Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
1942 végére a tengelyhatalmak Sztálingrádnál, El Alamein-nál és Guadalcanalnál megálltak. Miután a tengelyhatalmak terjeszkedése leállt, és a szövetségesek győzelme már csak idő és erőforrások kérdése volt, Churchill, Roosevelt és Sztálin arra kezdtek összpontosítani, hogyan alakítsák a kialakuló békét a saját előnyükre. A Churchill egy játék a szövetségesek közötti konfliktusokról, amelyek a konferenciaasztalnál zajlottak, ahol mindkét fél a szövetségesek napirendjének és a dolgok elkövetkező menetének irányításáért küzd.
A játékban a játékosok Churchill, Roosevelt vagy Sztálin szerepét öltik magukra, miközben hat konferencia során manővereznek egymás ellen, amelyek eldöntik, ki vezeti a szövetséges erőket, hol állomásoznak ezek az erők, és hogyan győzik le a tengelyhatalmakat. Az a játékos nyeri a békét és a játékot, akinek az erői együttesen nagyobb befolyással bírnak a megadta magát a tengelyhatalmak felett.
A Churchill egy háromjátékos Coop-etiion játék, ahol a játékosoknak együtt kell működniük a World War II megnyerése érdekében, miközben a háború utáni fölényre tesznek szert a szövetségeseiddel szemben. Ha a játékosoknak közösen nem sikerül legyőzniük a Axis the Allies-t, akkor veszítenek, de ha a tengelyhatalmakat legyőzik, akkor van egy győztes a békében. Van kétjátékos és szóló változat is.
A Churchill NEM hadijáték, hanem egy politikai konfliktus az együttműködésről és a versengésről. Bár a játék 1943-tól a háború végéig 10 történelmi konferenciára összpontosít, ezeket és a terv nagy részét nem szabad szó szerint venni. Minden konferencia előtt és után tanácsadók és magas rangú tisztviselők kis csoportjai mozogtak a szövetséges fővárosok között, és megkötötték azokat a megállapodásokat, amelyek a háború utáni békét eredményezték. Minden konferencián egy-egy témakört jelölnek a konferenciára való felvételre. A témakörök kategóriái a következők: hadszíntéri vezetésváltások, irányított offenzívák, produkciós prioritások, titkos műveletek, politikai tevékenység és stratégiai hadviselés (atombomba). Minden történelmi konferenciakártya önállóan tesz fel bizonyos számú témát, például irányított offenzívákat vagy produkciós prioritásokat metaforikusan, míg a játékosok további 7 témát jelölnek.
A játék eleme egy kör alakú tárgyalóasztal, amelyet a három játékos a saját „ülése” mögött foglal körül. Minden játékosnak van egy paklija névvel ellátott személyekből, például Secretary Stimson and Anthony Eden, amelyeket véletlenszerűen húznak ki, hogy kialakítsák a konferencia kezet. A konferencia előtti kártyakör előnyt ad a győztesnek, aki ezután egy olyan problémát helyez el az asztal saját oldala felé, amennyi a kijátszott kártya értéke. A játék ezután a konferenciával folytatódik, ahol minden játékos sorban kijátszik egy lapot a tárgyalóasztal közepén lévő egyik problémára, a kártya értékével megegyező értéket helyezve el az asztal saját oldala felé. Minden kártya egy történelmi személy, és gyakran bónuszokkal járnak, ha egy adott problémakategóriára játsszák ki őket. Egy probléma megvitatásával egy problémát egy szövetségestől a sajátod felé helyezel el.
A játékban a játékosok Churchill, Roosevelt vagy Sztálin szerepét öltik magukra, miközben hat konferencia során manővereznek egymás ellen, amelyek eldöntik, ki vezeti a szövetséges erőket, hol állomásoznak ezek az erők, és hogyan győzik le a tengelyhatalmakat. Az a játékos nyeri a békét és a játékot, akinek az erői együttesen nagyobb befolyással bírnak a megadta magát a tengelyhatalmak felett.
A Churchill egy háromjátékos Coop-etiion játék, ahol a játékosoknak együtt kell működniük a World War II megnyerése érdekében, miközben a háború utáni fölényre tesznek szert a szövetségeseiddel szemben. Ha a játékosoknak közösen nem sikerül legyőzniük a Axis the Allies-t, akkor veszítenek, de ha a tengelyhatalmakat legyőzik, akkor van egy győztes a békében. Van kétjátékos és szóló változat is.
A Churchill NEM hadijáték, hanem egy politikai konfliktus az együttműködésről és a versengésről. Bár a játék 1943-tól a háború végéig 10 történelmi konferenciára összpontosít, ezeket és a terv nagy részét nem szabad szó szerint venni. Minden konferencia előtt és után tanácsadók és magas rangú tisztviselők kis csoportjai mozogtak a szövetséges fővárosok között, és megkötötték azokat a megállapodásokat, amelyek a háború utáni békét eredményezték. Minden konferencián egy-egy témakört jelölnek a konferenciára való felvételre. A témakörök kategóriái a következők: hadszíntéri vezetésváltások, irányított offenzívák, produkciós prioritások, titkos műveletek, politikai tevékenység és stratégiai hadviselés (atombomba). Minden történelmi konferenciakártya önállóan tesz fel bizonyos számú témát, például irányított offenzívákat vagy produkciós prioritásokat metaforikusan, míg a játékosok további 7 témát jelölnek.
