Hellton Palace - EN

Hellton Palace - EN-70031

Valahol, mélyen az alvilágban, nem messze a Styx and Elysian Fields-tól, londinerek készülnek kopogtatni vendégeik ajtaján. És IGEN: félnek.

A Hellton Palace-ban mindkét játékos egy szállodát vezet, és londinereket alkalmaz a vendégek igényeinek kielégítésére. De végül tudják, hogy a hely előbb-utóbb összeomlik... Próbáld meg túlélni az ellenfeledet!

 

...
új
angol
RRP: 8 490 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

7 790 Ft
A vásárlás után járó pontok: 234 Ft
külső raktár (külföld)
100 db

beszállítási idő +8-10 nap

Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek

Valahol, mélyen az alvilágban, nem messze a Styx and Elysian Fields-tól, londinerek készülnek kopogtatni vendégeik ajtaján. És IGEN: félnek.

A Hellton Palace-ban mindkét játékos egy szállodát vezet, és londinereket alkalmaz a vendégek igényeinek kielégítésére. De végül tudják, hogy a hely előbb-utóbb összeomlik... Próbáld meg túlélni az ellenfeledet!

Egy elégedetlen vásárló rontaná a hírnevedet, de egy túl lelkes legendás lény vagy isten szó szerint lerombolhatja az épületet tartó pilléreket!

Fordítsd meg a szokásodat egy új céllal: Utolsóként veszíteni!

A te körödben:
1) Üdvözölj egy vendéget a megfelelő sorban található egyik rendelkezésre álló szobában.

2) Ütsd ki a londinereidet úgy, hogy a lapkájukat a „törés” oldalukra fordítod.

3) Újakat kell felvenni a nehezen megkeresett pénzből.

4) Mozgasd a londiner bábud az 1. szobából a 9. szobába. Amikor egy üres szobához érnek, hagyd figyelmen kívül, és lépj tovább a következőre. Amikor egy foglalt szobához érnek, döntsd el, hogy kiszolgálod-e a vendéget vagy sem.
Egy vendég kiszolgálása leveszi az irritációjelzőjét, és elégedetté teszi őt, így a hatásokat az ajtóra akaszthatod.
Ha úgy döntesz, hogy nem szolgálod ki a Vendéget, helyezz rá egy Irritáció jelzőt, kivéve, ha már van neki ilyen. Ebben az esetben vedd le egy Harang jelzővel. Ebben az esetben vedd le az összes Irritáció jelzőt és veszíts egy harang jelzőt.

5) Válassz az érmék gyűjtése (az összes elégedett vendég/az összes irritációjelző nélküli vendég után) VAGY egy csengőjelző visszaszerzése között.
A játék befejezésének két módja van:
Egy játékosnak nincs több harangja
Egy játékosnak van egy oszlopa, amelyben nem maradt oszlopjelző.

*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
70031
Vonalkód
3701551700315
Cikkszám
BFR112884
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap    
Vélemények
Eredeti leírás

Somewhere, deep in the underworld, not far from the Styx and Elysian Fields, bellhops are preparing themselves to knock on their guest's doors. And YES : they ARE scared.

In Hellton Palace, both players are managing a hotel, hiring bellhops to address their guest needs. But in the end, they know the place is going to collapse at some point... Try to outlast your opponent!

An unsatisfied customer would penalize your reputation, but a too enthusiastic legendary creature or god can literally break the pillars supporting the building!

Twist your habit by having a new goal: Losing last!

On your turn:
1) Welcome a guest in one of the available rooms in the matching row.

2) Dismiss your bellhops by flipping their tile to their "break" side.

3) Hire new ones by paying the cost with your hard-earned money.

4) Move your Bellhop pawn from room #1 to #9. When they reach an empty room, ignore it and move on to the next one. When they reach an occupied room, choose whether to serve the Guest or not.
Serving a Guest removes their irritation token and makes them satisfied, which allows you to apply the effects on their door hanger
If you decide not to serve the Guest, place an Irritation token on them except if they have one already. In this case, remove it with a Bell token. In this case, remove all irritation token and lose one bell token.

5) Choose between collecting coins (of all satisfied guests/all guests without irritation token) OR gaining a Bell token back.
There are two ways of ending the game:
A player has no bell token left
A player has a column with no pillar token left

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.