Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az Atlantic Chase a North Atlantic felszíni flottái között 1939 és 1942 között vívott haditengerészeti hadjáratokat szimulálja a Royal Navy and the Kriegsmarine felszíni flottái között. Pályarendszert használ a háború ködének modellezésére, amely ebben az időszakban a parancsnokságokat megkeserítette. Ahogyan a Churchill falát díszítő tűk és zsinórok az úton lévő hajók útvonalát jelképezték, a játékosok a közös játéktáblán elrendezik a pályavonalakat, amelyek mindegyike egy-egy különítmény útvonalát jelképezi. Anélkül, hogy próbababákhoz, rejtett mozgáshoz vagy bírót vagy számítógépet igénylő kettős vakrendszerhez kellene folyamodniuk, a játékosok megtapasztalhatják a haditengerészeti hadviselés ezen időszakára jellemző bizonytalanságot. Ennek a rendszernek az az előnye is megvan, hogy a játékot pasziánszként, és gyorsan lehet játszani. A német játékos feladata egyértelmű: elvágni Nagy-Britannia mentőövét a tengerentúli gyarmataihoz és szövetségeseihez. Minden a konvojok sorsán múlik. Végső soron a Atlantic Chase sikere vagy kudarca a Kriegsmarine azon képességén múlik, hogy kitör-e az Atlanti-óceánra és konvojokat talál-e, miközben meghiúsítja a britek fosztogatóinak elfogására tett kísérleteit. A játék a Royal Navy stratégiájának fejlődését mutatja be, amelynek célja a német flotta megfékezése azáltal, hogy öt egymást követő hadműveletben egymás ellen uszítja a játékosokat, amelyek egy Campaign Game-t alkotnak. Hét további forgatókönyv foglalkozik konkrét történelmi akciókkal, köztük egy Sink the Bismarck, egy PQ17 és a Channel Dash forgatókönyv. A játékban csatahajók, repülőgép-hordozók, cirkálók, konvojok és zsebcsatahajók szerepelnek, míg a tengeralattjárók, a nehezen megtalálható fegyveres kereskedelmi fosztogatók és a légi eszközök is fontos szerepet játszanak. A Campaign Game és az önálló történelmi forgatókönyvek során a műveletek egyenként 1-2 órát vesznek igénybe.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
GMT2015
Vonalkód
817054012053
Cikkszám
BFR54086
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Atlantic Chase simulates the naval campaigns fought in the North Atlantic between the surface fleets of the Royal Navy and the Kriegsmarine between 1939 and 1942. It utilizes a system of trajectories to model the fog of war that bedeviled the commands during this period. Just as the pins and strings adorning Churchill’s wall represented the course of the ships underway, players arrange trajectory lines across the shared game board, each line representing a task force’s path of travel. Without resorting to dummy blocks, hidden movement, or a double-blind system requiring a referee or computer, players experience the uncertainty endemic to this period of naval warfare. This system also has the benefit of allowing the game to be played solitaire, and to be played quickly. The German player’s task is clear: sever Britain’s lifeline to its overseas colonies and allies. All hangs on the fate of convoys. Ultimately, success or failure in Atlantic Chase will hinge on the Kriegsmarine’s ability to breakout into the Atlantic and find convoys while frustrating British attempts to catch his raiders. The game chronicles the development of the Royal Navy’s strategy to contain the German fleet by pitting players against each other in five successive operations that comprise a Campaign Game. Seven additional scenarios treat specific historical actions, including a Sink the Bismarck scenario, a PQ17 scenario, and the Channel Dash. The game features battleships, aircraft carriers, cruisers, convoys, and pocket battleships, while U-boats, elusive armed merchant raiders, and air assets play an important role too. Operations during the Campaign Game and stand-alone historical scenarios each take 1-2 hours to play.