Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Fort Sumter egy kétszemélyes Card Driven Game (CDG), amely az 1860-as szeparatista válságot ábrázolja, amely Fort Sumter and the American Civil War bombázásához vezetett. A Fort Sumter egy kis helyigényű játék (11x17 hüvelykes faragott pálya), amelynek játékideje körülbelül 25-40 perc. A játékban egy unionista és egy szeparatista játékos csap össze. Mindkét játékos a We The People tervemben úttörőként bemutatott és a Twilight Struggle-ban halhatatlanná tett területirányítási mechanikát használja a politikai tőke elhelyezéséhez, mozgatásához és eltávolításához. A politikai tőke helye határozza meg, hogy ki irányítja a négy válságdimenziót (Politikai, Szeparatizmus, Public Opinion és Fegyverzet). Három játékkör után a játék egy Final Crisis összecsapással csúcsosodik ki, hogy eldöntsék a győztest.
ALKATRÉSZEK
1 db 11 x 17"-es, bekeretezett térképtábla
1 Peace Commissioner Meeple
50 fa politikai zseton
52 kártya (40 stratégiai és 12 célkitűzés)
1 fa kerek és 2 fa pontozóhenger
1 Szabálykönyv
1 Historical and Design Notes Playbook
ALKATRÉSZEK
1 db 11 x 17"-es, bekeretezett térképtábla
1 Peace Commissioner Meeple
50 fa politikai zseton
52 kártya (40 stratégiai és 12 célkitűzés)
1 fa kerek és 2 fa pontozóhenger
1 Szabálykönyv
1 Historical and Design Notes Playbook
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1808
Vonalkód
817054011551
Cikkszám
BFR46819
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Fort Sumter is a two-player Card Driven Game (CDG) portraying the 1860 secession crisis that led to the bombardment of Fort Sumter and the American Civil War. Fort Sumter is a small footprint game (11x17” mounted map) that takes approximately 25-40 minutes to play. The game pits a Unionist versus a Secessionist player. Each player uses the area control mechanic pioneered in my We The People design and immortalized in Twilight Struggle to place, move, and remove political capital. The location of political capital determines who controls each of the four crisis dimensions (Political, Secession, Public Opinion, and Armaments). After three rounds of play, the game culminates in a Final Crisis confrontation to determine the winner.
COMPONENTS
1 11 x 17" mounted map board
1 Peace Commissioner Meeple
50 wooden political tokens
52 cards (40 Strategy and 12 Objective)
1 wooden Round and 2 wooden Scoring cylinders
1 Rulebook
1 Historical and Design Notes Playbook
COMPONENTS
1 11 x 17" mounted map board
1 Peace Commissioner Meeple
50 wooden political tokens
52 cards (40 Strategy and 12 Objective)
1 wooden Round and 2 wooden Scoring cylinders
1 Rulebook
1 Historical and Design Notes Playbook