Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Egyszerű GBoH 2. Edition Highlights
A ZOC szabályait módosították, hogy kezeljenek néhány furcsa helyzetet, amelyek játék közben felmerülhetnek, és egyszerűsítsék a szabályok nyelvezetét. A ZOC hatásait összehangolták a standard játékkal. A sokk mostantól kötelező az aktív egységeknek, amelyeknek ellenséges egységeik vannak a ZOC-jukban; az ellenséges ZOC-ban való tartózkodás nem releváns.
Egy parancsnokság alatt álló egység elhagyhatja az ellenséges egységgel szomszédos hatszögletű mezőt, de nem mozoghat ellenséges egység mellé ebben a Player Turn állapotban. A parancsnokságon kívüli egységek ahhoz a hatszögletű mezőhöz szorulnak, ahol tartózkodnak, ha ellenséges egység mellett helyezkednek el, de megváltoztathatják az arcukat.
A két hatszögletű egységek Reverse Face reagálhatnak az ellenség mozgására hasonló módon, mint az egy hatszögletű egységek, bár magasabb a kudarc kockázata.
A támadó gerelyrakétatűz a H&R taktikákra, a védekező (reakció) pedig a Javelin Missile Fire (mint Return Fire) pedig csak a H&R gerelytűz ellen használható.
Az Elephant Screens mostantól aktív a Reaction Fire-ban.
A rakétatalálat által generált elefánt tombolás DR-t eltávolítottuk; az elefánt egységek 2 találatot szenvednek el (ahogy a szekér egységek is). Az elefántok nem vonulnak vissza a sokkhatástól, hanem 2 találatot szenvednek el.
A fegyverrendszer-mátrixot átdolgoztuk, hogy jobban tükrözze a standard játéktáblázatok eredményeit. Bizonyos típusok (íjászok stb.) már nem képesek sokkhatásra.
Sokkhatások megoldása és eredményei: A találatok és a mozgó DRM-ek kiküszöbölésre kerültek, a csökkentés eredményével együtt.
Az oszlopmozgási szabályok naprakészek.
Változások a forgatókönyvben
Az SPQR, az Alexander (beleértve a két új forgatókönyvet) és a Caesar/Gall forgatókönyvek módosítása, hogy megfeleljenek ezen kötetek jelenlegi kiadásainak.
A legtöbb forgatókönyv módosításokat tartalmaz a Formáció táblázatokban, Seizure Ratings és/vagy speciális szabályokat.
Összefoglaló oldal a más kötetekben/modulokban és a C3i-ben publikált egyszerű GBoH forgatókönyvek módosításaival
A Simple Great Battles of History (Simple GBoH) lehetővé teszi a játékosok számára, hogy újraalkossák az ókori nyugati világ jelentős csatáit, amelyeket a GMT Great Battles of History (GBoH) sorozata tárgyal. A Simple GBoH-t azoknak a játékosoknak tervezték, akik a GBoH rendszer gyorsabb, kevésbé kockadobás-nehéz verzióját szeretnék, miközben megőrizik az eredeti szabályok történelmi ízét és betekintését. Ezek a szabályok és a hozzájuk tartozó játékmenet-füzet a Deluxe Great Battles of Alexander, SPQR, Caesar: The Civil Wars, Caesar: Conquest of Gaul, Cataphract és az összes kapcsolódó modulban megjelent összes csatát lefedik. A C3i-ben bemutatott csaták a Simple GBoH Battle Manual kiadásában jelentek meg.
FONTOS MEGJEGYZÉS: Ez a szabálykönyv önálló; nincs szükséged az eredeti GBoH szabálykönyvekre a verzió lejátszásához... bár az előbbi érdekes Design and Historical megjegyzéseket tartalmaz. A legtöbb szabály és mechanika, amelyek az összes korábbi GBoH sorozatú land csaták részét képezték, vagy megváltoztak, vagy már nem találhatók meg.
Játékkomponensek
16 oldalas Rule Book
52 oldalas Play Book
1 11x17" Charts and Tables fólió
A ZOC szabályait módosították, hogy kezeljenek néhány furcsa helyzetet, amelyek játék közben felmerülhetnek, és egyszerűsítsék a szabályok nyelvezetét. A ZOC hatásait összehangolták a standard játékkal. A sokk mostantól kötelező az aktív egységeknek, amelyeknek ellenséges egységeik vannak a ZOC-jukban; az ellenséges ZOC-ban való tartózkodás nem releváns.
