Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
1697-ben XIV. Lajos, Sun King, egy évtizednyi háború után kinőtte magát, kontinensbeli ambíciói még mindig kielégítetlenek maradtak. Eközben III. King William Anglia királya minden korábbinál kényelmesebben ült új trónján. Mivel a spanyol örökösödési válság megoldatlan és közelgő volt, nem voltak illúziók azzal kapcsolatban, hogy az új évszázad csendes lesz. De sem Franciaország, sem Anglia nem láthatta előre az elkövetkező évek zűrzavarát: egy Second Hundred Years_ háborút, amelyben ez a két kitartó ellenfél hevesen és büszkén fog versenyezni az emberi teljesítmény minden tengelyén. Indiától Kanadáig és Caribbean Sea-ig tartó csatatereken seregeik és flottáik összecsapnak; Párizs szalonjaiban és London kávéházaiban születik meg a modern világ politikája és gazdasága; és végül egy forradalom rengeti meg a társadalom alapjait – egy forradalom, amely nem vérben és terrorban, hanem a demokrácia és a szabadság diadalával végződhetett volna, amely elképzelhetetlenül átalakíthatta volna a világot.
Az Imperial Struggle egy kétszemélyes játék, amely a France and Britain közötti 18. századi rivalizálást ábrázolja. A játék 1697-ben kezdődik, amikor a két birodalom feszülten várja, hogy a King of Spain örököst nevezzen ki, és 1789-ben ér véget, amikor egy új rend lerombolta a Bastille-t. A játék nem pusztán a háborúról szól: mindkét France and Britain-nek fel kell építenie a gyarmati vagyon alapjait, foglalkoznia kell Európa többi nemzetével, és dicsőségért kell versengenie az emberi erőfeszítések teljes skáláján.
Az Imperial Struggle közel 100 év történelmét és négy nagyobb háborút ölel fel. Ennek ellenére továbbra is egy gyorsan játszható, alacsony komplexitású játék. Célja, hogy tisztelegjen spirituális ősének, a Twilight Struggle-nak azáltal, hogy egyszerű szabályokat és játszható rendszereket alkalmaz, miközben egyetlen este keretein belül megőrzi a globális hatókört és a történelmi ívet. Békekörben a játékosok kiépítik gazdasági érdekeiket és szövetségeiket, és kihasználják az eseménykártyák által képviselt történelmi eseményeket. Bölcsen kell megválasztaniuk befektetéseiket, de ügyelniük kell arra is, hogy megfosszák ezeket a lehetőségeket ellenfelüktől. Háborús körökben minden hadszíntér nagy hódítási és presztízsbeli jutalmat hozhat... de a területi nyereségek eltűnhetnek a szerződések asztalánál. Vajon a század végén a britek egy olyan birodalmat fognak uralni, amelyen soha nem nyugszik le a nap? Vagy Franciaország fogja megvilágítani az utat a világ számára, mint Sun King álmainak szuperhatalma, vagy Lafayette köztársasága?
ALKATRÉSZEK
Egy rögzített játéktábla
Egyetlen szabálykönyv
Egy forgatókönyv
Két játszószőnyeg
Egy befektetési csempe display
Két kétoldalas War Displays
Két kétoldalas Player Aids
Négy ellenlap
41 eseménykártya
26 Minisztériumkártya
Az Imperial Struggle egy kétszemélyes játék, amely a France and Britain közötti 18. századi rivalizálást ábrázolja. A játék 1697-ben kezdődik, amikor a két birodalom feszülten várja, hogy a King of Spain örököst nevezzen ki, és 1789-ben ér véget, amikor egy új rend lerombolta a Bastille-t. A játék nem pusztán a háborúról szól: mindkét France and Britain-nek fel kell építenie a gyarmati vagyon alapjait, foglalkoznia kell Európa többi nemzetével, és dicsőségért kell versengenie az emberi erőfeszítések teljes skáláján.
