Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Üdv a parton! A Merchants Cove egy rendkívül aszimmetrikus eurojáték, ahol minden játékos egy másik fantasy kereskedő szerepét ölti magára, egyedi üzlettel. A kereskedők azért versengenek, hogy eladják áruikat az öböl mólóinál – a Five Realms leghíresebb piacain – érkező kalandoroknak. Minden játékos a saját szerepspecifikus elemeit és játékmechanizmusait használja árui előállításához, üzlete hatékonyságának növeléséhez és – ami a legfontosabb – meggazdagodáshoz! Bár a kereskedők önállóan dolgoznak specializált üzleteikben, egymással versenyeznek a vásárlók vonzásáért, az áruk iránti kereslet befolyásolásáért és a négy frakciócsarnok szponzorációinak megszerzéséért. Az előny megszerzése érdekében a kereskedők helyi lakosokat alkalmazhatnak üzleteikben alkalmazottként. Vagy ha mernek spórolni, előnyre tehetnek szert a korrupt gazemberek barlangjából – de milyen áron? Három napnyi piaci árusítás után a leggazdagabb kereskedőt hirdetik ki győztesnek!
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
FFN5001
Vonalkód
672975456078
Cikkszám
BFR54449
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Welcome ashore! Merchants Cove is a highly asymmetrical eurogame where each player assumes the role of a different fantasy merchant with a unique shop. The merchants contend to sell their goods to the arriving adventurers at the cove’s piers—the most famous markets in the Five Realms. Each player uses their own set of role-specific components and gameplay mechanisms to produce their goods, increase their shop’s efficiency, and—most importantly—get rich! Though the merchants work independently in their specialized shops, they compete against each other to attract customers, influence the demands for goods, and secure sponsorships from the four faction halls. To get an edge, merchants can employ local townsfolk to work in their shops as staff. Or if they dare to cut corners, they can gain leverage from the corrupt lair of rogues—but at what cost? After three days of selling at the markets, the wealthiest merchant shall be declared the winner!