Egy parancsnokság alatt álló egység elhagyhatja az ellenséges egységgel szomszédos hatszögletű mezőt, de nem mozoghat ellenséges egység mellé ebben a Player Turn állapotban. A parancsnokságon kívüli egységek ahhoz a hatszögletű mezőhöz szorulnak, ahol tartózkodnak, ha ellenséges egység mellett helyezkednek el, de megváltoztathatják az arcukat.
A két hatszögletű egységek Reverse Face reagálhatnak az ellenség mozgására hasonló módon, mint az egy hatszögletű egységek, bár magasabb a kudarc kockázata.
A támadó gerelyrakétatűz a H&R taktikákra, a védekező (reakció) pedig a Javelin Missile Fire (mint Return Fire) pedig csak a H&R gerelytűz ellen használható.
Az Elephant Screens mostantól aktív a Reaction Fire-ban.
A rakétatalálat által generált elefánt tombolás DR-t eltávolítottuk; az elefánt egységek 2 találatot szenvednek el (ahogy a szekér egységek is). Az elefántok nem vonulnak vissza a sokkhatástól, hanem 2 találatot szenvednek el.
A fegyverrendszer-mátrixot átdolgoztuk, hogy jobban tükrözze a standard játéktáblázatok eredményeit. Bizonyos típusok (íjászok stb.) már nem képesek sokkhatásra.
Sokkhatások megoldása és eredményei: A találatok és a mozgó DRM-ek kiküszöbölésre kerültek, a csökkentés eredményével együtt.
Az oszlopmozgási szabályok naprakészek.
Változások a forgatókönyvben
Az SPQR, az Alexander (beleértve a két új forgatókönyvet) és a Caesar/Gall forgatókönyvek módosítása, hogy megfeleljenek ezen kötetek jelenlegi kiadásainak.
A legtöbb forgatókönyv módosításokat tartalmaz a Formáció táblázatokban, Seizure Ratings és/vagy speciális szabályokat.
Összefoglaló oldal a más kötetekben/modulokban és a C3i-ben publikált egyszerű GBoH forgatókönyvek módosításaival
A Simple Great Battles of History (Simple GBoH) lehetővé teszi a játékosok számára, hogy újraalkossák az ókori nyugati világ jelentős csatáit, amelyeket a GMT Great Battles of History (GBoH) sorozata tárgyal. A Simple GBoH-t azoknak a játékosoknak tervezték, akik a GBoH rendszer gyorsabb, kevésbé kockadobás-nehéz verzióját szeretnék, miközben megőrizik az eredeti szabályok történelmi ízét és betekintését. Ezek a szabályok és a hozzájuk tartozó játékmenet-füzet a Deluxe Great Battles of Alexander, SPQR, Caesar: The Civil Wars, Caesar: Conquest of Gaul, Cataphract és az összes kapcsolódó modulban megjelent összes csatát lefedik. A C3i-ben bemutatott csaták a Simple GBoH Battle Manual kiadásában jelentek meg.
FONTOS MEGJEGYZÉS: Ez a szabálykönyv önálló; nincs szükséged az eredeti GBoH szabálykönyvekre a verzió lejátszásához... bár az előbbi érdekes Design and Historical megjegyzéseket tartalmaz. A legtöbb szabály és mechanika, amelyek az összes korábbi GBoH sorozatú land csaták részét képezték, vagy megváltoztak, vagy már nem találhatók meg.
Játékkomponensek
16 oldalas Rule Book
52 oldalas Play Book
1 11x17" Charts and Tables fólió
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1710
Vonalkód
817054011353
Cikkszám
BFR46835
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Simple GBoH 2nd Edition Highlights
The ZOC Rules were modified to address some odd looking situations that can arise during play, and to simplify the rules language. ZOC effects have been aligned with the standard game. Shock is now mandatory for active units that have enemy units in their ZOC; being in an enemy ZOC is not relevant.
An In Command unit may leave a hex adjacent to an enemy unit, but cannot move adjacent to an enemy unit during that Player Turn. Out of Command units are pinned to the hex they are in if adjacent to enemy unit but may change facing.
Two-hex units may Reverse Face in reaction to enemy movement in a similar manner to single-hex units, albeit with a higher cost of failure.
