Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Zvezda játékfejlesztő cég Samurai Battles című játéka közel hét évvel ezelőtt jelent meg. És bár a játék nagyrészt elért némi népszerűséget, a legtöbb játékos számára ismeretlen maradt. Talán a hiba az volt, hogy mennyi időbe telt a több mint 100 műanyag szamurájfigura összeszerelése, mielőtt egyáltalán elkezdhettük volna játszani. Az összeszerelés után ezek a műanyag modellek, bár valóban szép figurák voltak, nagyon törékenyek voltak, szinte túl törékenyek ahhoz, hogy játékelemeket vigyenek magukkal. Végül, amikor eljött a csomagolás ideje egy játék után, rendkívül nehéz volt biztonságosan elrakni őket.
Ennek ellenére a Samurai Battles játéknak továbbra is volt egy kis, nagyon hűséges rajongótábora. Azt hiszem, sok rajongó, aki már ismert egy vagy több más, a Commands & Colors rendszert használó játékot – Battle Cry, Memoir ’44, Commands & Colors Ancients vagy Commands & Colors Napoleonics –, valójában elhozta őket a játékhoz. De néhány évnyi csökkenő eladás és a Zvezda vezérigazgatójának, Konstantin Krivenko-nek a korai halála után, aki nagyon támogatta a projektet, a játékot fokozatosan kivonták a forgalomból.
Ami elvezet mindannyiunkat, téged, engem és a GMT kiváló embereit, akik szintén hisznek a Samurai Battles-ban, ehhez a P500-as íráshoz a Commands & Colors: Samurai Battles új, továbbfejlesztett és robusztusabb verziójáról. Mielőtt belemennénk a részletekbe, hogy miért nagyszerű a GMT Samurai Battles játéka, először a szokásos áttekintő szöveget nézzük.
A Commands & Colors: Samurai Battles játékszabályai lehetővé teszik a játékosok számára, hogy a japán történelem fontos eseményeit ábrázolják. A forgatókönyvfüzetben található csaták az erők történelmi elhelyezkedésére és a fontos tereptárgyakra összpontosítanak, a játékrendszer méretarányában. A játék léptéke rugalmas, és csatáról csatára változik. Egyes forgatókönyvekben egy gyalogos egység egy egész katona klánt képviselhet, míg más forgatókönyvekben egy egység csak néhány bátor harcost képviselhet.
A Parancskártyák mozgást ösztönöznek, „háborús ködöt” hoznak létre, és számos érdekes kihívást és lehetőséget kínálnak a játékosoknak, míg a harci kockák gyorsan és hatékonyan oldják meg a harcot. A Honor & Fortune játékmechanikája arra ösztönzi a játékosokat, hogy egyensúlyt tartsanak e két fontos játékelem között. A Dragon Cards feszültséget és meglepetést ad a játékhoz, ami felboríthatja a szabályokat és azonnal megváltoztathatja a csata menetét. A győzelemhez szükséges harctéri taktikák azonban figyelemre méltóan jól illeszkednek a különböző japán egységtípusok erősségeihez és korlátaihoz, fegyvereikhez, harci terepükhöz és írott történelmükhöz.
Ennek ellenére a Samurai Battles játéknak továbbra is volt egy kis, nagyon hűséges rajongótábora. Azt hiszem, sok rajongó, aki már ismert egy vagy több más, a Commands & Colors rendszert használó játékot – Battle Cry, Memoir ’44, Commands & Colors Ancients vagy Commands & Colors Napoleonics –, valójában elhozta őket a játékhoz. De néhány évnyi csökkenő eladás és a Zvezda vezérigazgatójának, Konstantin Krivenko-nek a korai halála után, aki nagyon támogatta a projektet, a játékot fokozatosan kivonták a forgalomból.
Ami elvezet mindannyiunkat, téged, engem és a GMT kiváló embereit, akik szintén hisznek a Samurai Battles-ban, ehhez a P500-as íráshoz a Commands & Colors: Samurai Battles új, továbbfejlesztett és robusztusabb verziójáról. Mielőtt belemennénk a részletekbe, hogy miért nagyszerű a GMT Samurai Battles játéka, először a szokásos áttekintő szöveget nézzük.
A Commands & Colors: Samurai Battles játékszabályai lehetővé teszik a játékosok számára, hogy a japán történelem fontos eseményeit ábrázolják. A forgatókönyvfüzetben található csaták az erők történelmi elhelyezkedésére és a fontos tereptárgyakra összpontosítanak, a játékrendszer méretarányában. A játék léptéke rugalmas, és csatáról csatára változik. Egyes forgatókönyvekben egy gyalogos egység egy egész katona klánt képviselhet, míg más forgatókönyvekben egy egység csak néhány bátor harcost képviselhet.
