Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A 18. század fordulóján Tsar Peter Veliky-nak ("a Nagy") volt egy álma. Az volt, hogy Imperial Russia-nek legyen egy hatalmas és erős flottája, amely elég nagy ahhoz, hogy ellenőrizze a helyi vízi utakat, és kiterjessze az orosz kereskedelmet a világra. Péter széles körben beutazta Európát, a nyugati mesterektől tanulva a hajóépítés mesterségét, és ezt a tudást hazavitte. Sajnos soha nem látta munkája eredményét. De 1725-ben bekövetkezett haláláig egy hatalmas armada magját elvetették. A Saint Andrew (kék kereszt fehér alapon) keresztjét viselő zászló alatt a Imperial Russian Navy a Balti-tenger, a Fekete-tenger és a Földközi-tenger keleti részének uraivá vált.
Kék Kereszt, White Ensign: Az orosz cári haditengerészet a Age of Sail idején a Flying Colors tengeri harcokkal foglalkozó játéksorozat harmadik kötete. A kötet a Imperial Russian haditengerészet erőfeszítéseire összpontosít, amelyeket a svéd haditengerészet ellen vívott a Baltic and Turkey-ben a Black and Mediterranean-i tengereken 1770 és 1807 között. Elődeihez hasonlóan ez a kötet is teljesen független – de teljes mértékben kompatibilis – a sorozat többi kötetétől. Semmi másra nincs szükség a játékhoz! Ez a kötet egy frissített és kibővített szabálykönyvet tartalmaz, amely további részleteket tartalmaz az itt szereplő haditengerészetekre vonatkozóan. Különösen a robbanógránátok bevezetését illeti, amelyeket a hatalmas orosz "edinerogok" (vagy "unikornisok") lőttek ki.
Tartalmaz egy tucatnyi csatát, melyekben a Imperial Russian Navy a Sweden and Turkey flottáival csap össze. Minden csatát két játékos (vagy két játékoscsapat) vív egy vagy több összefüggő térképen, amelyek sekély vizeket és zátonyokat ábrázolnak, egyedileg elnevezett hajókkal, amelyeket kifejezetten a harci képességeik alapján értékeltek. A játékosok ezeket a hajókat az egyes csatákban jelen lévő, egyedileg értékelt admirálisok parancsnoki képességein keresztül aktiválják (köztük a zsoldos kalandor és amerikai haditengerészeti ikon: John Paul Jones). A játékosok könnyedén létrehozhatnak saját forgatókönyveket is a "tervezd meg a sajátodat" szabályokkal, sőt, ezeket a flottákat a Flying Colors sorozat más köteteinek flottáival is összemérhetik. A parancsnoki rendszer kiváló pasziánsz élményt is nyújt.
Képes vagy egy svéd vagy török flotta parancsnokaként sarokba szorítani az orosz haditengerészetet? Vagy egy Imperial Russian flotta parancsnokaként elérni Peter the Great céljait, és segíteni Oroszországnak nagy tengeri hatalommá alakításában? Most megtudhatod: Kék Kereszt, White Ensign!
Kék Kereszt, White Ensign: Az orosz cári haditengerészet a Age of Sail idején a Flying Colors tengeri harcokkal foglalkozó játéksorozat harmadik kötete. A kötet a Imperial Russian haditengerészet erőfeszítéseire összpontosít, amelyeket a svéd haditengerészet ellen vívott a Baltic and Turkey-ben a Black and Mediterranean-i tengereken 1770 és 1807 között. Elődeihez hasonlóan ez a kötet is teljesen független – de teljes mértékben kompatibilis – a sorozat többi kötetétől. Semmi másra nincs szükség a játékhoz! Ez a kötet egy frissített és kibővített szabálykönyvet tartalmaz, amely további részleteket tartalmaz az itt szereplő haditengerészetekre vonatkozóan. Különösen a robbanógránátok bevezetését illeti, amelyeket a hatalmas orosz "edinerogok" (vagy "unikornisok") lőttek ki.