Offensive Javelin Missile Fire is limited to H&R Tactics and defensive (reaction) Javelin Missile Fire as Return Fire against H&R Javelin fire only.
Elephant Screens are now active in Reaction Fire.
The Elephant Rampage DR generated by a Missile hit has been removed; Elephant units incur 2 Hits instead (as do Chariot units). Elephants do not Retreat from Shock, but instead incur 2 Hits.
Weapons System Matrix reworked to better reflect the results from the standard game tables. Certain types (Archers, etc.) are no longer Shock capable.
Shock Resolution & Results: Hits and Moving DRMs have been eliminated along with the Reduction result.
Column Movement rules brought up to date.
Playbook Changes
SPQR, Alexander (including the two new scenarios), and Caesar/Gaul scenarios modified to match the current editions of those volumes.
Most scenarios have modifications to the Formation charts, Seizure Ratings, and/or special rules.
Summary page with modifications to Simple GBoH scenarios published in other volumes/modules and C3i
Simple Great Battles of History (Simple GBoH) allows gamers to recreate the significant battles of the ancient Western world covered by GMT's Great Battles of History (GBoH) Series. Simple GBoH is designed for players who want a faster, less die-roll-heavy version of the GBoH system, while retaining as much of the historical flavor and insight of the original rules. These rules and its companion playbook cover all the battles published in Deluxe Great Battles of Alexander, SPQR, Caesar: The Civil Wars, Caesar: Conquest of Gaul, Cataphract, and all their related modules. The battles presented in C3i are published in the Simple GBoH Battle Manual.
IMPORTANT NOTE: This rules book is self-contained; you do not need the original GBoH rulebooks to play this version...although the former does contain interesting Design and Historical notes. Most of the rules and mechanics which are part and parcel of all previous GBoH series land battles have either been changed or are not here anymore.
Game Components
16-page Rule Book
52-page Play Book
1 11x17" Charts and Tables folio
The ZOC Rules were modified to address some odd looking situations that can arise during play, and to simplify the rules language. ZOC effects have been aligned with the standard game. Shock is now mandatory for active units that have enemy units in their ZOC; being in an enemy ZOC is not relevant.
An In Command unit may leave a hex adjacent to an enemy unit, but cannot move adjacent to an enemy unit during that Player Turn. Out of Command units are pinned to the hex they are in if adjacent to enemy unit but may change facing.
Two-hex units may Reverse Face in reaction to enemy movement in a similar manner to single-hex units, albeit with a higher cost of failure.
Offensive Javelin Missile Fire is limited to H&R Tactics and defensive (reaction) Javelin Missile Fire as Return Fire against H&R Javelin fire only.
Elephant Screens are now active in Reaction Fire.
The Elephant Rampage DR generated by a Missile hit has been removed; Elephant units incur 2 Hits instead (as do Chariot units). Elephants do not Retreat from Shock, but instead incur 2 Hits.
Weapons System Matrix reworked to better reflect the results from the standard game tables. Certain types (Archers, etc.) are no longer Shock capable.
Shock Resolution & Results: Hits and Moving DRMs have been eliminated along with the Reduction result.
Column Movement rules brought up to date.
Playbook Changes
SPQR, Alexander (including the two new scenarios), and Caesar/Gaul scenarios modified to match the current editions of those volumes.
Most scenarios have modifications to the Formation charts, Seizure Ratings, and/or special rules.
Summary page with modifications to Simple GBoH scenarios published in other volumes/modules and C3i
Simple Great Battles of History (Simple GBoH) allows gamers to recreate the significant battles of the ancient Western world covered by GMT's Great Battles of History (GBoH) Series. Simple GBoH is designed for players who want a faster, less die-roll-heavy version of the GBoH system, while retaining as much of the historical flavor and insight of the original rules. These rules and its companion playbook cover all the battles published in Deluxe Great Battles of Alexander, SPQR, Caesar: The Civil Wars, Caesar: Conquest of Gaul, Cataphract, and all their related modules. The battles presented in C3i are published in the Simple GBoH Battle Manual.
IMPORTANT NOTE: This rules book is self-contained; you do not need the original GBoH rulebooks to play this version...although the former does contain interesting Design and Historical notes. Most of the rules and mechanics which are part and parcel of all previous GBoH series land battles have either been changed or are not here anymore.
Game Components
16-page Rule Book
52-page Play Book
1 11x17" Charts and Tables folio