Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A VIII. kötet számos új funkciót vezet be a sorozat alapszabályaiban, hogy bemutassa az indián harcok egyedi aspektusait a 18. században.
Newtown egy háromszintű mozgásrendszerrel rendelkezik, amely az indián hadviselés egyéni jellegét szimulálja. A kis harci csapatok gyakran saját akaratuk szerint cselekedtek, ahelyett, hogy a "parancsnokok" utasításait követték volna.
A játék két pakli lehetőségkártyát tartalmaz. Minden játékos egy kártyával kezdi a játékot, és míg az indiai játékos a játékban végrehajtott akcióival szerezhet még egyet, az amerikai játékos a lendületet felhasználva további kártyákat vásárolhat a játék során.
A játék előtti Indian Enhancement és a korlátozott amerikai hírszerzés segít egyensúlyt teremteni a játékban a túlerőben lévő indiai hadsereg számára. Opcionális indián erősítések is elérhetők. Newtown szabályokat is tartalmaz az indián becsületre, a tüzérségi tűz alatti elszántságra, a vadságra és a kitérésre vonatkozóan.
Oriskanyban a brit játékos titkos, játék előtti leshely-választása és az amerikai játékos Herkimer menetelési tempójának körönkénti megválasztása mélyreható hatással lesz a játék menetére. A Stanwix-fok közelsége nem az egyetlen dolog, amit figyelembe kell venni. Ha a gyorsított mozgású oszlopot lesből támadják, a lesből támadó indiánok előnyhöz jutnak. Másrészt, ha Herkimer óvatosan közeledik, jobban tud védekezni egy lesből, de kockáztatja a hadsereg moráljának elvesztését, mert túl lassan halad a mentőakcióval.
Herkimer Tryon County Militia-ja speciális, kétlépcsős, 1 erősségű egységekből áll, amelyek lehetővé teszik, hogy minden egység egy lépést veszítsen, és folytassa a harcot. Ez a megoldás a két erő között zajló harc intenzitását tükrözi. Az oriskanyi milícia veterán vonalas egységekhez hasonlóan harcolt, kegyelmet nem adva és nem kérve, közel hat órán keresztül egyhuzamban.
Az Oriskany tartalmazza a lesből támadás előtti és utáni Sequences of Play szabályokat, valamint az amerikai ellátó kocsik elhelyezésére és kiiktatására, a fosztogatásra, az amerikai helyőrségi tüzérség leválasztására és a viharok lehetőségére vonatkozó szabályokat.
Newtown egy háromszintű mozgásrendszerrel rendelkezik, amely az indián hadviselés egyéni jellegét szimulálja. A kis harci csapatok gyakran saját akaratuk szerint cselekedtek, ahelyett, hogy a "parancsnokok" utasításait követték volna.
A játék két pakli lehetőségkártyát tartalmaz. Minden játékos egy kártyával kezdi a játékot, és míg az indiai játékos a játékban végrehajtott akcióival szerezhet még egyet, az amerikai játékos a lendületet felhasználva további kártyákat vásárolhat a játék során.
A játék előtti Indian Enhancement és a korlátozott amerikai hírszerzés segít egyensúlyt teremteni a játékban a túlerőben lévő indiai hadsereg számára. Opcionális indián erősítések is elérhetők. Newtown szabályokat is tartalmaz az indián becsületre, a tüzérségi tűz alatti elszántságra, a vadságra és a kitérésre vonatkozóan.
Oriskanyban a brit játékos titkos, játék előtti leshely-választása és az amerikai játékos Herkimer menetelési tempójának körönkénti megválasztása mélyreható hatással lesz a játék menetére. A Stanwix-fok közelsége nem az egyetlen dolog, amit figyelembe kell venni. Ha a gyorsított mozgású oszlopot lesből támadják, a lesből támadó indiánok előnyhöz jutnak. Másrészt, ha Herkimer óvatosan közeledik, jobban tud védekezni egy lesből, de kockáztatja a hadsereg moráljának elvesztését, mert túl lassan halad a mentőakcióval.
