Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A „Phony War” hadművelet 1940 májusában ért véget, amikor a German Army villámháborús támadást indított Hollandiában, Belgium and Luxembourg pedig Franciaország lerohanására irányuló merész tervük előkészítéseként. A „Case Yellow” (Fall Gelb) névre keresztelt hadművelet a Ardennes Forest vonalon keresztül végrehajtott meglepetésszerű támadásra épült, amelyet a franciák áthatolhatatlannak ítéltek. Egy német törzsvizsgálat az ellenkezőjét bizonyította, és páncélosaikat ügyes sebességgel tolták át ezen a töredezett, erdős terepen, megjelenésükkel váratlanul érve a szövetségeseket.
A No Retreat! 3-ban a játékosok a szövetséges (French and British) vagy német erőket irányítják, számos történelmi terv (tervkártyák által képviselt) egyikének megfelelően működtetve őket. A körülbelül 30 kilométer átmérőjű hatszögek feletti manőverezéssel, minden egyes kör 4 valós idejű napot jelent, a magasztalt No Retreat sorozatú, kártyaalapú játékrendszerek térképes fejtörőket hoznak létre minden hatszög, egység és csata körül, miközben feszült összecsapások dúlnak oda-vissza, és semmi sem teljesen kiszámítható.
Carl Paradis tervező kimerítő tanulmányt készített, hogy megválaszolja a kérdést: „Sikerült-e a Could France elkerülnie a teljes vereséget 1940-ben?”. Kutatása egyhangú „Igen!”-nel zárul, és a No Retreat! 3 szimulációs elemei, az újszerű játékmenet elemeivel kombinálva, gazdag és tanulságos bemutatást nyújtanak erről a vitatott katonai hadjáratról, amely a World War II pályáját formálta.
De várj, ez még nem minden! Ehhez a luxus kiadáshoz, amely kétoldalas bekeretezett térképet és túlméretezett számlálókat is tartalmaz, az 1939-es Polish Campaign is bekerült.
Ez a kevéssé szimulált csata számos új koncepciót fog bevezetni a „No Retreat!” játékrendszerbe. Mivel mindkét fél még soha nem látott csatát, és az egységek többnyire kipróbálatlanok és kezdők voltak, a „Fog of War” játékrendszert használjuk, ami nagymértékben növeli a szimuláció újrajátszhatóságát. Mivel ez a játék gyors, egy teljes verseny két játékból áll, ahol minden játékos felváltva mindkét oldallal játszik, megpróbálva a legjobb teljesítményt nyújtani az ellenfélnek. Néhány érdekes „mi lett volna, ha” hipotetikus történelmi opció is bekerült: Hatékonyabban avatkozhatott volna be Franciaország, a Szovjetunió másképp cselekedett volna? Mi lett volna, ha Csehszlovákiát soha nem vették volna át a nácik? Lengyelország jobban felkészült? Mindezek és még sok más a tiéd, hogy kipróbáld. Nincs visszavonulás!
ALKATRÉSZEK
Egy 22x18-as térképtábla (keretes és kétoldalas, az egyik oldal Franciaországnak, a másik Lengyelországnak)
Egy lapos, kétoldalas, négyzet alakú egységek
Egy lapos, kétoldalas, kerek/hatszögletű jelölők.
Egy szabálykönyv (36 oldal)
Egy forgatókönyves könyv (24 oldal)
Öt Play-aid kártya
80 Event Cards (45 Franciaországnak, 35 Lengyelországnak)
Két hatoldalú dobókocka
A No Retreat! 3-ban a játékosok a szövetséges (French and British) vagy német erőket irányítják, számos történelmi terv (tervkártyák által képviselt) egyikének megfelelően működtetve őket. A körülbelül 30 kilométer átmérőjű hatszögek feletti manőverezéssel, minden egyes kör 4 valós idejű napot jelent, a magasztalt No Retreat sorozatú, kártyaalapú játékrendszerek térképes fejtörőket hoznak létre minden hatszög, egység és csata körül, miközben feszült összecsapások dúlnak oda-vissza, és semmi sem teljesen kiszámítható.
Carl Paradis tervező kimerítő tanulmányt készített, hogy megválaszolja a kérdést: „Sikerült-e a Could France elkerülnie a teljes vereséget 1940-ben?”. Kutatása egyhangú „Igen!”-nel zárul, és a No Retreat! 3 szimulációs elemei, az újszerű játékmenet elemeivel kombinálva, gazdag és tanulságos bemutatást nyújtanak erről a vitatott katonai hadjáratról, amely a World War II pályáját formálta.
De várj, ez még nem minden! Ehhez a luxus kiadáshoz, amely kétoldalas bekeretezett térképet és túlméretezett számlálókat is tartalmaz, az 1939-es Polish Campaign is bekerült.