A játék eleme egy kör alakú tárgyalóasztal, amelyet a három játékos a saját „ülése” mögött foglal körül. Minden játékosnak van egy paklija névvel ellátott személyekből, például Secretary Stimson and Anthony Eden, amelyeket véletlenszerűen húznak ki, hogy kialakítsák a konferencia kezet. A konferencia előtti kártyakör előnyt ad a győztesnek, aki ezután egy olyan problémát helyez el az asztal saját oldala felé, amennyi a kijátszott kártya értéke. A játék ezután a konferenciával folytatódik, ahol minden játékos sorban kijátszik egy lapot a tárgyalóasztal közepén lévő egyik problémára, a kártya értékével megegyező értéket helyezve el az asztal saját oldala felé. Minden kártya egy történelmi személy, és gyakran bónuszokkal járnak, ha egy adott problémakategóriára játsszák ki őket. Egy probléma megvitatásával egy problémát egy szövetségestől a sajátod felé helyezel el.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
1504-21
Vonalkód
817054010936
Cikkszám
BFR85222
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
By late 1942 the Axis had been stopped at Stalingrad, El Alamein, and Guadalcanal. With Axis expansion halted and Allied victory only a matter of time and resources Churchill, Roosevelt, and Stalin began to focus on how to shape the ensuing peace to their advantage. Churchill is a game about the inter-Allied conflicts that occurred over the Conference table as each side vies to control the Allied agenda and the course of things to come.
The players in the game take on the roles of Churchill, Roosevelt, or Stalin as they maneuver against each over the course of six Conferences that determine who will lead the Allied forces, where those forces will be deployed, and how the Axis will be defeated. The player whose forces collectively have greater control over the surrendered Axis powers will win the peace and the game.
Churchill is a three player game of Coop-etiion where the players must cooperate to win World War II, while at the same time achieving a superior post war position over your allies. If the players collectively fail to defeat the Axis the Allies lose, but if the Axis are defeated, there is a victor of the peace that follows. There is also a two player and solo variant.
Churchill is NOT a wargame, but a political conflict of cooperation and competition. While the game focuses on 10 of the historical conferences from 1943 till the end of the war these and much of this design should not be taken literally. Before and after each conference small groups of advisors and senior officials moved between the Allied capitals making the deals that drove the post war peace. Each conference sees one of a group of issues nominated for inclusion in the conference. The issues categories are: Theater leadership changes, directed offensives, production priorities, clandestine operations, political activity, and strategic warfare (A-bomb). Each of the historical conference cards independently puts some number of issues such as directed offensives or production priorities metaphorically put on the table, while the players nominate an additional 7 issues.
The game display for this is a circular conference table that the three players sit around behind their 'seat'. Each player has a staff deck of named personages, such as Secretary Stimson and Anthony Eden that are randomly drawn to make your conference hand. A pre-conference round of cards gives leverage to the winner who then moves an issue toward their side of the table equal to the value of the card played. Play then proceeds with the conference where each player in turn plays a card on one of the issues in the center of the conference table moving it the value of the card toward his side of the table. Each card is an historical personage and they often have bonuses if played on a particular category of issue. Contesting an issue has you move an issue away from an Ally toward your own.
The players in the game take on the roles of Churchill, Roosevelt, or Stalin as they maneuver against each over the course of six Conferences that determine who will lead the Allied forces, where those forces will be deployed, and how the Axis will be defeated. The player whose forces collectively have greater control over the surrendered Axis powers will win the peace and the game.
Churchill is a three player game of Coop-etiion where the players must cooperate to win World War II, while at the same time achieving a superior post war position over your allies. If the players collectively fail to defeat the Axis the Allies lose, but if the Axis are defeated, there is a victor of the peace that follows. There is also a two player and solo variant.
Churchill is NOT a wargame, but a political conflict of cooperation and competition. While the game focuses on 10 of the historical conferences from 1943 till the end of the war these and much of this design should not be taken literally. Before and after each conference small groups of advisors and senior officials moved between the Allied capitals making the deals that drove the post war peace. Each conference sees one of a group of issues nominated for inclusion in the conference. The issues categories are: Theater leadership changes, directed offensives, production priorities, clandestine operations, political activity, and strategic warfare (A-bomb). Each of the historical conference cards independently puts some number of issues such as directed offensives or production priorities metaphorically put on the table, while the players nominate an additional 7 issues.
The game display for this is a circular conference table that the three players sit around behind their 'seat'. Each player has a staff deck of named personages, such as Secretary Stimson and Anthony Eden that are randomly drawn to make your conference hand. A pre-conference round of cards gives leverage to the winner who then moves an issue toward their side of the table equal to the value of the card played. Play then proceeds with the conference where each player in turn plays a card on one of the issues in the center of the conference table moving it the value of the card toward his side of the table. Each card is an historical personage and they often have bonuses if played on a particular category of issue. Contesting an issue has you move an issue away from an Ally toward your own.