Herkimer Tryon County Militia-ja speciális, kétlépcsős, 1 erősségű egységekből áll, amelyek lehetővé teszik, hogy minden egység egy lépést veszítsen, és folytassa a harcot. Ez a megoldás a két erő között zajló harc intenzitását tükrözi. Az oriskanyi milícia veterán vonalas egységekhez hasonlóan harcolt, kegyelmet nem adva és nem kérve, közel hat órán keresztül egyhuzamban.
Az Oriskany tartalmazza a lesből támadás előtti és utáni Sequences of Play szabályokat, valamint az amerikai ellátó kocsik elhelyezésére és kiiktatására, a fosztogatásra, az amerikai helyőrségi tüzérség leválasztására és a viharok lehetőségére vonatkozó szabályokat.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1306
Vonalkód
817054010394
Cikkszám
BFR47422
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Volume VIII introduces several new features to the core series rules in order to portray the unique aspects of Indian combat in the 18th century.
Newtown includes a three-tiered movement system that simulates the individual nature of Indian warfare. Small war parties often acted according to their own will rather than following orders from "commanding officers."
The games includes two decks of opportunity cards. Each player starts the game with one card, and, while the Indian player can earn one more by actions taken in the game, the American player may use momentum to purchase additional cards throughout the game.
Pre-game Indian Enhancement and limited American intelligence help provide play balance to an outnumbered Indian army. Optional Indian reinforcements are also available. Newtown also includes rules for Indian honor, resolve under artillery fire, ferocity, and evasion.
In Oriskany, the British player's secret pre-game selection of the ambush hex and the American player's turn-by-turn choice for Herkimer's rate of march will have a profound effect on the course of play. Proximity to Ft. Stanwix is not the only thing that must be taken into account. If the column is ambushed while moving at an accelerated rate, the ambushing Indians receive advantages. On the other hand, if Herkimer approaches cautiously he can better defend against an ambush but risks losing army morale for progressing too slowly with the rescue effort.
Herkimer's Tryon County Militia is made up of special 2-step, 1-strength point units permitting each unit to take a step loss and continue to fight. This expedient is used to reflect the intensity of the fighting that occurred between the two forces. Militia at Oriskany fought like veteran line units, giving and asking no quarter, for nearly six straight hours.
Oriskany also includes pre- and post-ambush Sequences of Play and rules for laagering and limbering the American supply wagons, looting, detaching American garrison artillery, and the possibility of storms.
Newtown includes a three-tiered movement system that simulates the individual nature of Indian warfare. Small war parties often acted according to their own will rather than following orders from "commanding officers."
The games includes two decks of opportunity cards. Each player starts the game with one card, and, while the Indian player can earn one more by actions taken in the game, the American player may use momentum to purchase additional cards throughout the game.
Pre-game Indian Enhancement and limited American intelligence help provide play balance to an outnumbered Indian army. Optional Indian reinforcements are also available. Newtown also includes rules for Indian honor, resolve under artillery fire, ferocity, and evasion.
In Oriskany, the British player's secret pre-game selection of the ambush hex and the American player's turn-by-turn choice for Herkimer's rate of march will have a profound effect on the course of play. Proximity to Ft. Stanwix is not the only thing that must be taken into account. If the column is ambushed while moving at an accelerated rate, the ambushing Indians receive advantages. On the other hand, if Herkimer approaches cautiously he can better defend against an ambush but risks losing army morale for progressing too slowly with the rescue effort.
Herkimer's Tryon County Militia is made up of special 2-step, 1-strength point units permitting each unit to take a step loss and continue to fight. This expedient is used to reflect the intensity of the fighting that occurred between the two forces. Militia at Oriskany fought like veteran line units, giving and asking no quarter, for nearly six straight hours.
Oriskany also includes pre- and post-ambush Sequences of Play and rules for laagering and limbering the American supply wagons, looting, detaching American garrison artillery, and the possibility of storms.