Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
ÁTTEKINTÉS
A "Zona" egy kalandjáték, amelyet 1-4 játékos számára terveztek. A játék megnyeréséhez a játékosnak a többi játékos előtt el kell érnie a Chernobyl Nuclear Power Plant szarkofágját. A szarkofág csak akkor nyílik ki, ha a játékos előzőleg 2 titkot gyűjtött össze a Secret Locations néven ismert földalatti létesítményekből. A játékosoknak sietniük kell, mert a játéknak időkorlátja van. Amikor a Final Emission lecsap, minden elveszik…
JÁTÉKMENET
Minden körben a játékosok 2 Akciót hajtanak végre (mozgás, felfedezés, harc stb.), majd mindenki elolvas egy Event Card kártyát, amely egy rövid kaland szövegét tartalmazza. A kör végén a kezdőjátékos húz egy News Card kártyát, és végrehajtja azt.
HANGULAT
Ez a társasjáték a túlélésre helyezi a hangsúlyt. A játéktáblán ábrázolt zóna egy rendkívül veszélyes és elszigetelt terület, ahol nagyon korlátozott hozzáférés van a működőképes felszerelésekhez és kellékekhez. A játékosoknak emlékezniük kell arra, hogy gyakran javítsák meg tárgyaikat és vásároljanak újakat. A pihenés is elengedhetetlen a fáradtság csökkentése és a sérülések gyógyulása érdekében.
SZAKADÓ
Minden játékos 1 Fészekrakó szerepét vállalja magára a játékban található 10 közül. Minden Fészekrakónak megvan a saját Special Skill-ja, alapvető képességei és kezdő felszerelése. Az olyan statisztikák értékei, mint a Tudatosság, Ügyesség vagy Intelligencia, meghatározzák, mennyire jók a veszélyek és csapdák elkerülésében, a mutánsok elleni harcban vagy az anomáliákból származó ereklyék gyűjtésében. A Fészekrakó története elmagyarázza a Személyes Célját – az okát, amiért a Zónába érkezett. A Fészekrakók közötti különbségek teljesen egyedivé teszik mindegyikük játékát.
A "Zona" egy kalandjáték, amelyet 1-4 játékos számára terveztek. A játék megnyeréséhez a játékosnak a többi játékos előtt el kell érnie a Chernobyl Nuclear Power Plant szarkofágját. A szarkofág csak akkor nyílik ki, ha a játékos előzőleg 2 titkot gyűjtött össze a Secret Locations néven ismert földalatti létesítményekből. A játékosoknak sietniük kell, mert a játéknak időkorlátja van. Amikor a Final Emission lecsap, minden elveszik…
JÁTÉKMENET
Minden körben a játékosok 2 Akciót hajtanak végre (mozgás, felfedezés, harc stb.), majd mindenki elolvas egy Event Card kártyát, amely egy rövid kaland szövegét tartalmazza. A kör végén a kezdőjátékos húz egy News Card kártyát, és végrehajtja azt.
HANGULAT
Ez a társasjáték a túlélésre helyezi a hangsúlyt. A játéktáblán ábrázolt zóna egy rendkívül veszélyes és elszigetelt terület, ahol nagyon korlátozott hozzáférés van a működőképes felszerelésekhez és kellékekhez. A játékosoknak emlékezniük kell arra, hogy gyakran javítsák meg tárgyaikat és vásároljanak újakat. A pihenés is elengedhetetlen a fáradtság csökkentése és a sérülések gyógyulása érdekében.
SZAKADÓ
Minden játékos 1 Fészekrakó szerepét vállalja magára a játékban található 10 közül. Minden Fészekrakónak megvan a saját Special Skill-ja, alapvető képességei és kezdő felszerelése. Az olyan statisztikák értékei, mint a Tudatosság, Ügyesség vagy Intelligencia, meghatározzák, mennyire jók a veszélyek és csapdák elkerülésében, a mutánsok elleni harcban vagy az anomáliákból származó ereklyék gyűjtésében. A Fészekrakó története elmagyarázza a Személyes Célját – az okát, amiért a Zónába érkezett. A Fészekrakók közötti különbségek teljesen egyedivé teszik mindegyikük játékát.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
ZONAANG
Vonalkód
5902650614123
Cikkszám
BFR35793
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
OVERVIEW
"Zona" is an adventure board game designed for 1-4 players. To win the game, player must reach the sarcophagus of Chernobyl Nuclear Power Plant before other players. The sarcophagus opens only when player had previously collected 2 Secrets from underground facilities known as Secret Locations. Players must hurry because there is a time limit to the game. When the Final Emission strikes, everything is lost…
GAMEPLAY
Each turn players take 2 Actions (move, explore, combat etc.) and then everyone read an Event Card which contains text for short adventure. At the end of turn, a News Card is drawn by the first player and resolved by him.
MOOD
This board game emphasis the aspect of survival. Zone depicted on the playing board is an extremely hazardous and isolated area with very limited access to functional equipment and supplies. Players must remember to frequently repair their Items and buy new ones. It is also crucial to rest to reduce Fatigue and heal Damage.
STALKERS
Each player takes role of 1 Scavenger from the 10 included in the game. Each Scavenger has their own Special Skill, set of basic Skills and starting equipment. Values of stats such as Awareness, Agility or Intellect determine how good they are in avoiding dangers and traps, fighting mutants or gathering Artifacts from anomalies. The story of Scavenger explains his/herPersonal Goal – the reason for arriving to the Zone. Differences between Scavengers makes playing each one of them completely unique.
"Zona" is an adventure board game designed for 1-4 players. To win the game, player must reach the sarcophagus of Chernobyl Nuclear Power Plant before other players. The sarcophagus opens only when player had previously collected 2 Secrets from underground facilities known as Secret Locations. Players must hurry because there is a time limit to the game. When the Final Emission strikes, everything is lost…
GAMEPLAY
Each turn players take 2 Actions (move, explore, combat etc.) and then everyone read an Event Card which contains text for short adventure. At the end of turn, a News Card is drawn by the first player and resolved by him.
MOOD
This board game emphasis the aspect of survival. Zone depicted on the playing board is an extremely hazardous and isolated area with very limited access to functional equipment and supplies. Players must remember to frequently repair their Items and buy new ones. It is also crucial to rest to reduce Fatigue and heal Damage.
STALKERS
Each player takes role of 1 Scavenger from the 10 included in the game. Each Scavenger has their own Special Skill, set of basic Skills and starting equipment. Values of stats such as Awareness, Agility or Intellect determine how good they are in avoiding dangers and traps, fighting mutants or gathering Artifacts from anomalies. The story of Scavenger explains his/herPersonal Goal – the reason for arriving to the Zone. Differences between Scavengers makes playing each one of them completely unique.