Sekigahara 5th printing - EN

Sekigahara 5th printing - EN-1101-22

Az 1600-ban, Japán egyik útelágazásánál vívott szekigaharai csata több mint 250 évre egyesítette a nemzetet a Tokugava család uralma alatt.

A Sekigahara lehetővé teszi, hogy újra megvívd a háborút Ishida Mitsunari-ként, egy gyermekörökös védelmezőjeként, vagy Tokugawa Ieyasu-ként, Japán leghatalmasabb daimjójaként (feudális uraként).

A hadjárat mindö

...
új
angol
RRP: 32 090 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

32 190 Ft
A vásárlás után járó pontok: 966 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek

Az 1600-ban, Japán egyik útelágazásánál vívott szekigaharai csata több mint 250 évre egyesítette a nemzetet a Tokugava család uralma alatt.

A Sekigahara lehetővé teszi, hogy újra megvívd a háborút Ishida Mitsunari-ként, egy gyermekörökös védelmezőjeként, vagy Tokugawa Ieyasu-ként, Japán leghatalmasabb daimjójaként (feudális uraként).

A hadjárat mindössze 7 hétig tartott, melynek során mindkét fél improvizált egy sereget és egy stratégiát a szövetségeseik által biztosított erők felhasználásával. Mindkét vezető mély kétségeket táplált egységei hűségét illetően – jó okkal. Számos daimjó megtagadta a harcot; néhányan még a csata közepén is átálltak a másik oldalra.

Japán meghódításához többet kell tenned, mint pusztán egy hadsereget felállítani - biztosnak kell lenned abban, hogy az követni fog a harcba. Ápold szövetségeseid hűségét, és csak akkor vezesd be őket, ha biztos vagy a hűségükben. Nyerj csatát azzal, hogy átállsz az ellenfeled soraiból.

A Sekigahara tele van szokatlan mechanikákkal:
Nem használnak kockákat
A kártyák a hűséget és a motivációt jelképezik. Egyező kártya nélkül egy sereg nem léphet csatába.
A hűséget a kézben lévő lapok mérete jelzi, ami minden körben változik.
A csaták rejtett egységekből kiinduló, rejtett hűségtényezőkön alapuló telepítések sorozata. A Hűségkihívás kártyák potenciális átállási eseményeket teremtenek.
A Sekigahara egy 3 órás blokkos játék, amely az 1600-ban vívott japán hadjáraton alapul. A 7 hetes háború, amelyet Japán két fő autópályája mentén, elszórt ostromokban és vidéki csetepatékban vívtak, sógunná emelte Tokugawa Ieyasu-t, és 265 évre egyesítette Japánt.
A Sekigahara célja, hogy történelmileg hiteles élményt nyújtson egy intuitív játékmechanikán belül, amelyet egy ülés alatt végig lehet játszani. Nagy erőfeszítéseket tettek a letisztult játékmechanika megőrzésére. (A jelentős mennyiségű történelmi részlet ellenére a szabályrendszer mindössze 6 oldalas.) A véletlen a bizonytalanság, és nem a szerencse formájában jelenik meg.

Nem használnak kockákat; a harcot kártyákkal döntik el. A blokkok = seregek, a kártyák = motiváció. A sereg és a motiváció kombinációja hatást gyakorol a csatatérre. Az azonos kártyák nélküli seregek nem harcolnak. A csaták gyorsan, de feszültséggel, taktikai részvétellel és a lehetséges kimenetelek széles skálájával telnek el.

A legitimitást a kézben lévő kártyák mérete jelzi, amely hetente változik a játékos által birtokolt kastélyok számától függően. Bizonyos események, mint például az erővel való felvonulások és az elvesztett csaták, csökkentik a legitimitást. A toborzás eközben a daimjó kulcsfontosságú termelési területek feletti ellenőrzésének függvénye. A célok (ellenséges egységek, kastélyok, erőforrások) az egész térképen megtalálhatók.

A kezdeti felállás változó, így a helyzet mindig friss. A rejtett információk (blokkok és kártyák) további bizonytalanságot okoznak. Így a játék olyan, mint egy tényleges kampány.

