A világnak csak néhány szegletében él még mindig a mágia emléke, pedig néhány évszázaddal ezelőtt gyógyító ereje mindent áthatott. A boszorkányok, az utolsó megmaradt gyakorlói, mindig is kitaszítottak voltak, és csak szigorú titokban segíthettek az emberi társadalomban. Népük vezetője, a Septima, mindig is a legbölcsebb, legtudósabb boszorkány volt. Most, hogy ideje a végéhez közeledik, a világ minden tájáról érkező boszorkányok gyűlnek össze Noctenburgban, hogy nyomot hagyjanak az ellenséges városon, és bebizonyítsák a Septimának, hogy ők a méltó utódai.
A Septima egy versenyképes, rendkívül interaktív boszorkánysági stratégiai játék. A boszorkányság vezetőjeként Noctenburg városában kell bizonyítanod rátermettségedet, hogy Septima, a High Witch utódja legyél. Gyakorold a mesterséged, és szerezz bölcsességet gyógynövények gyűjtésével, főzettel, a városlakók gyógyításával, bűbájok elsajátításával és testvéreid megmentésével a megpróbáltatásoktól. De vigyázz: a mágia, még ha jóra is használod, gyanút kelt a városlakókban...
Egyidejű akcióválasztás pozitív játékos-interakcióval: A Septima központi mechanizmusa kilenc akciókártya egyikének egyidejű, titkos kiválasztására épül minden körben: Mozgás, Gyűjtés, Főzés, Gyógyítás, Toborzás, Könyörgés, Éneklés, Rite and Remember. Minden akció erős bónuszt kap, ha több játékos választja, de együttes végrehajtásuk gyanút kelt a városlakókban, és felkelti a Witch Hunters figyelmét. A közös akciók végrehajtásának időpontjáról (és kivel) szóló döntések friss, félig kooperatív jelleget adnak a versenyjátéknak, és sok játékos-interakciót biztosítanak.
Mentsd meg a boszorkányokat, hogy felépítsd a Covenedet: Gyógyítsd meg, nyűgözd le vagy győzd meg a városlakókat, és gyűjts annyi támogatást, hogy a rendszeres Witch Trials-t a javadra fordítsd. Ha az ellenséges tanúkat leszavazzák, az elítélt boszorkány felmentést kap, és csatlakozik a covenhez, amely megmentette őt. Kicsiben kezded, de így akár négy boszorkányra is bővítheted a covenedet, mindegyiknek megvan a saját személyisége és különleges képessége, hogy segítse az ügyedet. A Witch Hunters által elkapott vakmerő boszorkányokat is bíróság elé állítják, így a városlakók kellő támogatásával még más, kevésbé óvatos játékosok covenjéből származó boszorkányok is a tiédbe kerülhetnek.
Könnyen használható, intuitív és ismerős: A Septima a Mindclash Games eddigi legkönnyebben használható játéka, Farkas Villő gyönyörű, kézzel rajzolt stílusával és Bernát Barbara karaktergrafikájával, fa alkatrészekkel és intuitív, téma ihlette mechanizmusokkal. Nagyon gyorsan megtanítható és beállítható, és kevesebb mint 2 órát vesz igénybe a játék, akár négy játékossal is.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Only in a few corners of the world is the memory of magic still alive, even though a few centuries ago its healing power permeated everything. Witches, its last remaining practitioners, have always been outcasts and could help human society only in strict secrecy. The leader of their people, the Septima, has always been the wisest, most knowledgeable witch. Now, as her time is coming to an end, witches from all over the world gather at Noctenburg to leave their mark on the hostile town and prove to the Septima that they are her worthy successor.
Septima is a competitive, highly interactive strategy game of witchcraft. As the leader of your coven, you must prove your worth in the town of Noctenburg to become the successor of Septima, the High Witch. Practice your craft and gain Wisdom by collecting herbs, brewing potions, healing the townsfolk, mastering charms and rescuing your fellow brothers and sisters from the trials. But beware: magic, even if used for good, invokes suspicion in the townsfolk...
Simultaneous action selection with positive player interaction: Septima’s central mechanism revolves around the simultaneous, secret selection of one of nine Action cards each turn: Move, Collect, Brew, Heal, Recruit, Plea, Chant, Rite and Remember. Each Action gets a powerful bonus if it is chosen by multiple players, but performing them together also raises suspicion in the townsfolk and attracts the attention of the Witch Hunters. Decisions of when to do a shared action (and who to do it with) adds a fresh, semi-cooperative touch to a competitive game, and lots of player interaction.
Rescue witches to build your Coven: Heal, enthrall or convince the townsfolk and amass enough support to sway the periodic Witch Trials in your favor. If the hostile witnesses are outvoted, the convicted witch is absolved and joins the coven that rescued them. You start small but you can grow your coven to up to four witches this way, each with their own personality and special ability to help your cause. Reckless Witches caught by Witch Hunters are also put to trial, so with enough support from the townsfolk, even witches from other, less careful players’ coven can end up in yours.
Accessible, intuitive and familiar: Septima is Mindclash Games’ most accessible title to date, with beautiful, hand-drawn art style by Villő Farkas and with the character art of Barbara Bernát, wooden components and intuitive, theme-inspired mechanisms. It is very quick to teach and set up, and takes less than 2 hours to play, even with four players.