Az Imperial Struggle közel 100 év történelmét és négy nagyobb háborút ölel fel. Ennek ellenére továbbra is egy gyorsan játszható, alacsony komplexitású játék. Célja, hogy tisztelegjen spirituális ősének, a Twilight Struggle-nak azáltal, hogy egyszerű szabályokat és játszható rendszereket alkalmaz, miközben egyetlen este keretein belül megőrzi a globális hatókört és a történelmi ívet. Békekörben a játékosok kiépítik gazdasági érdekeiket és szövetségeiket, és kihasználják az eseménykártyák által képviselt történelmi eseményeket. Bölcsen kell megválasztaniuk befektetéseiket, de ügyelniük kell arra is, hogy megfosszák ezeket a lehetőségeket ellenfelüktől. Háborús körökben minden hadszíntér nagy hódítási és presztízsbeli jutalmat hozhat... de a területi nyereségek eltűnhetnek a szerződések asztalánál. Vajon a század végén a britek egy olyan birodalmat fognak uralni, amelyen soha nem nyugszik le a nap? Vagy Franciaország fogja megvilágítani az utat a világ számára, mint Sun King álmainak szuperhatalma, vagy Lafayette köztársasága?
ALKATRÉSZEK
Egy rögzített játéktábla
Egyetlen szabálykönyv
Egy forgatókönyv
Két játszószőnyeg
Egy befektetési csempe display
Két kétoldalas War Displays
Két kétoldalas Player Aids
Négy ellenlap
41 eseménykártya
26 Minisztériumkártya
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
2001
Vonalkód
817054011926
Cikkszám
BFR46645
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
In 1697 the Sun King, Louis XIV, emerged from a decade of war with his Continental ambitions still unsatisfied. Meanwhile, King William III of England sat easier on his new throne than he ever had before. With the Spanish succession crisis unresolved and looming, there were no illusions that the new century would be a quiet one. But neither France nor England could have anticipated the tumult of the years to come: a Second Hundred Years’ War, during which these two tenacious adversaries would compete fiercely and proudly along every axis of human achievement. On battlefields from India to Canada to the Caribbean Sea their armies and fleets would clash; in the salons of Paris and the coffee-houses of London the modern world’s politics and economics would be born; and finally a revolution would rock the foundations of society – a revolution that could have ended not in blood and terror but in a triumph of democracy and liberty that might have transformed the world beyond imagining.
Imperial Struggle is a two-player game depicting the 18th-century rivalry between France and Britain. It begins in 1697, as the two realms wait warily for the King of Spain to name an heir, and ends in 1789, when a new order brought down the Bastille. The game is not merely about war: both France and Britain must build the foundations of colonial wealth, deal with the other nations of Europe, and compete for glory across the span of human endeavor.
Imperial Struggle covers almost 100 years of history and four major wars. Yet it remains a quick-playing, low-complexity game. It aims to honor its spiritual ancestor, Twilight Struggle, by pushing further in the direction of simple rules and playable systems, while maintaining global scope and historical sweep in the scope of a single evening. In peace turns, players build their economic interests and alliances, and take advantage of historical events represented by Event cards. They must choose their investments wisely, but also with an eye to denying these opportunities to their opponent. In war turns, each theater can bring great rewards of conquest and prestige… but territorial gains can disappear at the treaty table. At the end of the century, will the British rule an empire on which the sun never sets? Or will France light the way for the world, as the superpower of the Sun King’s dreams or the republic of Lafayette’s?
COMPONENTS
One mounted gameboard
One rulebook
One playbook
Two playmats
One Investment Tile Display
Two double-sided War Displays
Two double-sided Player Aids
Four countersheets
41 Event cards
26 Ministry cards
Imperial Struggle is a two-player game depicting the 18th-century rivalry between France and Britain. It begins in 1697, as the two realms wait warily for the King of Spain to name an heir, and ends in 1789, when a new order brought down the Bastille. The game is not merely about war: both France and Britain must build the foundations of colonial wealth, deal with the other nations of Europe, and compete for glory across the span of human endeavor.
Imperial Struggle covers almost 100 years of history and four major wars. Yet it remains a quick-playing, low-complexity game. It aims to honor its spiritual ancestor, Twilight Struggle, by pushing further in the direction of simple rules and playable systems, while maintaining global scope and historical sweep in the scope of a single evening. In peace turns, players build their economic interests and alliances, and take advantage of historical events represented by Event cards. They must choose their investments wisely, but also with an eye to denying these opportunities to their opponent. In war turns, each theater can bring great rewards of conquest and prestige… but territorial gains can disappear at the treaty table. At the end of the century, will the British rule an empire on which the sun never sets? Or will France light the way for the world, as the superpower of the Sun King’s dreams or the republic of Lafayette’s?
COMPONENTS
One mounted gameboard
One rulebook
One playbook
Two playmats
One Investment Tile Display
Two double-sided War Displays
Two double-sided Player Aids
Four countersheets
41 Event cards
26 Ministry cards