A Parancskártyák mozgást ösztönöznek, „háborús ködöt” hoznak létre, és számos érdekes kihívást és lehetőséget kínálnak a játékosoknak, míg a harci kockák gyorsan és hatékonyan oldják meg a harcot. A Honor & Fortune játékmechanikája arra ösztönzi a játékosokat, hogy egyensúlyt tartsanak e két fontos játékelem között. A Dragon Cards feszültséget és meglepetést ad a játékhoz, ami felboríthatja a szabályokat és azonnal megváltoztathatja a csata menetét. A győzelemhez szükséges harctéri taktikák azonban figyelemre méltóan jól illeszkednek a különböző japán egységtípusok erősségeihez és korlátaihoz, fegyvereikhez, harci terepükhöz és írott történelmükhöz.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
GMT2018
Vonalkód
817054012084
Cikkszám
BFR54088
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Samurai Battles, from the game company Zvezda, premiered almost seven years ago. And although the game achieved some popularity for the most part the game flew under the radar of most gamers. Perhaps the blame was with the time required to assemble the 100 plus plastic Samurai figures before one could even play the game. And once assembled these plastic models, although truly fine figures, were very fragile, almost too fragile for game pieces. Finally when it was time to pack up after a game, it was extremely difficult to store them away safely.
Yet, the Samurai Battles game still gained a small following of very loyal fans. I tend to believe, many fans who were already familiar with one or more of other games that use the Commands & Colors system; Battle Cry, Memoir ’44, Commands & Colors Ancients, or Commands & Colors Napoleonics, actually brought them to the game. But after a couple of years of dwindling sales and the untimely death of Zvezda CEO Konstantin Krivenko, who was very supportive of the project, the game was phased out.
Which brings all of us, you, me and the fine folks at GMT, who also believe in Samurai Battles, to this P500 write-up for the new, improved and more robust version of Commands & Colors: Samurai Battles. Before getting into details why GMT’s Samurai Battles game is Great, first the standard overview text.
The Commands & Colors: Samurai Battles game rules allow players to portray important engagements of Japanese history. The battles, included in the scenario booklet, focus on the historical deployment of forces and important terrain features in scale with the game system. The scale of the game is flexible and varies from battle to battle. For some scenarios, an infantry unit may represent an entire clan of soldiers, while in other scenarios a unit may represent just a few brave warriors.
The Command cards drive movement and creates a “fog of war” and presents players with many interesting challenges and opportunities, while the battle dice resolve combat quickly and efficiently. The Honor & Fortune game mechanic will task players to maintain a balance between these two important game elements. The Dragon Cards add an element of suspense and surprise that can bend the rules and instantly change the course of a battle. The battlefield tactics you will need to execute to gain victory, however, conform remarkably well to the strengths and limitations of the various Japanese unit types, their weapons, battle terrain, and written history.
Yet, the Samurai Battles game still gained a small following of very loyal fans. I tend to believe, many fans who were already familiar with one or more of other games that use the Commands & Colors system; Battle Cry, Memoir ’44, Commands & Colors Ancients, or Commands & Colors Napoleonics, actually brought them to the game. But after a couple of years of dwindling sales and the untimely death of Zvezda CEO Konstantin Krivenko, who was very supportive of the project, the game was phased out.
Which brings all of us, you, me and the fine folks at GMT, who also believe in Samurai Battles, to this P500 write-up for the new, improved and more robust version of Commands & Colors: Samurai Battles. Before getting into details why GMT’s Samurai Battles game is Great, first the standard overview text.
The Commands & Colors: Samurai Battles game rules allow players to portray important engagements of Japanese history. The battles, included in the scenario booklet, focus on the historical deployment of forces and important terrain features in scale with the game system. The scale of the game is flexible and varies from battle to battle. For some scenarios, an infantry unit may represent an entire clan of soldiers, while in other scenarios a unit may represent just a few brave warriors.
The Command cards drive movement and creates a “fog of war” and presents players with many interesting challenges and opportunities, while the battle dice resolve combat quickly and efficiently. The Honor & Fortune game mechanic will task players to maintain a balance between these two important game elements. The Dragon Cards add an element of suspense and surprise that can bend the rules and instantly change the course of a battle. The battlefield tactics you will need to execute to gain victory, however, conform remarkably well to the strengths and limitations of the various Japanese unit types, their weapons, battle terrain, and written history.