Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A T.I.M.E Ügynökség az emberiséget védi azáltal, hogy megakadályozza, hogy az időbeli hibák és paradoxonok veszélyeztessék univerzumunk szövetét. Időbeli ügynökökként te és csapatod különböző világokból vagy valóságokból származó lények testébe kerülsz, hogy sikeresen teljesítsétek a rátok bízott küldetéseket. A kudarc lehetetlen, mivel annyiszor visszamehettek az időben, ahányszor csak szükséges.
A T.I.M.E Stories egy narratív játék, egy „paklik felfedezésének” játéka. Minden játékos szabadon adhat karakterének olyan mély „szerepet”, amennyit csak akar, hogy átélje a történetet, akár a játékban, akár az asztalnál. De ez egy társasjáték is, amelynek szabályai lehetővé teszik a reflexiót és az optimalizálást.
A játék elején a játékosok a bázisukon vannak, és megkapják a küldetés eligazítását. A cél ezután az, hogy a lehető legkevesebb próbálkozással teljesítsék azt. A játékosok cselekedetei és mozgásai Temporal Units (TU)-kat használnak, amelyek mennyisége a forgatókönyvtől és a játékosok számától függ. Minden próbálkozást "futásnak" neveznek; egy futás a játékosok rendelkezésére álló összes Temporal Units felhasználásával egyenlő. Amikor a TU eléri a nullát, az ügynököket visszahívják az ügynökséghez, és tapasztalataikkal felvértezve újrakezdik a forgatókönyvet az elejétől. A játék célja a tökéletes futás végrehajtása, miközben megoldják az összes rejtvényt és leküzdik a forgatókönyv összes akadályát.
Az alapdoboz tartalmazza a teljes T.I.M.E Stories rendszert, és lehetővé teszi a játékosok számára, hogy az összes forgatókönyvet kijátsszák, amelyek közül az első – Asylum – is benne van. Egy forgatókönyv során, amely egy 120+ lapból álló pakliból áll, minden játékos kártyákat fedez fel, amelyeket leggyakrabban panoráma formájában mutatnak be. Egyes kártyákhoz való hozzáféréshez a megfelelő tárgy vagy tárgyak birtoklása szükséges, míg mások meglepetéseket, ellenségeket, rejtvényeket, nyomokat és egyéb veszélyeket rejtenek.
Általában helyi gazdatesteket veszel birtokba, hogy eligazodj egy adott környezetben, de ki tudja, mit kell tenned a sikerhez? Barangolsz egy orvosi rajongók által lakott városban, keresve azt a kazamatát, ahol a Syaan király rejtőzik? Túléled az Antarktiszon, miközben hatalmas lények leselkednek a jég felszíne alatt? Megoldasz egy rejtvényt egy 20. század eleji elmegyógyintézetben? Ez mind lehetséges, sőt, lehet, hogy egyik gazdatestről a másikra kell ugranod, vagy időnként ügynöktársaid ellen kell játszanod...
A dobozban egy betétlap lehetővé teszi a játékosok számára, hogy bármikor „mentsék” a játékot, több menetben játszhassanak, akárcsak egy videojátékban. Így lehetőség van a folyamatban lévő játék szüneteltetésére a tartályok állapotának, a fennmaradó TU-k, a felfedezett nyomok stb. megőrzésével.
A T.I.M.E Stories egy pakli-felfedezős játék, amelyben minden pakli bármit lehetővé tesz!
A T.I.M.E Stories egy narratív játék, egy „paklik felfedezésének” játéka. Minden játékos szabadon adhat karakterének olyan mély „szerepet”, amennyit csak akar, hogy átélje a történetet, akár a játékban, akár az asztalnál. De ez egy társasjáték is, amelynek szabályai lehetővé teszik a reflexiót és az optimalizálást.
A játék elején a játékosok a bázisukon vannak, és megkapják a küldetés eligazítását. A cél ezután az, hogy a lehető legkevesebb próbálkozással teljesítsék azt. A játékosok cselekedetei és mozgásai Temporal Units (TU)-kat használnak, amelyek mennyisége a forgatókönyvtől és a játékosok számától függ. Minden próbálkozást "futásnak" neveznek; egy futás a játékosok rendelkezésére álló összes Temporal Units felhasználásával egyenlő. Amikor a TU eléri a nullát, az ügynököket visszahívják az ügynökséghez, és tapasztalataikkal felvértezve újrakezdik a forgatókönyvet az elejétől. A játék célja a tökéletes futás végrehajtása, miközben megoldják az összes rejtvényt és leküzdik a forgatókönyv összes akadályát.
Az alapdoboz tartalmazza a teljes T.I.M.E Stories rendszert, és lehetővé teszi a játékosok számára, hogy az összes forgatókönyvet kijátsszák, amelyek közül az első – Asylum – is benne van. Egy forgatókönyv során, amely egy 120+ lapból álló pakliból áll, minden játékos kártyákat fedez fel, amelyeket leggyakrabban panoráma formájában mutatnak be. Egyes kártyákhoz való hozzáféréshez a megfelelő tárgy vagy tárgyak birtoklása szükséges, míg mások meglepetéseket, ellenségeket, rejtvényeket, nyomokat és egyéb veszélyeket rejtenek.
