Terraformáló Mars Ares Expedíció: A Discovery négy új mechanikával bővült
alap Ares Expedition: jutalmak, mérföldkövek, fejlesztett fáziskártyák és joker címkék.
A díjak a játék végi pontozások, amelyeket a legtöbb pontot szerző játékos kap.
valamit. A játék elején három díjat sorsolnak ki, hogy a játékosok
tudják, miért kapják meg a jutalmat a játék végén. Az a játékos, akinél a
A tárgy nagy része 5 GyP-t, a második helyezett 2 GyP-t ér.
A mérföldkövek győzelmi pontok, amelyeket a játék során osztanak ki. A játékos megkapja őket.
hogy először érje el a mérföldkövet. A mérföldkövek 3 győzelmi pontot érnek a játék végén.
Néhány új projekt- és vállalatkártya lehetővé teszi a játékosok számára, hogy fejlesszék a fáziskártyáikat.
Minden fáziskártyának két különböző verziója van, amelyek közül a játékosok választhatnak, amikor
fejleszted őket. A fejlesztés jobb bónuszt ad a játékosnak, ha azt választja
fázis.
Néhány új projektkártyán található egy wild tag. Amikor egy játékos felfedi ezt a lapot,
a pakliból (egy hatás miatt) vagy a kezükből, mert játszani fognak
a játékos kiválasztja, hogy milyen címkét szeretne. A zsetonok segítségével nyomon követhetőek
milyen címkét választottak a játék további részére.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Terraforming Mars Ares Expedition: Discovery adds four new mechanics to
base Ares Expedition: awards, milestones, upgraded phase cards, and wild tags.
Awards are end of game scoring that are granted to the player with the most of
something. Three awards are draw at the beginning of the game so that players
know what they will be rewarded for at the end of the game. The player with the
most of that item earns 5VP, second place earns 2VP.
Milestones are VP that are awarded during the game. They are granted to the player
to first achieve the milestone. Milestones are worth 3 VP at the end of the game.
Some new project and corporation cards allow players to upgrade their phase cards.
Each phase card has two different version that players choose from when they
upgrade them. The upgrade gives the player a better bonus when they choose that
phase.
Some new project cards have a wild tag. Whenever a player reveals this card either
from the deck (due to an effect) or from their hand because they are going to play
it, that player chooses what tag they want it to be. Tokens are used to keep track of
what tag was chosen for the rest of the game.