Ez a kevéssé szimulált csata számos új koncepciót fog bevezetni a „No Retreat!” játékrendszerbe. Mivel mindkét fél még soha nem látott csatát, és az egységek többnyire kipróbálatlanok és kezdők voltak, a „Fog of War” játékrendszert használjuk, ami nagymértékben növeli a szimuláció újrajátszhatóságát. Mivel ez a játék gyors, egy teljes verseny két játékból áll, ahol minden játékos felváltva mindkét oldallal játszik, megpróbálva a legjobb teljesítményt nyújtani az ellenfélnek. Néhány érdekes „mi lett volna, ha” hipotetikus történelmi opció is bekerült: Hatékonyabban avatkozhatott volna be Franciaország, a Szovjetunió másképp cselekedett volna? Mi lett volna, ha Csehszlovákiát soha nem vették volna át a nácik? Lengyelország jobban felkészült? Mindezek és még sok más a tiéd, hogy kipróbáld. Nincs visszavonulás!
ALKATRÉSZEK
Egy 22x18-as térképtábla (keretes és kétoldalas, az egyik oldal Franciaországnak, a másik Lengyelországnak)
Egy lapos, kétoldalas, négyzet alakú egységek
Egy lapos, kétoldalas, kerek/hatszögletű jelölők.
Egy szabálykönyv (36 oldal)
Egy forgatókönyves könyv (24 oldal)
Öt Play-aid kártya
80 Event Cards (45 Franciaországnak, 35 Lengyelországnak)
Két hatoldalú dobókocka
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1716
Vonalkód
817054011421
Cikkszám
BFR46840
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
The “Phony War” ended in May of 1940 as the German Army unleashed blitzkrieg attacks into Holland, Belgium and Luxembourg in preparation for their audacious plan to invade France. Dubbed “Case Yellow” (Fall Gelb), it relied on a surprise attack with armored forces through the Ardennes Forest that the French had deemed impenetrable. A German staff study proved otherwise, and their panzers were pushed through this broken wooded terrain with deft speed, catching the Allies by surprise with their appearance.
In No Retreat! 3, players command the Allied (French and British) or German forces, operating them in accordance to one of several historical plans (represented by Plan cards). Manoeuvring forces over hexes that are approximately 30 kilometers across, over turns that represent 4 days of real time each, the vaunted No Retreat series card-assisted game systems are there to create on-map puzzles around each hex, unit and battle as the tense engagements rage back-and-forth and nothing is entirely predictable.
Designer Carl Paradis has made an exhaustive study to answer the question, “Could France have staved off total defeat in 1940?” His research yields a resounding, “Yes!,” and the simulation elements of No Retreat! 3, combined with its novel gameplay elements, offer a rich and insightful presentation of this controversial military campaign that shaped the trajectory of World War II.
But wait, there is more! For this deluxe edition, complete with a 2-sided mounted map and oversized counters, the 1939 Polish Campaign was also added.
This little-simulated battle will see many new concepts implemented into the “No Retreat!” game system. Given that both sides had never seen battle before and the units were mostly untried and green, a “Fog of War” game system is in use, adding much replayability to this simulation. Since that this game is fast, a complete contest will consist of two plays, with each gamer taking both sides in turn, trying to best the opponent’s performance. Some intriguing “what if” hypothetical historical options are also added: Could have France intervened more effectively, the USSR acted differently? What if Czechoslovakia was never taken over by the Nazis? Poland better prepared? All these and more are yours to try out. No Retreat!
COMPONENTS
One 22x18 Mapboard (mounted and two-sided, one side for France, the other Poland)
One sheet 2-sided square units
One sheet 2-sided round/hex markers.
One rule book (36 pages)
One Scenario Book (24 pages)
Five Play-aid cards
80 Event Cards (45 for France, 35 for Poland)
Two 6-sided dice
In No Retreat! 3, players command the Allied (French and British) or German forces, operating them in accordance to one of several historical plans (represented by Plan cards). Manoeuvring forces over hexes that are approximately 30 kilometers across, over turns that represent 4 days of real time each, the vaunted No Retreat series card-assisted game systems are there to create on-map puzzles around each hex, unit and battle as the tense engagements rage back-and-forth and nothing is entirely predictable.
Designer Carl Paradis has made an exhaustive study to answer the question, “Could France have staved off total defeat in 1940?” His research yields a resounding, “Yes!,” and the simulation elements of No Retreat! 3, combined with its novel gameplay elements, offer a rich and insightful presentation of this controversial military campaign that shaped the trajectory of World War II.
But wait, there is more! For this deluxe edition, complete with a 2-sided mounted map and oversized counters, the 1939 Polish Campaign was also added.
This little-simulated battle will see many new concepts implemented into the “No Retreat!” game system. Given that both sides had never seen battle before and the units were mostly untried and green, a “Fog of War” game system is in use, adding much replayability to this simulation. Since that this game is fast, a complete contest will consist of two plays, with each gamer taking both sides in turn, trying to best the opponent’s performance. Some intriguing “what if” hypothetical historical options are also added: Could have France intervened more effectively, the USSR acted differently? What if Czechoslovakia was never taken over by the Nazis? Poland better prepared? All these and more are yours to try out. No Retreat!
COMPONENTS
One 22x18 Mapboard (mounted and two-sided, one side for France, the other Poland)
One sheet 2-sided square units
One sheet 2-sided round/hex markers.
One rule book (36 pages)
One Scenario Book (24 pages)
Five Play-aid cards
80 Event Cards (45 for France, 35 for Poland)
Two 6-sided dice