Általában helyi gazdatesteket veszel birtokba, hogy eligazodj egy adott környezetben, de ki tudja, mit kell tenned a sikerhez? Barangolsz egy orvosi rajongók által lakott városban, keresve azt a kazamatát, ahol a Syaan király rejtőzik? Túléled az Antarktiszon, miközben hatalmas lények leselkednek a jég felszíne alatt? Megoldasz egy rejtvényt egy 20. század eleji elmegyógyintézetben? Ez mind lehetséges, sőt, lehet, hogy egyik gazdatestről a másikra kell ugranod, vagy időnként ügynöktársaid ellen kell játszanod...
A dobozban egy betétlap lehetővé teszi a játékosok számára, hogy bármikor „mentsék” a játékot, több menetben játszhassanak, akárcsak egy videojátékban. Így lehetőség van a folyamatban lévő játék szüneteltetésére a tartályok állapotának, a fennmaradó TU-k, a felfedezett nyomok stb. megőrzésével.
A T.I.M.E Stories egy pakli-felfedezős játék, amelyben minden pakli bármit lehetővé tesz!
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
ASMSCTS01US
Vonalkód
3558380031000
Cikkszám
BFR9034
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
The T.I.M.E Agency protects humanity by preventing temporal faults and paradoxes from threatening the fabric of our universe. As temporal agents, you and your team will be sent into the bodies of beings from different worlds or realities to successfully complete the missions given to you. Failure is impossible, as you will be able to go back in time as many times as required.
T.I.M.E Stories is a narrative game, a game of "decksploration". Each player is free to give their character as deep a "role" as they want, in order to live through a story, as much in the game as around the table. But it's also a board game with rules which allow for reflection and optimization.
At the beginning of the game, the players are at their home base and receive their mission briefing. The object is then to complete it in as few attempts as possible. The actions and movements of the players will use Temporal Units (TU), the quantity of which depend on the scenario and the amount of players. Each attempt is called a "run"; one run equals the use of all of the Temporal Units at the players' disposal. When the TU reach zero, the agents are recalled to the agency, and restart the scenario from the beginning, armed with their experience. The object of the game is to make the perfect run, while solving all of the puzzles and overcoming all of a scenario’s obstacles.
The base box contains the entirety of the T.I.M.E Stories system and allows players to play all of the scenarios, the first of which — Asylum — is included. During a scenario, which consists of a deck of 120+ cards, each player explores cards, presented most often in the form of a panorama. Access to some cards require the possession of the proper item or items, while others present surprises, enemies, riddles, clues, and other dangers.
You usually take possession of local hosts to navigate in a given environment, but who knows what you'll have to do to succeed? Roam a med-fan city, looking for the dungeon where the Syaan king is hiding? Survive in the Antarctic while enormous creatures lurk beneath the surface of the ice? Solve a puzzle in an early 20th century asylum? That is all possible, and you might even have to jump from one host to another, or play against your fellow agents from time to time...
In the box, an insert allows players to "save" the game at any point, to play over multiple sessions, just like in a video game. This way, it's possible to pause your ongoing game by preserving the state of the receptacles, the remaining TU, the discovered clues, etc.
T.I.M.E Stories is a decksploring game in which each deck makes anything possible!
T.I.M.E Stories is a narrative game, a game of "decksploration". Each player is free to give their character as deep a "role" as they want, in order to live through a story, as much in the game as around the table. But it's also a board game with rules which allow for reflection and optimization.
At the beginning of the game, the players are at their home base and receive their mission briefing. The object is then to complete it in as few attempts as possible. The actions and movements of the players will use Temporal Units (TU), the quantity of which depend on the scenario and the amount of players. Each attempt is called a "run"; one run equals the use of all of the Temporal Units at the players' disposal. When the TU reach zero, the agents are recalled to the agency, and restart the scenario from the beginning, armed with their experience. The object of the game is to make the perfect run, while solving all of the puzzles and overcoming all of a scenario’s obstacles.
The base box contains the entirety of the T.I.M.E Stories system and allows players to play all of the scenarios, the first of which — Asylum — is included. During a scenario, which consists of a deck of 120+ cards, each player explores cards, presented most often in the form of a panorama. Access to some cards require the possession of the proper item or items, while others present surprises, enemies, riddles, clues, and other dangers.
You usually take possession of local hosts to navigate in a given environment, but who knows what you'll have to do to succeed? Roam a med-fan city, looking for the dungeon where the Syaan king is hiding? Survive in the Antarctic while enormous creatures lurk beneath the surface of the ice? Solve a puzzle in an early 20th century asylum? That is all possible, and you might even have to jump from one host to another, or play against your fellow agents from time to time...
In the box, an insert allows players to "save" the game at any point, to play over multiple sessions, just like in a video game. This way, it's possible to pause your ongoing game by preserving the state of the receptacles, the remaining TU, the discovered clues, etc.
T.I.M.E Stories is a decksploring game in which each deck makes anything possible!