Tartalmaz egy tucatnyi csatát, melyekben a Imperial Russian Navy a Sweden and Turkey flottáival csap össze. Minden csatát két játékos (vagy két játékoscsapat) vív egy vagy több összefüggő térképen, amelyek sekély vizeket és zátonyokat ábrázolnak, egyedileg elnevezett hajókkal, amelyeket kifejezetten a harci képességeik alapján értékeltek. A játékosok ezeket a hajókat az egyes csatákban jelen lévő, egyedileg értékelt admirálisok parancsnoki képességein keresztül aktiválják (köztük a zsoldos kalandor és amerikai haditengerészeti ikon: John Paul Jones). A játékosok könnyedén létrehozhatnak saját forgatókönyveket is a "tervezd meg a sajátodat" szabályokkal, sőt, ezeket a flottákat a Flying Colors sorozat más köteteinek flottáival is összemérhetik. A parancsnoki rendszer kiváló pasziánsz élményt is nyújt.
Képes vagy egy svéd vagy török flotta parancsnokaként sarokba szorítani az orosz haditengerészetet? Vagy egy Imperial Russian flotta parancsnokaként elérni Peter the Great céljait, és segíteni Oroszországnak nagy tengeri hatalommá alakításában? Most megtudhatod: Kék Kereszt, White Ensign!
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1415
Vonalkód
817054010783
Cikkszám
BFR47415
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
At the turn of the 18th Century, Tsar Peter Veliky ("the Great") had a dream. This was for Imperial Russia to have a fleet vast and powerful enough to control its local waterways and to extend Russian trade to the world. Peter travelled widely throughout Europe, learning the trade of ship building from the western masters, and brought this knowledge home. Sadly, he would never see the result of his labors. But, by the time of his death in 1725, the seed of a powerful armada had been sown. Under a flag bearing the cross of Saint Andrew (a blue cross on a white background), the Imperial Russian Navy grew to become the masters of the Baltic, Black and eastern Mediterranean seas.
Blue Cross, White Ensign: The Imperial Russian Navy during the Age of Sail is the third volume in the Flying Colors series of games on naval combat. It focuses on the efforts of the Imperial Russian navy in its struggles against the navies of Sweden in the Baltic and Turkey in the Black and Mediterranean seas from 1770 to 1807. Like its predecessors, this volume is completely independent of -- but fully compatible with -- the other volumes in the series. Nothing else is need to play! This volume comes with an updated and expanded rule book that adds additional detail specific to the navies included herein. Particularly the introduction of explosive shells, fired from the mighty Russian "edinerogs" (or "unicorns").
Included are a baker's dozen of battles pitting the Imperial Russian Navy against those of Sweden and Turkey. Each battle is fought by two players (or two teams of players) across one or several conjoined maps depicting shallows and shoals with individually named vessels that have been specifically rated for their abilities in combat. Players activate these ships through the command abilities of individually rated admirals present at each battle (including the mercenary adventurer and American naval icon: John Paul Jones). Players may also easily create their own scenarios with "design your own" rules and even pit these fleets against those from other volumes in the Flying Colors series. The command system provides an excellent solitaire experience as well.
Can you, as the commander of a Swedish or Turkish fleet bring the Russian navy to heel? Or, as the commander of an Imperial Russian fleet, achieve the goals of Peter the Great and help transform Russia into a great naval power? Now you can find out with: Blue Cross, White Ensign!
Blue Cross, White Ensign: The Imperial Russian Navy during the Age of Sail is the third volume in the Flying Colors series of games on naval combat. It focuses on the efforts of the Imperial Russian navy in its struggles against the navies of Sweden in the Baltic and Turkey in the Black and Mediterranean seas from 1770 to 1807. Like its predecessors, this volume is completely independent of -- but fully compatible with -- the other volumes in the series. Nothing else is need to play! This volume comes with an updated and expanded rule book that adds additional detail specific to the navies included herein. Particularly the introduction of explosive shells, fired from the mighty Russian "edinerogs" (or "unicorns").
Included are a baker's dozen of battles pitting the Imperial Russian Navy against those of Sweden and Turkey. Each battle is fought by two players (or two teams of players) across one or several conjoined maps depicting shallows and shoals with individually named vessels that have been specifically rated for their abilities in combat. Players activate these ships through the command abilities of individually rated admirals present at each battle (including the mercenary adventurer and American naval icon: John Paul Jones). Players may also easily create their own scenarios with "design your own" rules and even pit these fleets against those from other volumes in the Flying Colors series. The command system provides an excellent solitaire experience as well.
Can you, as the commander of a Swedish or Turkish fleet bring the Russian navy to heel? Or, as the commander of an Imperial Russian fleet, achieve the goals of Peter the Great and help transform Russia into a great naval power? Now you can find out with: Blue Cross, White Ensign!