Scythe - EN

Scythe - EN-STM600
Nyugtalanság kora van az 1920-as évek Európájában. Az első nagy háború hamvai még mindig sötétítik a havat. A _The Factory? néven ismert kapitalista városállam, amely nehézfegyverzetű robotjaival táplálta a háborút, bezárta kapuit, felkeltve ezzel több közeli ország figyelmét is.

A Scythe egy 4X társasjáték, amely az 1920-as évek alternatív történelmét id
...
új
angol
RRP: 39 090 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

35 790 Ft
A vásárlás után járó pontok: 1 074 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Nyugtalanság kora van az 1920-as évek Európájában. Az első nagy háború hamvai még mindig sötétítik a havat. A _The Factory? néven ismert kapitalista városállam, amely nehézfegyverzetű robotjaival táplálta a háborút, bezárta kapuit, felkeltve ezzel több közeli ország figyelmét is.

A Scythe egy 4X társasjáték, amely az 1920-as évek alternatív történelmét idézi. Ez a földművelés és a háború, a megtört szívek és a rozsdás fogaskerekek, az innováció és a bátorság kora. A Scythe-ban minden játékos a Eastern Europa öt frakciójának egyikéből egy-egy karaktert képvisel, akik megpróbálják megszerezni a vagyonukat, és igényt tartani frakciójuk részesedésére a titokzatos Gyár körüli land . A játékosok területeket hódítanak meg, új tagokat toboroznak, erőforrásokat gyűjtenek, falusiakat szereznek, építményeket építenek, és szörnyű mecheket aktiválnak. Minden játékos különböző erőforrásokkal (erő, érmék, harci érzék és népszerűség), eltérő kiindulóhellyel és rejtett céllal kezdi a játékot. A kiinduló pozíciókat speciálisan kalibrálták, hogy hozzájáruljanak az egyes frakciók egyediségéhez és a játék aszimmetrikus jellegéhez (minden frakció mindig ugyanazon a helyen kezd).

A Scythe szinte teljes kontrollt ad a játékosoknak a sorsuk felett. Az egyes játékosok egyedi rejtett célkártyáin kívül a szerencse vagy változékonyság egyetlen eleme a „találkozás” kártya, amelyet a játékosok az újonnan felfedezett földek polgáraival való interakció során húznak. Minden találkozás kártya számos lehetőséget kínál a játékosnak, lehetővé téve számára, hogy a választásaikkal enyhítse a húzás szerencséjét. A harcot is a döntések vezérlik, nem a szerencse vagy a véletlenszerűség. A Scythe egy leegyszerűsített akció-választási mechanizmust használ (nincsenek körök vagy fázisok), hogy a játékmenet gyors tempóban haladjon, és csökkentse a körök közötti állásidőt. Bár rengeteg közvetlen konfliktus vár azokra a játékosokra, akik keresik, nincs játékoskiesés.

A Scythe minden részében megtalálható a motorépítés eleme. A játékosok fejleszthetik akcióikat a hatékonyabb működés érdekében, építményeket építhetnek, amelyek javítják pozíciójukat a térképen, új tagokat toborozhatnak a karakterek képességeinek fejlesztésére, mecheket aktiválhatnak az ellenfelek támadásától való elrettentésére, és kiterjeszthetik határaikat, hogy nagyobb típusú és mennyiségű erőforráshoz jussanak. Ezek a motorépítési aspektusok lendületet és fejlődést kölcsönöznek a játéknak. A játékosok motorfejlesztésének sorrendje minden játék egyedi hangulatát növeli, még akkor is, ha egy frakcióval többször játszanak.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
STM600
Vonalkód
653341025005
Cikkszám
BFR15652
Vélemények
Eredeti leírás
It is a time of unrest in 1920s Europa. The ashes from the first great war still darken the snow. The capitalistic city-state known simply as ?The Factory?, which fueled the war with heavily armored mechs, has closed its doors, drawing the attention of several nearby countries.

Scythe is a 4X board game set in an alternate-history 1920s period. It is a time of farming and war, broken hearts and rusted gears, innovation and valor. In Scythe, each player represents a character from one of five factions of Eastern Europa who are attempting to earn their fortune and claim their faction's stake in the land around the mysterious Factory. Players conquer territory, enlist new recruits, reap resources, gain villagers, build structures, and activate monstrous mechs. Each player begins the game with different resources (power, coins, combat acumen, and popularity), a different starting location, and a hidden goal. Starting positions are specially calibrated to contribute to each faction?s uniqueness and the asymmetrical nature of the game (each faction always starts in the same place).

Scythe gives players almost complete control over their fate. Other than each player?s individual hidden objective card, the only elements of luck or variability are ?encounter? cards that players will draw as they interact with the citizens of newly explored lands. Each encounter card provides the player with several options, allowing them to mitigate the luck of the draw through their selection. Combat is also driven by choices, not luck or randomness. Scythe uses a streamlined action-selection mechanism (no rounds or phases) to keep gameplay moving at a brisk pace and reduce downtime between turns. While there is plenty of direct conflict for players who seek it, there is no player elimination.

Every part of Scythe has an aspect of engine-building to it. Players can upgrade actions to become more efficient, build structures that improve their position on the map, enlist new recruits to enhance character abilities, activate mechs to deter opponents from invading, and expand their borders to reap greater types and quantities of resources. These engine-building aspects create a sense of momentum and progress throughout the game. The order in which players improve their engine adds to the unique feel of each game, even when playing one faction multiple times.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.