Pericles: The Peloponnesian Wars 460-400 BC - EN

Pericles: The Peloponnesian Wars 460-400 BC - EN-1701
A Periklész egy „sandbox” (forgatókönyv nélküli) háborús játék, amely Thuküdidész klasszikus történelmi művében a peloponnészoszi háborúkról szóló konfliktus TELJES időszakát lefedi. A Periklész egy négyjátékos játék, ahol két Athenian and Spartan frakcióból álló csapat küzd a hegemóniáért az 5. Century Greece-ben. Minden kétfős csapat egy-egy frakciót képvisel, am
...
új
angol
RRP: 36 790 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

36 890 Ft
A vásárlás után járó pontok: 1 107 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Periklész egy „sandbox” (forgatókönyv nélküli) háborús játék, amely Thuküdidész klasszikus történelmi művében a peloponnészoszi háborúkról szóló konfliktus TELJES időszakát lefedi. A Periklész egy négyjátékos játék, ahol két Athenian and Spartan frakcióból álló csapat küzd a hegemóniáért az 5. Century Greece-ben. Minden kétfős csapat egy-egy frakciót képvisel, amelyek a City States feletti irányításért, a stratégiáért és a becsületért versengenek. Athénban az arisztokraták vitatkoznak az ellenfél demagógjaival, míg a Sparta House Agiad and House Eurypontid-ban a királyi dominanciaért küzdenek.

Periklész a 2015-ös év Golden Geek legjobb háborús játékának, a Churchillnek az elemeit használja fel a háború szimulálására, mint a politika más eszközökkel történő kiterjesztését. A játék háborús részében MI állunk szemben ŐK-kel (Athén kontra Spárta), ahol minden csapat megvalósítja kollektív stratégiáját a Theaters of War uralására, a gazdasági erő kiépítésére és a Becsület elnyeréséért vívott csaták megvívására. Az egyes politikai gyűlésekben ÉN állunk szemben TE (frakció kontra frakció), ahol a kormányzati ellenőrzésért folytatott harcot a közös érdekeitekkel kell egyensúlyba hozni egy sor háborúban, amelyeket meg kell nyerni, különben minden elveszett.

A Periklész egy Issue Queue előre tervezési mechanikát használ, amit a tesztelők „őrülten szórakoztatónak” neveztek. Miután a politikai gyűlés megvitatta és megnyerte a kérdéseket, ezeket a kérdéseket (katonai, bajnoki, diplomáciai, orákulum) titokban elhelyezik a katonai térképen a húsz hadszíntér egyikében. Ha te vagy az ellenfeleid egy második kérdést is elhelyeznek egy hadszíntérre, az egy sor kérdést hoz létre. Miután az összes kérdést elhelyezték, azokat egyenként felfedik és megoldják. A kérdések sorrendje a sorokban és a sorrend, ahogyan az összes hadszíntéren megoldódnak, elmeséli a TE történetedet a peloponnészoszi háborúkról.

A Periklész stratégiája abban bontakozik ki, hogyan hozol létre problémák kombinációit a történelmi narratíva megvalósítása érdekében. Periklész támadó stratégiát szeretnél alkalmazni? Ezután két katonai problémát játszanál ki egy hadszíntérre, hogy először az erőket a pozíciókba helyezd, majd rajtaütést indíts. Bázist szeretnél építeni az ellenséges szülőföldön (történelmileg Pülosz vagy Dekelea)? Ezután katonai expedíciót indítasz, majd egy szövetségi problémát. Fel akarod kelteni az ellenfél szövetségesét lázadásra? Ezután diplomáciai missziót indítasz, és árulást hintesz el azonnali vagy jövőbeli előnyöd érdekében. A problémák elhelyezésében, sorrendjében és megoldásában rejlik a játék, amely lehetővé teszi, hogy forgatókönyv nélkül felfedezd és megtapasztald a történelmi helyzetek széles skáláját.

Mi lenne egy Hoplites and Triremes játék csatamechanika nélkül? A Periklész csata játékában a régi klasszikus tábornokok, a Strategos zsetonok vezette seregeket és flottákat kell vezetniük. A politikai gyűlés során minden frakció történelmi személyiségeket használ Strategos zsetonok megszerzéséhez. Használd Brasidas spártai tábornokot, és szerezz négy Strategos zsetont, míg Epitadas csak egyet generál. A Strategos zsetonok katonai tőkeként tekinthetők, amelyet a háborúban az erők vezetésére és mozgatására költenek. Ha egy ellenséges erőkkel rendelkező hadszíntérre küldesz erőket, land vagy tengeri csata következik. Minden játékos titokban Strategosokat küld a csatába. Ezután a katonai expedíció parancsnoka és csapattársa felfedi Strategos elkötelezettségét, és fa land és tengeri egységeket mozgat a csatába. Most a Strategos védelmi elkötelezettsége felfedésre kerül, mindkét fél felfed egy véletlenszerű csatakártya-értéket, és eldől a győztes. A csata győztesének most lehetősége van egy következő tengeri vagy land csatát vívni. Ezen taktikai döntések eredménye határozza meg, hogy a megerősített bázisok megsemmisülnek-e roham vagy ostrom során. Aztán a következő probléma megoldódik. A csaták megnyerése díjakat ad és csökkenti a becsületet.



