Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Sötét Völgy a teljes East Front hadjáratot lefedi a World War II-ben, egy 34” x 44”-es szabványos hatszögletű térképen, amely északon Leningrádtól délen Caucasus Mountains-ig húzódik. Három és fél 1/2”-es ellenlap jelképezi a konfliktus során megjelent összes nagyobb egységet. Kezdetben a szovjet gyalogság nagy része hadosztály, de a játék előrehaladtával ezeket hadseregek és hadtestek váltják fel, hogy a játékosokat ne terhelje túl a növekvő Soviet Order of Battle. A német gépesített egységek hadosztályok, míg a gyalogságuk hadosztályok és hadtestek keveréke.
Bár a játék félig szörnyeteg, és a Barbarossa elindításától a háború végéig a teljes konfliktust lefedi, a játékrendszer a játszhatóságra helyezi a hangsúlyt a szabályok túlzott terhe helyett, lehetővé téve a játékosok számára, hogy a stratégiai döntésekre koncentráljanak a szabályok aprólékos részletei helyett.
A játékrendszer magja egy „chip-húzás” aktiválási rendszer. Minden körben különféle akcióchipeket húznak véletlenszerű sorrendben a Action Chit Pool-ból, és ez határozza meg a műveletek pontos menetét az adott körben. Ez a chip-húzás rendszer állandó bizonytalanságot ró a játékosra, és jelentős feszültséget visz a játékba. Lehetővé teszi a játék számára a szovjetek evolúciójának és a németek decentralizációjának modellezését is a hadjárat során.
Bár a játék félig szörnyeteg, és a Barbarossa elindításától a háború végéig a teljes konfliktust lefedi, a játékrendszer a játszhatóságra helyezi a hangsúlyt a szabályok túlzott terhe helyett, lehetővé téve a játékosok számára, hogy a stratégiai döntésekre koncentráljanak a szabályok aprólékos részletei helyett.
A játékrendszer magja egy „chip-húzás” aktiválási rendszer. Minden körben különféle akcióchipeket húznak véletlenszerű sorrendben a Action Chit Pool-ból, és ez határozza meg a műveletek pontos menetét az adott körben. Ez a chip-húzás rendszer állandó bizonytalanságot ró a játékosra, és jelentős feszültséget visz a játékba. Lehetővé teszi a játék számára a szovjetek evolúciójának és a németek decentralizációjának modellezését is a hadjárat során.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1313-18
Vonalkód
817054010462
Cikkszám
BFR47427
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
The Dark Valley covers the entire East Front campaign in World War II, on a 34” by 44” standard hex map stretching from Leningrad in the north to the Caucasus Mountains in the south,. Three and a half 1/2” counter-sheets represent every major unit that appeared during the course of the conflict. Initially most Soviet infantry are divisions, but as the game progresses these are replaced by armies and corps, so that players are not overwhelmed by the increasing Soviet Order of Battle. German mechanized units are divisions, while their infantry is a mix of division and corps.
Although the game is a semi-monster, and covers the entirety of the conflict from the launch of Barbarossa to the end of the war, the game system emphasizes playability rather than rules overhead, allowing the players to concentrate on strategy choices rather than rules minutiae.
The core of the game system is a “chit-pull” activation system. Each turn a variety of action chits are drawn, in a random order, from the Action Chit Pool, and it is this that determines the exact flow of operations on that turn. This chit-pull system imposes constant uncertainty upon the player and introduces considerable tension into the game. It also allows the game to model the evolution of the Soviets and the devolution of the Germans over the course of the campaign.
Although the game is a semi-monster, and covers the entirety of the conflict from the launch of Barbarossa to the end of the war, the game system emphasizes playability rather than rules overhead, allowing the players to concentrate on strategy choices rather than rules minutiae.
The core of the game system is a “chit-pull” activation system. Each turn a variety of action chits are drawn, in a random order, from the Action Chit Pool, and it is this that determines the exact flow of operations on that turn. This chit-pull system imposes constant uncertainty upon the player and introduces considerable tension into the game. It also allows the game to model the evolution of the Soviets and the devolution of the Germans over the course of the campaign.