Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Thunder Alley egy 2-7 játékos számára játszható, gyári autóversenyzős játék, amely egy kártyaalapú szimuláció hangulatát és rugalmasságát ötvözi. A játékosok nem egy autót, hanem egy 3-6 autóból álló csapatot irányítanak. Minden verseny nemcsak a kockás zászlóért folyó küzdelem, hanem egy erőfeszítés is, hogy maximalizálják a csapat minden autójának pontszámát. A győzelem fontos, de ha csak egy autóval száguldsz a célvonalig, a csapatod a győztesek körében kívülre kerülhet.
A körök gyorsak, minden egyes kijátszás fontos, és a pályahelyzet gördülékeny. A Thunder Alley mozgása lehetővé teszi, hogy sok autó mozogjon a kártya egyetlen kijátszásával. Ha rosszul helyezkedsz el, kimaradhatsz a huzatból, és teljesen magadra maradhatsz. A játékban négy különböző mozgástípus létezik, és mindegyiknek megvan a maga helye és ideje. Az egyéni mozgás lehetővé teszi, hogy kiszakadj a csoportból. A huzat és az üldöző mozgás a legjobban arra szolgál, hogy együtt tartsd az autók csapatát. Az elől haladó mozgás olyan autócsoportot hozhat létre, amely előre halad. De a rossz mozgás rossz helyzetben katasztrofális lehet. A tapasztalt játékosok képesek lesznek azonosítani az aktuális helyzethez legjobban illő mozgástípust.
Az autók a verseny során kopásnak vannak kitéve, és végül boxkiállásokra lesz szükség. A játékban modellezik a gumiabroncsok kopását, a felfüggesztési nehézségeket, az üzemanyag-problémákat, valamint a súlyos motor- és váltóproblémákat. Ha szerencséd van, megpróbálhatod még egy kicsit összeszedni magad abban a reményben, hogy egy sárga zászló kiugrik, és tömeges rohamot indít a boxba. Őrjítő lehet várni egy soha el nem érkező sárga zászlóra, mivel a mezőny többi tagja elhalad a kopott autód mellett.
Egy eseménypaklival kifizetődővé teheted a stratégiádat, vagy megbüntethetsz az óvintézkedések elmulasztása miatt. A balesetek, a Yellow Flags, a romló pályahelyzetek és a romló autók mind a játék részei. Vajon egy sárga zászló megment, vagy visszaveti a lendületedet? Vajon a tökéletes stratégiádat kisiklathatják a közeledő esőfelhők?
A játékban két nagyon különböző versenypálya található: egy három ovális szuper gyorsasági pálya a széles, szabadonfutós versenyzéshez, és egy rövid pálya a szoros, lökhárítós autós párbajhoz. Mindkét pálya ugyanazt a versenykártya-paklit használja, de az egyiken a legjobban működő kártyák a másikon haszontalanok lehetnek.
A körök gyorsak, minden egyes kijátszás fontos, és a pályahelyzet gördülékeny. A Thunder Alley mozgása lehetővé teszi, hogy sok autó mozogjon a kártya egyetlen kijátszásával. Ha rosszul helyezkedsz el, kimaradhatsz a huzatból, és teljesen magadra maradhatsz. A játékban négy különböző mozgástípus létezik, és mindegyiknek megvan a maga helye és ideje. Az egyéni mozgás lehetővé teszi, hogy kiszakadj a csoportból. A huzat és az üldöző mozgás a legjobban arra szolgál, hogy együtt tartsd az autók csapatát. Az elől haladó mozgás olyan autócsoportot hozhat létre, amely előre halad. De a rossz mozgás rossz helyzetben katasztrofális lehet. A tapasztalt játékosok képesek lesznek azonosítani az aktuális helyzethez legjobban illő mozgástípust.
Az autók a verseny során kopásnak vannak kitéve, és végül boxkiállásokra lesz szükség. A játékban modellezik a gumiabroncsok kopását, a felfüggesztési nehézségeket, az üzemanyag-problémákat, valamint a súlyos motor- és váltóproblémákat. Ha szerencséd van, megpróbálhatod még egy kicsit összeszedni magad abban a reményben, hogy egy sárga zászló kiugrik, és tömeges rohamot indít a boxba. Őrjítő lehet várni egy soha el nem érkező sárga zászlóra, mivel a mezőny többi tagja elhalad a kopott autód mellett.
