A Terraforming Mars Ares Expedition: Válságban a játékosok vállalatokként fognak játszani,
akárcsak az eredeti Ares Expedition-ban. A fázisokat választod és a projektkártyákat aszerint játszod ki.
normális. A különbség az, hogy a játékosok együttműködnek azon, hogy a Mars lakható maradjon a
Egy természeti katasztrófa válságba sodorta a bolygót. Minden körben egy új Krízis kártya kerül ki.
olyan sorsolásokat kell húzni, amelyek megkövetelik a játékosoktól, hogy elérjenek egy bizonyos célt a válság megszüntetése érdekében
játékból. Minden körben, amikor egy Krízis kártya nincs teljesen kijátszva, egyel csökken.
vagy több olyan terraformálási mutató, amely lakhatóvá teszi a Marsot.
Kezeld az összes krízist, amint felmerülnek. Végül egy Krízis kártyát húznak, amely lehetővé teszi
a játékosok megnyerik a játékot, miután befejezték a Mars újraterraformálását.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
In, Terraforming Mars Ares Expedition: Crisis, players will play as corporations,
just as in the original Ares Expedition. You choose phases and play project cards as
normal. The difference is players are working together to keep Mars habitable after
a natural disaster has landed the planet in crisis. Every round, a new Crisis card will
be drawn that will require the players to achieve a certain goal to remove that crisis
from play. Each turn that a Crisis card is not completely dealt with, it will lower one
or more of the terraforming metrics that keep Mars habitable.
Handle all the crises as they arise. Eventually, a Crisis card will be drawn that allows
the players to win the game once they have completed re-terraforming Mars.