A blokkok nagyok és egymásra rakhatók. A táblán lévő összes egység egyszerre látható, és a stratégiai helyzet egy pillantással áttekinthető. Az alkatrészek autentikus klánjelöléseket és színeket használnak, és japán hangulatot árasztanak.

A történelemhez híven a célok (várak és gazdasági központok) és az erők (szövetséges daimjók seregei) szétszóródnak. Az egyik front támogatása a másik elhanyagolását jelenti. A játékos az egymással versengő prioritások között őrlődik. Mindkét fél azon tűnődik, hogy hol akar harcolni az ellenfele, és hol nem áll készen. A játékban sok a blöff.

Minden játékosnak össze kell gyűjtenie a koalíciójában lévő daimjókat, irányítva az egyes klánok morálját és motivációját. Az erők szétszórtak, és bár vannak okok az egyesítésükre, a célok is szétszórtak, az időkeret pedig szűk, így a csatározások az egész szigeten zajlanak majd.

*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
FB_kategoria_cimkek
külföldi raktárban-társasjáték
Gyártói cikkszám
1101-22
Vonalkód
817054010486
Cikkszám
BFR96201
Vélemények
Eredeti leírás

The battle of Sekigahara, fought in 1600 at a crossroads in Japan, unified that nation under the Tokugawa family for more than 250 years.

Sekigahara allows you to re-contest that war as Ishida Mitsunari, defender of a child heir, or Tokugawa Ieyasu, Japan's most powerful daimyo (feudal lord).

The campaign lasted only 7 weeks, during which each side improvised an army and a strategy with what forces their allies could provide. Each leader harbored deep doubts as to the loyalty of his units - for good reason. Several daimyo refused to fight; some even turned sides in the midst of battle.

To conquer Japan you must do more than field an army - you must be sure it will follow you into combat. Cultivate the loyalty of your allies and deploy them only when you are confident of their allegiance. Win a battle by gaining a defection from the ranks of your opponent.

Sekigahara is replete with unusual mechanics:
No dice are used
Cards represent loyalty and motivation. Without a matching card, an army will not enter battle.
Allegiance is represented by hand size, which fluctuates each turn.
Battles are a series of deployments, from hidden unit stacks, based on hidden loyalty factors. Loyalty Challenge cards create potential defection events.
Sekigahara is a 3-hour block game based on the Japanese campaign waged in 1600. The 7-week war, fought along Japan's two major highways and in scattered sieges and backcountry skirmishes, elevated Tokugawa Ieyasu to Shogun and unified Japan for 265 years.
Sekigahara is designed to offer an historically authentic experience within an intuitive game mechanic that can be played in one sitting. Great effort has been taken to preserve a clean game mechanism. (Despite a healthy amount of historical detail, the ruleset is a brief 6 pages.) Chance takes the form of uncertainty and not luck.

No dice are used; combat is decided with cards. Blocks = armies and cards = motivation. The combination of army and motivation produces impact on the battlefield. Armies without matching cards don't fight. Battles resolve quickly, but with suspense, tactical participation, and a wide range of possible outcomes.

Legitimacy is represented by hand size, which fluctuates each week according to the number of castles a player holds. Certain events deplete legitimacy, like force marches and lost battles. Recruitment, meanwhile, is a function of a daimyo's control over key production areas. Objectives (enemy units, castles, resources) exist all over the map.

The initial setup is variable, so the situation is always fresh. Concealed information (blocks and cards) lends additional uncertainty. In this way the game feels like the actual campaign.

Blocks are large and stackable. Every unit on the board is visible at once, and the strategic situation is comprehensible at a glance. Components use authentic clan designations and colors, and have a Japanese feel.

True to history, the objectives (castles and economic centers) and forces (armies of allied daimyo) are dispersed. Support for one front means neglect for another. The player is pulled between competing priorities. Each side wonders where his opponent wants to fight, and where he is unready. There is a great deal of bluff in the game.

Each player must rally the several daimyo of his coalition, managing the morale and motivation of each clan. The forces are dispersed, and while there are reasons to unify them, the objectives are also dispersed, and the timeframe compact, so skirmishing will occur all over the island.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.