Empire of the Sun 4th Printing - EN

Empire of the Sun 4th Printing - EN-0501-21
Az Empire of the Sun (EotS) Mark Herman harmadik kártyavezérelt játéka, mióta a We The People-ben bevezette a rendszert a hobbi világába. Az EotS egy stratégiai szintű betekintést nyújt a teljes csendes-óceáni háborúba a Pearl Harbor elleni támadástól Japán kapitulációjáig. Az EotS az első kártyavezérelt játék (CDG), amely a rendszert közelebb hozza egy klasszikus
...
új
angol
RRP: 35 090 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

35 190 Ft
A vásárlás után járó pontok: 1 056 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Az Empire of the Sun (EotS) Mark Herman harmadik kártyavezérelt játéka, mióta a We The People-ben bevezette a rendszert a hobbi világába. Az EotS egy stratégiai szintű betekintést nyújt a teljes csendes-óceáni háborúba a Pearl Harbor elleni támadástól Japán kapitulációjáig. Az EotS az első kártyavezérelt játék (CDG), amely a rendszert közelebb hozza egy klasszikus hatszögletű háborús játékhoz, miközben megőrzi az összes feszültséget és bizonytalanságot, amit az emberek elvárnak egy CDG-től. A játékosok MacArthur, Yamamoto, Nimitz és Mountbatten szerepében irányítják erőiket a világ minden táján, Indiától Hawaiiig és Alaszkától Ausztráliáig. Ezt egyetlen térkép ábrázolja, amely a teljes konfliktus színterének 1942-es egyenlő területű vetületén alapul.

Mint más, CDG rendszert használó játékokban, a játékosok megpróbálják maximalizálni lapjaik hatását, miközben elrejtik szándékaikat és csapdáikat az ellenfelük elől. A játékos számos egyértelmű stratégiai választással szembesül. Az EotS fókuszában a főbb támadási tengelyek előrenyomulása áll. A játék elején a japánok kihívást jelentenek történelmi terjeszkedésük elérésére, miközben a szövetséges erők az idővel küzdenek, hogy a helyszíni erőikkel reagáljanak, és maximális kárt próbáljanak okozni a nehezen pótolható japán veterán egységeknek.

Az EotS harcrendszere a land, légi és tengeri erők kétszintű, kombinált összecsapásán alapul. Az első szint a légi-tengeri harc, a második szint a szárazföldi harcok lebonyolítását foglalja magában. Mindkét szint eredményeként az egyik fél győzedelmeskedik a csatában.

A stratégiai győzelem meghatározó változója az amerikai politikai akarat szintje. A japánok úgy nyerik meg a játékot, hogy tárgyalásos békére kényszerítik az Egyesült Államokat, amelyet történelmileg nem sikerült elérni. A japánok ezt úgy érik el, hogy olyan országokat taszítanak ki a háborúból, mint India, Kína és Ausztrália, miközben hatalmas veszteségeket okoznak a United States-nak. Az atombomba történelmi ütemterv szerinti célba juttatása nem garantált, gyakran Operation Olympic-t és Japán invázióját teszi szükségessé. A japánok gyakran a legsötétebb órában aratnak győzelmet a világvégében.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
0501-21
Vonalkód
817054010899
Cikkszám
BFR85223
Vélemények
Eredeti leírás
Empire of the Sun (EotS) is Mark Herman's third card driven design since he introduced the system to the hobby in We The People. EotS is a strategic level look at the entire War in the Pacific from the attack on Pearl Harbor until the surrender of Japan. EotS is the first card driven game (CDG) to move the system closer to a classic hexagon wargame, while retaining all of the tension and uncertainty people have come to expect from a CDG. Players are cast in the role of MacArthur, Yamamoto, Nimitz, and Mountbatten as you direct your forces across the breadth of the globe from India to Hawaii and from Alaska to Australia. This is represented on a single map based on a 1942 equal area projection of the entire theater of conflict.

As in other games using the CDG system, players try to maximize the impact of their cards even as they hide their intentions and traps from their opponent. The player is faced with a wide set of clear strategic choices. The focus of EotS is on directing major offensive axes of advance. The Japanese early in the game are challenged to achieve their historical expansion as Allied forces battle the clock to react with their in-place forces trying to achieve maximum damage to the hard-to-replace Japanese veteran units.

Combat in EotS is based on successfully bringing superior combined land, air, and sea forces to bear in a two-tiered combat system. The first tier is the resolution of air-naval combat, the second tier covers ground combat. The culmination of both tiers results in one side prevailing in battle.

The key variable in determining strategic victory is the level of U.S. political will. The Japanese win the game by forcing the U.S. into a negotiated peace, which was not achieved historically. The Japanese achieve this by knocking countries like India, China, and Australia out of the war, while inflicting massive casualties on the United States. The delivery of the A-bomb on its historical schedule is not a guarantee, often necessitating Operation Olympic and the invasion of Japan. It is often in its darkest hour that the Japanese find victory in EotS.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.