Also included are extra counters and reinforcement charts to allow for this possibility. There are four scenarios within the game: three independent and one which requires Fall Blau to play.
Independent Scenarios:
Second Kharkov (K)(Six Turns/Avg Time 90-120 min)- Soviet attack and German Operation Fridericus to reduce the Izyum Salient from 12-28 May 1942.
Third Kharkov (L)(Six Turns/Avg Time 90-120 min)- German drive to retake Kharkov in March 1943.
Operation Star Scenario (Sixteen Turns/Avg Time 8 hrs)- Soviet drive for Kharkov and the Dnepr crossings from 2 February to 21 March 1943.
Fall Blau Scenarios:
January Campaign (J)(14 Turns/Avg Time 10 hrs)- Maps A & B – Soviet “Little Saturn” Operation has reached its high water mark and Popov’s 5th Tank Army is about to launch attacks of its own. Wintergewitter has failed and Fourth PanzerArmee is conducting a fighting withdrawal – 26 December 1942 to 5 February 1943.
Extended Fall Blau using new counters and reinforcement charts (74 Turns/Avg Time 60-70 hrs)- All Maps (except KH) – Starting at 28 June 1942 and ending on 5 February 1943.