Egy eseménypaklival kifizetődővé teheted a stratégiádat, vagy megbüntethetsz az óvintézkedések elmulasztása miatt. A balesetek, a Yellow Flags, a romló pályahelyzetek és a romló autók mind a játék részei. Vajon egy sárga zászló megment, vagy visszaveti a lendületedet? Vajon a tökéletes stratégiádat kisiklathatják a közeledő esőfelhők?
A játékban két nagyon különböző versenypálya található: egy három ovális szuper gyorsasági pálya a széles, szabadonfutós versenyzéshez, és egy rövid pálya a szoros, lökhárítós autós párbajhoz. Mindkét pálya ugyanazt a versenykártya-paklit használja, de az egyiken a legjobban működő kártyák a másikon haszontalanok lehetnek.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
1405
Vonalkód
817054010677
Cikkszám
BFR47407
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Thunder Alley is a stock car racing game for 2-7 players with the feel and flexibility of a card-driven simulation. Players controls not one car, but a team of 3-6 cars. Each race is not only a run for the checkered flag but an effort to maximize the score for every car on your team. Winning is important but if you race one car to the finish line, your team might end up outside of the winner’s circle looking in.
Turns are fast, each play is important and the track situation is fluid. Movement in Thunder Alley allows for many cars to move with one play of the card. If you position yourself incorrectly, you might get left out of the draft and all alone. There are four different types of movement in the game and each has its place and time for use. Solo movement allows you to break away from the pack. Draft and pursuit movement are best used for keeping your team of cars together. Lead movement can create a pack of cars that move toward the front. But the wrong movement in the wrong situation can be disastrous. Experienced players will be able to identify the best type of movement for the current situation.
Cars will suffer wear over the course of a race and eventually pit stops will be necessary. Tire wear, suspension difficulties, fuel issues, and major engine and transmission problems are all modeled in the game. If you feel lucky you might try to hold it together just a little bit longer in hopes that a yellow flag will come out and cause a mass rush into the pits. Waiting on a yellow that never comes can be maddening as the rest of the pack moves by your worn-out car.
An events deck can make your strategy pay off or punish you for your failure to take precautions. Accidents, Yellow Flags, worsening track situations and deteriorating cars are all part of the game. Will a yellow flag save you or cut your momentum? Could all of your perfect strategy be derailed by those incoming rain clouds?
Included in the game will be two very different race tracks, a tri-oval super speedway for wide-open free-wheeling racing and a short track for a tight wheel to wheel bumper car duel. Each track uses the same deck of racing cards but the cards that work best on one may be useless in the other.
Turns are fast, each play is important and the track situation is fluid. Movement in Thunder Alley allows for many cars to move with one play of the card. If you position yourself incorrectly, you might get left out of the draft and all alone. There are four different types of movement in the game and each has its place and time for use. Solo movement allows you to break away from the pack. Draft and pursuit movement are best used for keeping your team of cars together. Lead movement can create a pack of cars that move toward the front. But the wrong movement in the wrong situation can be disastrous. Experienced players will be able to identify the best type of movement for the current situation.
Cars will suffer wear over the course of a race and eventually pit stops will be necessary. Tire wear, suspension difficulties, fuel issues, and major engine and transmission problems are all modeled in the game. If you feel lucky you might try to hold it together just a little bit longer in hopes that a yellow flag will come out and cause a mass rush into the pits. Waiting on a yellow that never comes can be maddening as the rest of the pack moves by your worn-out car.
An events deck can make your strategy pay off or punish you for your failure to take precautions. Accidents, Yellow Flags, worsening track situations and deteriorating cars are all part of the game. Will a yellow flag save you or cut your momentum? Could all of your perfect strategy be derailed by those incoming rain clouds?
Included in the game will be two very different race tracks, a tri-oval super speedway for wide-open free-wheeling racing and a short track for a tight wheel to wheel bumper car duel. Each track uses the same deck of racing cards but the cards that work best on one may be useless in the other.