A játékosok békeidőszakokat élhetnek át, amikor a legtöbb akciót a szövetséges erők (Delian and Peloponnesian League) vívják, vagy háborús időszakokat, amikor Athens and Sparta közvetlenül beavatkozik a csatába. A játék vége nincs kitűzve, és az ellenfél frakciói összeesküdhetnek a béke kihirdetésére, a becsület megszerzésére és a Periklész játék végének időzítésének befolyásolására.

De mit tegyél, ha nem tudsz négy játékost összeszedni? Ne félj, a Periklészben mindkét oldalnak vannak stratégiai táblázatai, valamint szabályok, hogy 3, 2 vagy akár egyetlen emberrel is játszhass Periklészben. Tehát függetlenül attól, hogy hány vagy hány játékost tudsz az asztalhoz juttatni, sétálhatsz az athéni agórán (piacon) egészen a Pnyxig (a Gyűlés dombjáig), és vitázhatsz Periklészszel a politikai kérdésekről, miközben megpróbálod megszerezni az irányítást a kormány felett és megnyerni a Peloponnesian Wars-t.

A Periklészben az a fél nyer, amelyik legyőzi ellenfeleit, City State VAGY több becsületpontot szerez földrajzi dominanciájából és gazdasági erejéből, mint a másik. Azonban csak egy ilyen oldal lehet, és a játék végső győztese az a győztes City State frakció, amelyik a legtöbb becsületponttal rendelkezik. A Periklész egy együttműködésen alapuló játék. Ahogy korábban említettem, a Periklész egy MI játékunk az ŐK ellen, de a győztes oldal számára ez egy ÉN játékunk a TI ellenetek!
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1701
Vonalkód
817054011278
Cikkszám
BFR46828
Vélemények
Eredeti leírás
Pericles is a ‘sandbox’ (unscripted) wargame that covers the ENTIRE period of conflict described in Thucydides classic history on the Peloponnesian wars. Pericles is a four-player game, where two teams of Athenian and Spartan factions fight for Hegemony in 5th Century Greece. Each team of two represents a faction vying for control of their City States, strategy, and honor. Athens sees the Aristocrats debate issues with their opposing Demagogues, while in Sparta House Agiad and House Eurypontid contend for royal dominance.

Pericles uses elements from the Golden Geek best Wargame of 2015, Churchill, to simulate war as the extension of politics by other means. In the War portion of the game, it is US versus THEM (Athens versus Sparta), where each team implements their collective strategy to dominate Theaters of War, build economic strength, and fight battles to win Honor. In the respective Political assemblies, it is ME versus YOU (faction versus faction), where the battle for government control has to be balanced by your common interests in a series of wars that must be won, or all is lost.

Pericles uses an Issue Queue preplanning mechanic that the play testers have described as ‘insanely fun’. After your Political assembly has debated and won issues, these issues (military, league, diplomatic, oracle) are secretly placed on the military map in one of the twenty Theaters of war. If you or your opponents place a second issue into a Theater, it creates a queue of issues. Once all issues are placed, they are revealed and resolved one at a time. The order of issues in the queues and the order in which they are resolved across all Theaters tells YOUR story of the Peloponnesian wars.

Strategy in Pericles unfolds in how you create combinations of issues to achieve the historical narrative. Do you want to conduct a Periclean raiding strategy? Then you would play two military issues into a Theater to first move forces into position, then raid. Do you want to build a base in the enemy homeland (historically Pylos or Decelea)? Then you would conduct a military expedition, followed by a league issue. Do you want to raise an opponent’s ally in rebellion? Then you would deploy a diplomatic mission, and sow treachery for immediate or future advantage. It is in the placement, order, and resolution of the issues that the game allows you to explore and experience the broad range of historical situations without a script.

What would a game of Hoplites and Triremes be without a battle mechanic? Battle in Pericles is based on armies and fleets being led by the classic generals of yore, represented as Strategos tokens. During the Political assembly, each faction uses historical personalities to acquire Strategos tokens. Use the Spartan general Brasidas and gain four Strategos tokens, while Epitadas only generates one. Strategos tokens can be thought of as military capital that is spent in the war to lead and move forces. If you send forces to a Theater with enemy forces, a land or naval battle will occur. All players then secretly commit Strategos to the battle. Then, the commanding general of the military expedition and their teammate reveal their Strategos commitment and move wooden land and naval units to the battle. Now the defensive commitment of Strategos is revealed, each side then reveals a random battle card value, and the winner is decided. The winner of the battle now has the option to fight a subsequent naval or land battle. The outcome of these tactical decisions determines if any fortified bases are destroyed by assault or siege. Then the next issue is resolved. Winning battles awards and reduces honor.



Players will experience periods of Peace, where most action is conducted with Allied forces (Delian and Peloponnesian League), or periods of War where Athens and Sparta directly enter the fray. The end of the game is not set, and factions from the opposing sides can conspire to declare Peace, gain honor, and control the timing of how a game of Pericles ends.

But what do you do if you cannot get four gamers together? Fear not, Pericles comes with Strategy tables for both sides and rules to play Pericles with 3 humans, 2 humans, or in single human mode. So, no matter how many or how few players you can get to the table, you can take a walk through the Athenian agora (market) up to the Pnyx (Assembly hill) and debate policy with Pericles, while trying to both gain control of the government and win the Peloponnesian Wars.

Victory in Pericles goes to the side that conquers their opponents City State OR generates more honor points from geographic dominance and economic strength than the other. However, there can only be one, and the ultimate winner of the game is the victorious City State faction that has the most honor points. Pericles is a game of coopetition. As I stated earlier, Pericles is a game of US versus THEM, but for the winning side it is a game of ME versus YOU!
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.