Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Szabadság! egy ostromjáték, az akarat, a kitartás és a taktika próbája az ostromlott szabadságharcosok és az ostromló birodalmi erők között, akik a lázadás leverésére érkeztek. Ez az egyetemes küzdelem egy Greek Holy City (Messolonghi) oszmán erők általi ostromának drámai történetén keresztül kerül bemutatásra a Greek War of Independence idején.
A csata két térképen zajlik: az egyik magát a várost és az ostromban részt vevő erőket mutatja, a másik pedig a környező területeket, kiemelve a mindkét játékosnak nyújtott támogatást.
Ez a játék aszimmetrikus játékmenetet alkalmaz. A támadó erők célja, hogy a játék vége előtt bejussanak a városba, vagy a moráljuk nullára csökkentésével arra kényszerítsék a polgárokat, hogy feladják az ügyet. A védők ezzel szemben megpróbálják ellenállni az ostromnak és elég sokáig védeni a várost ahhoz, hogy a támadók feladják a kísérletüket, vagy úgy döntenek, hogy maguk indulnak útnak, vagy úgy, hogy a moráljuk nullára csökken. A játékosok cselekedeteit a kezükben lévő kártyák irányítják, amelyek az adott kor valós eseményeit és személyiségeit emelik ki, míg a harc kockavezérelt, hogy gyors és izgalmas játékmenetet biztosítson.
A csata két térképen zajlik: az egyik magát a várost és az ostromban részt vevő erőket mutatja, a másik pedig a környező területeket, kiemelve a mindkét játékosnak nyújtott támogatást.
Ez a játék aszimmetrikus játékmenetet alkalmaz. A támadó erők célja, hogy a játék vége előtt bejussanak a városba, vagy a moráljuk nullára csökkentésével arra kényszerítsék a polgárokat, hogy feladják az ügyet. A védők ezzel szemben megpróbálják ellenállni az ostromnak és elég sokáig védeni a várost ahhoz, hogy a támadók feladják a kísérletüket, vagy úgy döntenek, hogy maguk indulnak útnak, vagy úgy, hogy a moráljuk nullára csökken. A játékosok cselekedeteit a kezükben lévő kártyák irányítják, amelyek az adott kor valós eseményeit és személyiségeit emelik ki, míg a harc kockavezérelt, hogy gyors és izgalmas játékmenetet biztosítson.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
50857
Vonalkód
5900741508573
Cikkszám
BFR36548
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Freedom! is a siege game, a test of will, endurance and tactics between the besieged freedom fighters and the besieging imperial forces, who have come to crush the rebellion. This universal contest is presented through a dramatic history of the siege of a Greek Holy City (Messolonghi) by Ottoman forces during the Greek War of Independence.
The battle takes place in two maps: one showing the actual city and the forces involved in the siege, and one with the surrounding areas, highlighting the support that each of them provides to both players.
This game features asymmetrical play. The goal of the invading forces is to manage to get inside the city before the end of the game or force the citizens to abandon the cause by dropping their morale to zero. The defenders, on the other hand, try to withstand the siege and protect the city long enough for the invaders to abandon their attempt either by deciding to leave on their own or by having their morale dropped to zero. The actions of the players are driven by the cards in their hands, which highlight actual events and personalities of that time, while the combat is dice-driven to allow for quick and exciting game-play.
The battle takes place in two maps: one showing the actual city and the forces involved in the siege, and one with the surrounding areas, highlighting the support that each of them provides to both players.
This game features asymmetrical play. The goal of the invading forces is to manage to get inside the city before the end of the game or force the citizens to abandon the cause by dropping their morale to zero. The defenders, on the other hand, try to withstand the siege and protect the city long enough for the invaders to abandon their attempt either by deciding to leave on their own or by having their morale dropped to zero. The actions of the players are driven by the cards in their hands, which highlight actual events and personalities of that time, while the combat is dice-driven to allow for quick and exciting game-play.